News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lvs_tm

Quote from: adiarc on May 14, 2017, 01:42:59 PM



Astazi dimineata, era o echipa ce intervenea la inlocuirea parapetului din poza de mai sus.

JohannDB

Vineri 12.05.2017.....numărătoare "macabră".... Mă bune "nu-știu-cine" ca să fac un inventar al.......cadavrelor de pe carosabil..... ce idee !!!! : :weird:
     Și la momentul respectiv treceam de Brașov; până la Oradea am inventariat 35 de "artefacte" proaspete, mai puțin proaspete și unele "ceva mai vechi". La socoteală n-am mai pus blănile/blănurile lipite de asfalt (că atât a mai rămas, dintr-un nefericit animăluț).....
  După cum se vede (și astfel de urme avem, mai ales pe A1 Pitești-București) nici autostrăzile nu scapă de animale; cert este un lucru, la noi NIMENI nu le ridică/îndepărtează/curăță...., rămân acolo sau prin șanțuri, până "mama natură" face singură curățenie !!

Allex

Din cate stiu sarcina ridicarii animalelor moarte de pe carosabil (si nu numai) revine DSP-ului. Dar acestia trebuiesc notificati. Daca nu ii anunta nimeni, de unde sa stie ei unde sunt mortaciunile? Nu cred ca au masini de patrulare si chiar daca ar avea nu au cum sa acopere toate drumurile din judet (inclusiv cele judetene si comunale). Consider ca pe DN si A sarcina notificarii DSP ar trebui sa revina in primul rand celor de la monitorizare (exista asa ceva). Si, binenteles si cetateanului/soferului de rand, daca are posibilitatea.

Evitati sa mutati voi cadavrele! Cine stie ce boli pot avea!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

infraAdi_ro

#483
   
Circulaţie restricţionată pe autostrăzile A 1 şi A 2 din cauza unor lucrări

"Circulaţia rutieră este restricţionată, miercuri, pe autostrăzile A 1 Bucureşti-Piteşti şi A 2 Bucureşti-Constanţa, din cauza unor lucrări, anunţă Centrul Infotrafic al Poliţiei Române.

Potrivit sursei citate, în întervalul orar 7:00-19:00, pe autostrada A2 se vor executa lucrări de întreţinere pe banda numărul unu, cu redirecţionarea autovehiculelor pe banda a doua, astfel: pe sensul de mers Bucureşti - Constanţa, între kilometrii 202 - 203+800 şi 206 - 208+900 de metri; pe sensul de mers Constanţa - Bucureşti, între kilometrii 203+800 - 203+100 şi 198+600 - 198.

Poliţiştii amintesc că pe autostrada A2 Bucureşti - Constanţa se mai execută lucrări între kilometrii 111+600 şi 106+600 de metri, pe sensul de mers către Bucureşti. Din acest motiv, circulaţia rutieră în zona lucrărilor este deviată pe calea numărul unu. De asemenea, pe sensul către litoral al autostrăzii se execută anumite lucrări la partea carosabilă la kilometrul 15+870 de metri, în zona localităţii Cernica, judeţul Ilfov. Lucrările se realizează pe banda numărul unu şi se preconizează că se vor încheia în 30 mai.

Tot din cauza unor lucrări, traficul rutier este restricţionat, miercuri, şi pe autostrada A1, pe sensul de mers Bucureşti-Piteşti.

Centrul Infotrafic al Poliţiei Române anunţă că circulaţia este restricţionată pe autostrada A1 în intervalul orar 7:00-20:00, pe sensul de mers Bucureşti - Piteşti, la kilometrul 66, unde au loc lucrări de asfaltare pe banda numărul doi, iar autovehiculele vor fi redirecţionate pe prima bandă.

Pentru a nu se forma coloane de autovehicule pe banda închisă, traficul pe autostrada A1 fiind intens, poliţiştii le recomandă şoferilor să se încadreze din timp pe banda deschisă, intercalând autovehiculele prin manevra de tip ,,fermoar".

https://www.news.ro/social/circulatie-restrictionata-pe-autostrazile-a-1-si-a-2-din-cauza-unor-lucrari-update-1924405517002017050616986038
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Lvs_tm

#484
Quote from: Lvs_tm on May 16, 2017, 12:10:00 PM
Astazi dimineata, era o echipa ce intervenea la inlocuirea parapetului din poza de mai sus.

Mai mult decat atat, astazi am observat pe acelasi sector de drum ceea ce cred ca este extrem, extrem de rar in Romania.

Se instala parapete nou, pe o portiune de drum unde inainte nici nu exista!
De multe ori trecand pe acolo, am vazut masini derapate si rasturnate cu susul in jos si ma gandeam cat de necesar este acolo un parapete.
Ei bine oameni buni, minunea s-a produs!

Este vorba de aceasta curba, unde si diferenta de nivel este destul de mare.

harta

adiarc

^
Ma bucur sa aud aceste lucruri.

Militez ,insa in continuare pt un sistem mult mai eficient in care zonele periculoase sa poată fii redate la starea inițială in 24-48 deH....nu putem aștepta luni de zile ...nu...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#486
Hula Bradului ,reloaded





rara pasare normalitatea asta
- catadioptrii - check
- stalpi de sustinere ( toti ) - check
- capatul expus indoit in jos - check.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Capatul nu trebuie sa fie indoit in jos (varianta ieftina) ci pierdut.





In Romania nu prea vedem imagini de acest gen, cu masini urcate pe parapeti. La noi sunt distruse complet si avem raniti grav sau morti in astfel de cazuri, pentru ca masinile se înfig in parapeti in loc sa se urce pe ele la capete.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

capatul centurii Sibiu

Breteaua de acces spre Sibiu de la capatul spre Vestem.Parapetul respectiv este in aceasta situatie inca din toamna anului trecut




"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Earthchild

...Si nisipul adunat cu iernile, care mai are putin si face dune de cat s-a adunat. Si marcajul nerefacut de la inaugurare.

adiarc

#490
A1 - km 316 ( langa C.I.C Pianu ,Ab )



apoi la km 311 o portiune cu parapetul pe jos complet ( nu am surprins-o in poze )

km 308 - separarea sensurilor nu mai exista pe minim 10-15 de M





km 307



km 300



km 298 - 2 poze cu 2 zone avariate,aproape una langa cealalta





iesirea de la Cunta



cam atat.Dupa ce incepe judetul Sibiu,am vazut mai multe zone reparate cu parapeti proaspat montati ,dar in acelasi mod,as spune criminal ( muncitor care monteaza in fata masinilor,pe banda 2,fara nici o ingustare,presemnalizare,nimic.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Se decoperteaza Dn1 in zona Otopeni... e jale la iesire din capitala...dar drumul era ok.

dumbravaandrei

Da, mai exact podul de peste DNCB pana la podul de la aeroport.
Am trecut aseara pe acolo, nici o semnalizare, nimic... Jale mare de tot pe acolo...

Intre Predeal si Timisul de Jos la fel sunt decopertari, aveti mare grija sa nu va rupeti rotile in ele. Dimineata am trecut pe acolo si nu am vazut masini de la CNAIR care sa se apuce de astupat. Daca aveti Waze, majoritatea gropilor sunt semnalizate. Grija mare pe serpentine la Timisul de Sus ca acolo gropile sunt fix aiurea in curbe...

stangabriel

Jale traficul, dar asfaltul in zona Otopeni DN1 era ok. Sunt alte zone mai rele.

In alta ordine de idei, in jurul Ploiestiului, pe drumurile nationale se plombeaza cu mamaliga.

Adica arunca cate o lopata de mixtura, ceva pietris innegrit,  in groapa cu apa si/sau nisip si praf, care la urmatoarea ploaie e afara. Se compacteaza cu....Lopata, asa ca o lovitura pe umar parinteasca. Nu parca au spus ca plombarea gropilor se va face cu decopertare si emulsie sa faca priza mixtura?   Nici macar consistenta mamaligii nu are.

Si aici dam inapoi cu 20 de ani.

Ionut

Am sosit bine de la Otopeni in oras, azi la pranz. Nu se lucra pe OTP-Bucuresti.
De dimineata, in Otopeni, era cam 1 km de asfalt frezat si lasat de izbeliste!!!
Era un praf de nedescris. De criblura nu mai zic, sarea in toate partile, am mers pe banda 1 incet sa nu-mi fac varza masina.

Bravo, domnilor! :cheers: