News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dragos76

Nu se pot face reclamații la poliția rutieră, pentru lucrări neconforme și nesemnalizate?

rizzuh

@dragos76, ba da. Poate face oricine. Descarcati Formularul RFG in format Word, completati cu drumul/strada, ce ati vazut (gropi, lucrari nesemnalizate, etc.), treceti un nume si email, dupa aveti in pagina adresele de mail ale Politiei ;)

Chiar daca este foarte posibil sa nu dea nicio amenda, ci doar sa-i traga de maneca sa rezolva problemele, cu cat mai multi insistati cu atat mai mari sansele sa se rezolve problema (si poate chiar sa fie sanctionati).

adiarc

Astăzi,la doar cateva zile de la accidentul de langa tunelul Sacel,am fost surprins sa vad ca deja o echipa de la SDN evalua zona si pe banda de urgentă era si utilajul acela de batut stâlpii pt parapeti .Nu stiu daca au si trecut la fapte,dar ar fii o îmbunătățire mare a timpului de reacție....in zona parapeții sunt praf

Rămâne totusi modul criminal de semnalizare a lucrarilor,sau mai bine zis absenta oricărei semnalizări a acestora.Din păcate,la un moment dat vom afla de un muncitor care a fost spulberat in timp ce făcea mentenanța-kamikaze.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Ce ziceati?

Muncitori de la ,,drumuri" prinși sub un microbuz, la intrare în Deva. Carambol pe DN7

Doi drumari, care lucrau la asfaltarea DN7, la intrarea din Deva, dinspre Mintia, au fost loviți de un microbuz, pe sensul de mers înspre Arad. Alte două autovehicule, care circulau în spatele mașinii care i-a lovit pe cei doi, nu au mai apucat să frâneze, și s-a format un carambol. Deocamdată nu se cunosc cu exactitate cauzele producerii acestui accident, polițiștii efectuând măsurători la fața locului.

,,Au fost două victime, doi muncitori de la drumuri. După primele investigații făcute la fața locului, aceștia au leziuni la nivelul capului și la nivelul membrelor. Ambii sunt stabili hemodinamic", a declarat purtătorul de cuvânt al Serviciului Județean de Ambulanță Hunedoara, medicul Călin Dumitrescu.

Traficul în zonă, înspre Arad, s-a desfășurat cu greutate, pe o singură bandă.

http://glasul-hd.ro/breaking-news-muncitori-de-la-drumuri-prinsi-sub-un-microbuz-la-intrare-deva-carambol-pe-dn7/

TibiV

Cei doi adi...
Parca v-ati vorbit cu ultimele doua postari... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

^ da...e genul de lucru la care intrebare e doar cand se va intampla si nu daca se va intampla.Astept sa vad ce zice ITM-ul despre aceste conditii de munca.

in alta ordine de idei,articolul de mai jos ( merge si la siguranta circulatiei ),sunt convins ca poate se apasa prea tare acceleratia pe ploaie.

La fel de adevarat este ca si lipsa de intretinere duce la ceea ce se vede in pozele de mai jos,iar ceea ce se spune in raspunsul oficial ca s-a facut sunt in mare parte minciuni gogonate






va dati seama ce bine se simte terasamentul autostrazii si asfaltul in asemenea conditii la -25 de grade

sursa pozelor : http://www.turnulsfatului.ro/2017/05/27/apa-nu-trece-accidentele-raman-accidente-mortale-pe-a1-din-cauza-acvaplanarii/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Da, dar cred ca nimeni nu baga in seama indicatorul ala care spune ca pe ploaie viteza maxima este de 80 km/h... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

andrei@buc

#502
am tot vrut sa caut normele in privinta planurilor de traffic management din victoria (australia) si in weekend am avut timp  :D
normativul e lung, are 100 de pagini si foarte detaliat, cu checklist, dimensiuni, cam cum sunt anglosaxonii: sa nu cumva sa lase ceva nenormat, la voia intamplarii.

ca sa intervii pe un drum pentru lucrari de scurta durata distantele minime fata de trafic sunt cele din poza de mai jos. daca pici in zona de high risk trebuie sa ti se aprobe o limitare temporara a vitezei.


daca lucrezi pe termen lung poti sa instalezi separatoare temporare umplute cu apa care, daca respecta standardul, pot sa iti dea niste limitari de viteza mai mari/distante mai mici


desi, teoretic, poti sa limitezi viteza pe autostrada la 40km/h, in practica nu se intampla. daca trebuie sa pui limita la 60km/h pe autostrada iti programezi lucrarile in weekend, sa fie impactul minim. altfel, multe lucrari au loc (in functie de cat de mare este deranjul):
- in vacanta dintre craciun si revelion
- noaptea
- noaptea sambata spre duminica

reversul medaliei este ca in australia costurile de constructie sunt monumentale. un muncitor "la matura", daca reuseste sa prinda 2700 de ore pe an face 70k pe an (plus pensie, inainte de taxe). daca munceste la infrastructura, mai ales union sites, noaptea, in weekend trece lejer de 100k pe an.

Dominik

#503
Atentie! Se lucreaza pe A1!Tronsoanele București – Pitești si Timișoara – Arad!
Astăzi, pe autostrada A1 se desfășoară unele lucrări la partea carosabilă, astfel :
- pe sensul către Pitești al tronsonului București – Pitești, lucrări (decolmatare, asfaltare) pe tronsonul kilometric 84 – 86 (în zona localității argeșene Rătești), pe banda numărul 2 . L ucrările se vor încheia în jurul orei 20.00 ;
- pe sensul către Arad al tronsonului Timișoara – Arad, lucrări (frezare, asfaltare) la kilometrul 542+500 de metri (în zona aeroportului Arad), pe banda numărul doi. Lucrările se vor încheia în jurul orei 18.00.
Pentru a nu fi implicați în evenimente nedorite, șoferii sunt sfătuiți să mărească distanța de siguranță față de vehiculele dinainte, să manifeste prudență sporită la volan, să semnalizeze și să se asigure temeinic la schimbarea benzii de rulare.
Astăzi, în intervalul orar 13:00 – 17:00, pe tronsonul Sibiu – Sebeș al autostrăzii A1 se execută lucrări la partea carosabilă, pe sensul către Sebeș, pe tronsonul kilometric 270 – 292 (între Săliște și Cunța), pe banda numărul 1 .
De asemenea, semnalăm că pe același tronson kilometric, pe ambele sensuri de mers, se deplasează astăzi un autolaborator al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Acesta efectuează investigații de capacitate portantă și rulează cu o viteză de aproximativ 15-20 km/oră, pe prima bandă. Vehiculul este semnalizat corespunzător și este însoțit de un echipaj de Poliției Rutieră.

CNAIR 29.05.2017
You're in Steelers Country

TibiV

CNAIR cred ca a dedicat aceasta postare ( in special pozele...) lui adiarc... :)
Inlocuirea parapetelui metalic pe A2.

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1862217530704984
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Redox

Doar că adiarc a "reclamat lipsurile" de pe A1. E bine că se schimbă și pe A2 parapeturile dar vrem să vedem mișcare și pe A1 între Deva și Sibiu.

Dominik

Imagini cu lucrari de stabilizare a malului raului Barzava langa Bocsa....asta e la mn in judet  :D

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/429416347420954/
You're in Steelers Country

dumbravaandrei

Dupa 36 de ani (adica din 1981), DN29A de la Dorohoi si pana la Hudesti a primit covor asfaltic
Mai sunt lucrari de executat (uzura si marcaje) + restul pana la intrarea in Bajura/Darabani.
Poze cand ajung acasa, adica mai peste 2-3 luni :)

pasadia

#508
Am avut ocazia in acest week-end prelungit sa strabat cateva dintre trecerile peste Orientali (DN11, DN12C, DN15 + DN15B). Spre diferenta de drumurile din Ardeal acestea sunt, concomitent, mult mai putin circulate dar si mult mai prost intretinute. Si ma refer la tot tacamul necesar:

- lipsa acostament combinata cu o latime mai redusa si bucati lipsa din carosabil (mai ales la curbe, pe partea interioara, acolo unde rotile tirurilor tind sa distruga asfaltul)
- mizerie generala, atat pe carosabil (multe balegi) dar si pe marginea drumului (praf, lemne, crengi, etc...)
- marcaje lipsa (fie cele laterale, fie toate). Foarte putine portiuni cu toate cele 3 marcaje, si mai putine in care acestea sa fie cu adevarat vizibile (cred ca doar portiunea din DN11 dintre podul nou de la Oituz si localitatea Oituz (CV) era marcata ok.

Dar cred ca cel mai enervant este faptul ca nu se fac reparatiile minore, provocate de alunecari locale, dar care ar avea un impact major. Cateva exemple in acest sens:

- DN15: trecerea din judetul HG in judetul NT - inca nerefacuta, imaginile din Street view sunt de acum 5 ani.
- DN11: pe serpentinele dinspre Moldova, in zona in care pe urcare exista 2 benzi, avem o alunecare care a afectat serios banda de coborare; surprinzator este insa ca si pe banda 1, pe urcare, exista o denivelare zdravana. (din pacate Street View nu are DN11)
- tot pe DN11, exact langa intrarea in popasul Poiana Sarata, exista un podet distrus pe jumatate. Traficul spre BC se desfasoara pe banda spre BV, traficul spre BV face un mic ocol spre dreapta pe un drum / podet provizoriu. Situatia dateaza deja de un an (cred) dar nu exista nici o intentie de reparare.
- pe DN12C, asfaltul pus pe portiunea de serpentine dinspre Gheorgheni este extrem de prost. Bucati mari din ultimul strat au disparut, lasand in urma, din loc in loc, la niste gropi teribile. Zona pare calamitata pur si simplu.

LE: Si daca nu era suficient, adaugati si marturia aceasta.

GDPR

Se mai lucreaza la podete intre Gheorgheni si Lacu Rosu?