News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Hai sa fim seriosi. Este o tehnologie de carpit gropi mici. In nici un caz nu este ceva inovator care sa poata fi folosit pe suprafete mari si mai ales sa te lauzi cu ea.
Nu zic ca nu e folositoare, dar cand ai gropi ca cele prezentate in filmulet, singura solutie este inlocuirea stratului de uzura pe toata banda si pe distante de cel putin 10m
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

CNAIR a lansat o licitaţie de până la 370 milioane lei pentru
întreţinerea drumurilor administrate de DRDP Bucureşti pe o perioadă de trei ani


Acordul cadru vizează lucrari de întreţinere periodică - covoare asfaltice pentru o perioada de 36 luni, pe drumurile naţionale şi autostrăzile din administrarea DRDP Bucuresti - opt loturi. Valoarea estimată a acordului cadru, fără TVA, este între 55,43 si 369,57 milioane lei, fără TVA. Cele opt loturi vizate sunt Secţia de Drumuri Naţionale (SDN) Bucureşti Nord, SDN Bucureşti Sud, SDN Alexandria, SDN Piteşti, SDN Târgovişte, SDN Ploieşti, SDN Buzău şi Secţia de Autostrăzi.

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 9 februarie. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 februarie. Data limită de evaluare a ofertelor este 9 martie.

News.ro

TibiV

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1958502137743189

Quote
Lucrări de decolmatare șanțuri, montare parapeți, înlocuire indicatoare degradate, înlocuire borne kilometrice și montare coșuri de gunoi, executate de DRDP Iași.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Refacere trecere la nivel cu calea ferata pe E60, intrare in Ludus dinspre Iernut. Lume multa, doar doi Dorei lucrau. La intoarcere lucrarea era gata, dar nici o imbunatatire.



Deșteaptă-te române!

Ionut

Cum adică lucrarea era gata dar nu s-a făcut nicio îmbunătățire?

Hercule

Adica muncitorii erau plecati, dalele la loc, dar trecerea peste CF e tot de-a valma. Daca nu opresti de tot poti sa rupi masina.
Deșteaptă-te române!

adiarc

Dn1,Sibiu-Brasov ar avea nevoie de atentie marita...o mica reabilitare,dupa ce au trecut aproximativ 12 ani de la cea totala.

Ma refer mai ales la poduri...toate au nevoie de schimbarea rosturilor de dilatatie,schimbarea unor parapeti din beton pt delimitarea - cale de rulare-trotuar ; schimbare totala parapeti rosi de rugina sau in unele cazuri doar revopsiri ; scuaruri de calmare a traficului cu borduri scorojite si f.putin vizibile.....elemente care odata refacute cum trebuie ar prelungi,din nou,durata investitiei cu minim 10 ani si ar creste siguranta circulatiei.....altfel aceeasi degradare accelerata pe care o stim

mai jos ,modul cum arata cateva poduri...situatie generala pt toate,mai mult sau mai putin

podul dinaintea giratoriului Balea,peste paraul Cartisoara ,spre Sibiu.









podul peste paraul Opatu,imediat dupa giratoriul spre Balea..sensul spre Sibiu...totul ros de rugina...rosturi de dilatatie cu probleme pe capete ,inlocuite pe alocuri cu o lopata de asfalt





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

HVMihnea

Nu stiu exact unde sa intreb asta, deci joc safe.
In Cluj oare care este situatia cu dezapezirea? Poza am facut-o pe strada Mikszath Kalman (sper ca asa se scrie), se vede Grand Hotel in spate. In centru era aceeasi situatie(cu ceva mai multe urme).

photoupload

voicul

Deci intrebarea ta este: iarna nu e ca vara?  :lol:

Cand ninge si bate si vantul zic ca nu au de ce sa se bage ca se pune la loc.

dragos76

@HVMihnea strada de care zici e una de importanță mică (nu mai știu clasificarea oficială legată de prioritățile pe care le au la dezăpezire): nu are transport în comun, nu face legătura între cartiere, e strict una de acces pentru riverani. E normal ca să nu fie printre cele unde se intervine prima dată cu material antiderapant. Ok, e în pantă, dar cu anvelope de iarnă de calitate decentă mergi pe acolo fluierând. Sigur în părțile mai abrupte sunt cutii cu material antiderapant, de unde cei din zonă pot să împrăștie ei pe carosabil dacă e necesar.

Probabil că vor ajunge cu dezăpezirea pe acolo și în cursul nopții.

dumbravaandrei

In Brasov nu au dat cu nimic tura asta. Nicaieri prin oras. In ultimele 24h nu a iesit nici macar un utilaj.
Pe DN1, am vazut sararite pe la Nistoresti, unde culmea.... e ok carosabilul. Dar de la Comarnic la Brasov iarasi nimic. Nici utilaje nici antiderapante.
Chiar sunt al dracului de curios ce amenzi se distribuie. Ca se pare ca s-a inchis cercul cumetriei si pe aici prin zona.

bogdymol

Utilajele de deszapezire azi dimineata pe A1 Arad-Nadlac:



In oras in Arad am auzit ca sunt albe strazile.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

In Bucuresti, azi dimineata am iesit fara nici un fel de probleme. Inca ninge incet si bate vantul puternic (nu-l pot numi viscol, cantitatea de zapada este destul de mica).
Strazile principale (Mihai Bravu, Calea Vitan si bd Unirii) sunt acoperite cu un strat subtire de zapada, dar pana nu se opreste vantul nu cred ca se poate face mai mult. De circulat se cirucla, dar incet. Multi inca Si din parcare m-am urcat la volan si am plecat. Dar stau in sectorul 3 si trecuse o masinuta cu plugsi pe acolo
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

#613
Pe la Craiova si imprejurimi e ceva mai complicat, stratul de zapada a avut minim 40cm de dimineata. Drumurile nationale sunt deschise dar se circula in conditii de iarna.

Poza asta e de ieri, azi a fost mult mai rau in oras.



Si un reportaj video:



sursa: Gazeta de Sud.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Chiar vad asta o investitie buna

Primul utilaj de topit zăpada a fost în acțiune, în Piața Victoriei (Video in link)

https://www.libertatea.ro/video/utilaj-topit-zapada-piata-victoriei-2160739