News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

Nu, nu exista nici o urma de santier pe DN12C, dar podetele aveau latimea regulamentara.

pasadia

Continuand tema cu lucrarile de intretinere la micile alunecari de pe DN-urile noastre:

Quote from: pasadia on April 18, 2017, 04:51:10 PM
Si daca tot am pomenit de intreg DN1C, exista o problema pe care nu imi amintesc sa o fi semnalat cineva pe aici - banda de coborare pe sensul Baia Mare - Cluj e rupta pe vreo 100 de metri undeva in zona asta.

Si poze, datand din 31 mai. Mai intai cateva mici alunecari ce preced zona cu lucrari:





Presemnalizarea santierului:



Cele 2 benzi de urcare, transformate intr-o banda de urcare si una de coborare (a se remarca marcajul galben, corespunzator, care delimiteaza CLAR benzile de circulatie):





Si cateva poze din santier (era 3 oameni in total, dintre care una parea a fi femeia excavatoristului avand grija de un plod):









In partea din vale (dinspre Dej) macar au pus aceste paleti de semnalizare:










TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-06062017

Quote
Minivacanţa de 1 iunie a lăsat în urmă tone de gunoi, parapete şi indicatoare rutiere avariate

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere  informează că în perioada 1-5 iunie 2017, pe reţeaua de drumuri naţionale şi autostrăzi, s-au înregistrat 41 de accidente, care au generat pagube sau deteriorări ale infrastructurii rutiere, în valoare  de aproximativ 51 mii lei (fără TVA).

Au fost avariaţi 50 de metri de parapet de beton şi 114 metri de parapet metalic. Printre pagube s-au numărat şi 13 indicatoare rutiere avariate.

Reparaţiile vor fi efectuate în cel mai scurt timp, din fonduri de la Bugetul de Stat sau din venituri proprii, în cadrul contractelor de întreţinere existente sau în regie proprie, după caz.

În toate secţiile de drumuri naţionale şi autostrăzi echipele de intervenţii specializate în cazul acestor tipuri de evenimente au intervenit rapid pentru curăţarea părţii carosabile şi redarea circulaţiei în condiţii de siguranţă în cel mai scurt timp posibil.

Echipe special constituite din cadrul regionalelor CNAIR continuă acţiunea de colectare a gunoiului (în special ambalaje de plastic sau hârtie, sticle de plastic şi doze de aluminiu) din parcări şi de pe marginea drumului, iar până în acest moment au fost strânse mai multe tone de gunoi.  Echipele respective se ocupă inclusiv de igienizarea zonelor special amenajate de pe reţeaua de drumuri naţionale şi autostrăzi.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

pe DN13 ( Tg.Mures-Sighisoara ),la coborarea spre Balauseri,parapetii din zona acelor serpentine sunt varza de muuult timp,intr-o zona f.periculoasa cu rape de zeci de m,pe p.dreapta.Cat despre catadioptrii,curatarea parapetiilor,sau curatarea nisipului de pe margine...nici vorba.Subiecte tabu.. >:(













zidul de beton de pe stanga e si el total neglijat de multi,multi ani...de fapt nu cred ca a primit vreo atentie de la reabilitarea drumului...acum aprox.15 ani



podurile sunt si ele mancate de rugina si glisierele de pe pod ce puteau fii initial rezolvate prin slefuire/revopsire,acum vor trebuii schimbate total,la alte costuri mult mai ridicate.De asemenea acele separatoare de beton de pe pod sunt nevopsite ,nu mai au elemente reflectorizante la capete si sunt un real pericol pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#514
partea plina a paharului este ca pe DN 1,intre Apoldu de Sus si Sacel ,s-au schimbat parapetii sifonati,in general corect ,cu elementele reflectorizante aferente ( cu exceptia unor capete cam expuse,desi indoite )





avem insa o problema la acest pod de la iesirea din Apoldu de Sus spre Sibiu - glisiere ruginite si noii parapeti montati sunt f.expusi,neavand nici macar vf.indoit in jos








momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cavver

Sunt impresionat de cum se reface stratul asfaltic pe DN1 dintre Baneasa si Aeroportul Otopeni. Seara trecuta la ora 10 am asistat la organizarea santierului . Incepand de la pasajul de peste centrura si pana la jumatea Otopeniului s-a delimitat o banda si s-a inceput frezarea. Presemnalizarea a fost facuta in dreptul liceului francez ( mi s-a parut un pic slaba )  , apoi acolo unde incepea santierul era amplasat un panou luminos mare de evitare ( exact ca in vest ) . Pe toata lungimea santierului acesta era delimitat cu balize reflectorizante din 10 in 10 M . Cand m-am intors la ora 12 noaptea pe acolo aproape terminasera frezarea si cred ca azi stratul asfaltic este deja intins. Sunt curios daca pana vineri o sa apara si marcajele pe drum.
Felicitari CNADNR -  pe DN1 se  lucreaza noaptea pentru a reduce impactul asupra oamenilor si santierul incepe sa semene cu ce e in vest.

stangabriel

Se lucreaza pe toata distanta Bucuresti Ploiesti, petice sau covor asfaltic, insa cam la nimereala. Au decopertat zone care erau ok fata de altele. Sper sa le termine , dar per total, calitativ peste anii trecuti.

SB76UFO

#518
Pe A1 -Centura Sibiu in dreptul iesirii spre Medias pe sensul spre Sebes, dimineata la ora 9 se pregateau sa lucreze.  Fara poze sau alte detalii, ca eram pe sensul opus.

LE. Ora 17:30

P.S. Chiar inainte de nodul cu DN14 cred ca era si un accident.
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

^
se executa lucrari de frezare/asfaltare si de data asta sunt pe suprafata mai mare ( vestitele petice ,nu fac decat sa strice ),iar lucrarile sunt bine semnalizate pe timp de zii ( cu presemnalizare cu cativa sute de m inainte sau chiar un km ).F.utile frezarile pe suprafete mai mari,deoarece str.de uzura de pe centura Sibiu,incepe sa-si arate cei 7 ani vechime













in plus in tunelul Sacel se curatau santurile si se montau becuri,acolo unde erau arse





de asemenea,trebuie sa recunosc ca ritmul de schimbare a parapetiilor s-a imbunatatit considerabil si zone distruse aproape complet au fost schimbate relativ repede ( 3-4 zile de la distrugere ,in unele cazuri sau maxim 2-3 saptamani in altele),ceea ce e un progres intradevar,tinand cont ca au fost schimbati si corect si complet,cu ,catadioptrii si tot tacamul.

bonus....oare ce-o fii?



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

You're in Steelers Country

pasadia

Mda, accidentul anuntat de mine pe topicul cu siguranta era chiar in preajma lucrarilor pomenite de tine mai sus. Daca apar prin presa locala informatii suplimentare, ar fi fain daca ni le oferi - eu sunt destul de sigur ca accidentul a fost partial cauzat si de aceste lucrari.

SB76UFO

#522
Quote from: adiarc on December 13, 2016, 09:54:28 AM
pe centura Sibiu,la nodul Sibiu Vest,breteaua de acces pe sensul Sibiu-Vestem,un tir a slefuit serios parapetii dublii,smulgand pe alocuri stalpii de sustinere....zona avariata are aproximativ o luna









zona nu a fost nici macar curatata de resturi...unele chiar f.periculoase ,cum ar fii bucati mari de beton

Dupa mai bine de 6 luni de la avarierea parapetilor azi dimineata am observat ca ii reparau
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

Da...si se pare ca o alta zona care trenează de mult,adica podul peste CF spre Ocna Sibiului are rosturi de dilatație noi ,acolo unde acestea erau deteriorate sau lipseau cu totul ...o sa vad exact in curând ...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

^Tot ce e posibil , de doua zile nu am mai trecut pe acel sens.
In schimb tot la nodul SB-V, la iesirea din giratoriu, spre Ocna Sibiului este de foarte mult timp un parapete indoit , iar iluminatul in acel giratoriu sta in felul urmator : 2 stalpi functionali din 6 si asta de 2 ani cel putin.
"Prostia este eternă și invincibilă"