News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Quote from: adiarc on June 22, 2017, 08:53:52 PM
Da...si se pare ca o alta zona care trenează de mult,adica podul peste CF spre Ocna Sibiului are rosturi de dilatație noi ,acolo unde acestea erau deteriorate sau lipseau cu totul ...o sa vad exact in curând ...

Azi am trecut pe acolo si nu e nici o noutate, poate doar faptul ca acum ceva timp le-au umplut cu asfalt,
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

Azi am ramas "placut" surprins, sa observ ca in sfarsit si pe autostrazile din Ro au inceput sa inlocuiasca panelele/paletele antiorbire, cu vegetatie.  :bash:
Zilele urmatoare promit sa va aduc si dovezile.
"Prostia este eternă și invincibilă"

stangabriel

Sa inteleg vegetatie spontana , naturala, dacica.

Vazand decopertarile din ultima vreme, cine hotaraste pe unde se decoperteaza?
Apoi , vad echipe pe Dn1 complete, dar fara firma la vedere.  E normal sa fie incognito? Sa nu stim pe cine sa apreciem sau sa injuram?

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

perfidus

Drumarii au fost chemati sa desfunde podetele de pe marginea  DN67 Filiasi - Targu Jiu. Din cauza precipitatiilor masive, a subdimensionarii dar si a gunoaielor aduse de apa, acestea s-au infundat si apa a deversat pe carosabil.





Poze din GdS: http://www.gds.ro/Local/Gorj/2017-07-03/gorj-drumarii-desfunda-podetele-pe-dn-67/
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

pe sectorul din jud.Alba s-au schimbat din nou parapetii,dupa o perioada de absenta,nepermis de lunga.

Acestia sunt incomplet schimbati,deoarece lipsesc catadioptriile.

Este de neanteles de ce exista atatea diferente intre SDN/DRDP-uri diferite.Omul nu ar trebuii sa sfiinteasca locul sau din contra sa nu faca acest lucru.Ar trebuii sa exista proceduri standard,simple ,cu modalitati clare de schimbare( CARE SA INCLUDA CLAR SI NORME SI ECHIPAMENTE REALE DE PROTECTIA MUNCII - MAI ALES SEMNALIZAREA LUCRARILOR!!!!!) si termene precise de timp,pe care toti si toate sa le respecte.

PS - parapetii se schimba tot in modul kamikaze....fara nici o presemnalizare,direct in drum la maxim cativa zeci de cm de masinile care trec cu +130 km/ora.

mai jos sunt doar cateva exemple ,dat toti parapetii schimbati arata asa.









momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

trebuie totusi sa admiti ca exista un progres vizibil in ceea ce priveste mentenanta. Acesta a inceput cam la jumatatea anului trecut si a fost continuat si de actuala conducere.
Da, poate fi imbunatatit procesul, dar sa nu uitam ca acum 1 an situatia era mult mai dezastruoasa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

da...sunt de acord ca avem un progres vizibil.......de asta tot postez acum...sa lucram la reglajele fine..si sa lucram unitar...de ex acum,de unde acum aprox un an SDN Sibiu/DRDP Brasov erau varza,acum se misca mult mai bine...de fapt cel mai bine,cam la fel ca DRDP Cluj,pe cand Ab se misca greoi si incomplet....e necesara o unificare...astfel incat,de exemplu,un parapet varza,complet distrus,sa fie schimbat corect si complet in 48 de ore si respectand securitatea muncii peste tot si in SB,Ab,B,CJ,et,etc...in toata tara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: adiarc on July 04, 2017, 09:54:49 AM
Acestia sunt incomplet schimbati,deoarece lipsesc catadioptriile.
(...)
PS - parapetii se schimba tot in modul kamikaze....fara nici o presemnalizare,direct in drum la maxim cativa zeci de cm de masinile care trec cu +130 km/ora.

Poate le place adrenalina si o sa vina mai tarziu alt nene, cu catadioptrii in buzunar si cu o bormasina cu care va da gauri in parapete...
Tot la cativa zeci de cm de masinile care trec cu +130 km/h ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

astazi de dimineata,iluminatul nu functiona in tunelul Sacel ....iar in zona debleului Aciliu,pe sensul spre Sebes se monta grad de protectie impotriva patrunderii animalelor...mi se pare cooperativa munca in zadar...zona aluneca in continuare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

De ieri dimineata au inceput sa curete rigolele de pe axul autostrazii dinspre nodul SB-V
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

^hai ca se poate...de putin timp am vazut ca tundeau si iarba ,chiar in megagiratoriul ,tot din Sibiu Vest
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

Si pe DN2 curatau vegetatia de pe marginea drumului.
Problema cu acele masini este ca unele nu sunt dotate cu acele lumini de avertizare.

dumbravaandrei

Pe DN 1 s-a pus covor pe banda spre Brasov de la Petrom din Timisul de Jos pana la reprezentanta Peugeot. De acolo este pus covor pe ambele sensuri de mers.
Covor nou si pe DN VO 1k, pana in tronsonul facut de alpine.
Nu sunt marcaje asa ca atentie.

adiarc

Am mai scris despre giratoriul de la Vestem si anume despre acele bidoane de plastic pe post de parapeti ,impotriva traversarilor neregulamentare.

Nu doar ca sunt inutili ,dar sunt si un pericol pentru siguranta ( nevizibili noaptea,favorizand stationarea apei si a nisipului in zona,reducand durata de viata a drumului) ....de asemenea sunt urati ca naiba ...departe de un aspect ingrijit si curat....











momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura