News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yetiman

QuoteComunicat de presă
07.06.2016
Montarea separatoarelor de sens pe DN1 se execută și pe timpul nopții
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că începând de
astăzi,  07.06.2016,  execuția  lucrărilor  de  montare  a  separatoarelor  de  sens  pe  drumul
naţional DN1 se va desfășura și pe timpul nopții. 
Programul lucrărilor executate noaptea este de luni până vineri în intervalul orar 2200 - 0500
.
Programul execuţiei lucrărilor pe timp de zi este după cum urmează:
Luni – Joi, în intervalul orar 1000 – 1700; 
Vineri în intervalul orar 1000 – 1400;
Sâmbătă în intervalul orar 0700 – 1300.
Lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale,
astfel circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.
Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite
restricții de circulație.
Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de către conducerea CNADNR SA
pentru creşterea ritmului de montare a separatoarele de sens.
Montarea  acestor  separatoare  este  foarte  importantă  pentru  asigurarea  siguranței  circulației.
CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în
anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor
care tranzitează zona să fie cât mai mic. 
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai
ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de accidente
cauzate de viteza excesivă.
CNADNR SA

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2007.06.2016%20ref.%20lucrari%20pe%20timp%20de%20noapte%20%28montare%20separatoare%20de%20sens%20pe%20DN%201.pdf
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

iuli

Quote from: vancouver on June 09, 2016, 11:24:50 AM
Quote from: iuli on June 09, 2016, 07:31:52 AM
Am mers dupa multa vreme iarasi pe A1 intre Pitesti si Bucuresti. Nu cred ca pot descrie in cuvinte ce am gasit pe aceasta autostrada dar totusi am sa incerc.

ha, ha  :) iuli te-ai obisnuit prost cu autostrazile de la Sibiu spre vest, care nu sunt ideale, dar arata totusi binisor... Welcome to the jungle of Bărăgan City.

Sa stii că au fost vremuri, chiar si recent, când arăta muuuult mai rău. Gropile din asfalt nu te lăsau să te uiți și la alte lucruri, cum ar fi iarba sau marcaje...

Eu tot repet ca intretinerea autostrazilor este MAREA PROBLEMA, dar unii vor sa facă o noua companie doar pentru investitii. Intretinerea sa rămână tot la vechiul CNADNR. Bravos națiune. INVESTIȚII SĂ FIE, întreținere nu avem nevoie. :bash:

Stiu si de perioada care zici cand nu puteai sa adormi la volan ca te trezea hurducaturile din asfalt. De asta am si zis ca nu am de ce sa ma plang de asfalt. Dar restul e dezastru.

Am facut un tur complet pe toate autostrazile din Romania exceptand A3 de la Cluj in aceasta perioada si toate din partea de sud arata dezastruos. O sa pun zilele astea filmari si de pe A2 si de pe A3 si de pe A4. Chiar si daca sunt noi tronsoanele sunt lasate in paragina. Crunt! Ajung sa cred ca sunt bani irositi pe autostrazi la noi, daca nu stim sau nu vrem sa le intretinem.

Totusi singurul plus pe care l-am vazut e ca s-a imbunatatit seminificativ modul de condus pe autostrazi, desi exista destui care mai fac grozavii.

PS Am mutat discutia aici. E vorba de filmarea aceasta:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

yetiman

#227
QuoteComunicat de presă
09.06.2016
Au fost semnate  Contracte de furnizare având  ca obiect
"Achiziţionare utilaje reprezentând echipe mobile de intervenţii de urgenţă"
În data de 07.06.2016 CNADNR SA a semnat patru contracte având ca obiect "Achiziţionare utilaje
reprezentând echipe mobile de intervenţii de urgenţă" aferente următoarelor loturi:
�  Lot  6 - Staţie  de asfalt  mobilă  60 to/h  (7 bucăţi),  contract semnat cu S.C. VALENTINO
PRODEX S.R.L., având o valoare de 25.320.750,00 lei fără TVA şi o durată de 12 luni;
�  Lot 9 - Sistem amorsare (7 bucăţi),  contract semnat cu S.C. MEM  IMPEX  S.R.L., având o valoare
de 465.500 lei fără TVA şi o durată de 12 luni;
�  Lot  12 - Finisor asfalt  2.5 - 5 m lăţime  (7 bucăţi),  contract  semnat cu S.C.  WIRTGEN
ROMÂNIA S.R.L., având o valoare de 5.650.000,00 lei fără TVA şi o durată de 12 luni;
�  Lot  14 - Sonetă  pentru montare demontare parapeţi (7 bucăţi),  contract semnat cu S.C.
MEM IMPEX  S.R.L., având o valoare de 1.559.600,00 lei fără TVA şi o durată de 12 luni.

În data de 09.09.2015, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A., în
calitate de Autoritate contractantă, a publicat în SEAP Anunţul de participare aferent procedurii
de achiziţie publică având ca obiect "Achiziţionare utilaje  reprezentând echipe mobile de
intervenţii de urgenţă  - Lot 1 - Autobasculantă 6x4; Lot 2 - Încărcător frontal;  Lot 3 -
Autoutilitară transport mixt; Lot 4 - Buldoexcavator; Lot 5 - Freză de asfalt;  Lot 6 - Staţie de
asfalt mobilă 60 to/h; Lot 7
- Cilindru  compactor;  Lot 8 - Tăietor  hidraulic; Lot 9 - Sistem  amorsare; Lot 10 - Remorcă
semnalizare; Lot 11 - Trailer  40 to + cap tractor;  Lot 12 - Finişor  asfalt 2.5-5m lăţime;  Lot
13 - Maşină  de marcaj;  Lot 14 - Sonetă  pentru  montare  demontare  parapeţi;  Lot 15 - Utilaj
pentru reparaţii  pe timp friguros (cu infraroşu)".

Această formaţie de utilaje poate interveni rapid şi eficient pentru executarea următoarelor
activităţi de remediere:
�  degajare parte carosabilă în urma unor căderi de piatră;
�  eliminare ebulmenţi;
�  degajare parte carosabilă în urma unor căderi de copaci;
�  cedare terasament;
�  decolmatări;
�  reparaţii la lucrări de artă;
�  refaceri ale sistemului rutier pe suprafeţe limitate;
�  reparaţii la suprafeţe izolate în timpul sezonului rece.

Contractele  au  fost  atribuite  în  urma  finalizării procedurii  de  achiziţie   publică   
(licitație deschisă),  având  ca sursă de finanţare transferuri de la bugetul  statului pentru
cheltuieli  de
investiţii,  completate cu venituri proprii pentru investiţii.
"Pentru a creşte capacitatea de intervenţie  în situaţii de urgenţă  pe reţeaua  de drumuri 
naţionale
şi autostrăzi,  CNADNR S.A. a hotărât  înfiinţarea unor  echipe mobile de intervenţii  de urgenţă 
la nivelul fiecărei Direcţii Regionale de Drumuri  şi Poduri.  Aceste echipe vor fi dotate
corespunzător pentru  a interveni  rapid şi eficient, atât în timpul campaniei  de iarnă,  cât şi
în restul anului.  De fiecare dată când se produce un accident tehnic pe reţeaua  de drumuri 
naţionale  şi autostrăzi administrată de CNADNR S.A., măsurile  de remediere  trebuie  să fie puse
în operă imediat. Prin înfiinţarea echipajelor  de intervenţie rapidă pentru rezolvarea oricăror 
tipuri de accidente tehnice, CNADNR S.A. va putea să gestioneze mult mai rapid şi eficient aceste
evenimente, faţă de situaţia de acum, când compania  era nevoită să urmeze multiple proceduri 
pentru  a putea angaja  un terţ în  vederea  intervenţiei  la  locul  producerii   accidentului 
tehnic",  a  declarat  Cătălin  Homor, Directorul General al CNADNR SA.

CNADNR SA

Sunt curios daca se va vedea si pe viu aceasta intentie (subliniat cu rosu de catre mine in text)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

As dori sa semnalez situația precară a Dn-ului dintre Tg.Mures si Luna,langa A3....drumul a fost reabilitat in urma cu aprox.12 ani...asa țin eu minte.Are nevoie urgentă de intervenție la absolut TOATE podurile si podetele,plus absolut toți parapeții ....toți sunt f.ruginiti si intrr-o avansata stare de degradare.Probabil deja unii trebuie înlocuit,dar majoritatea pot fii refolositi prin curatare si revopsire.
Nu vreau sa ma gândesc cum arată pe dedesubt,daca sunt asa la suprafața.

fara poze de data asta...am păstrat bateria pt A10  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Îți dai seama ce lucrări s-au facut acolo dacă a cedat betonul de pe timpane la podețe,  au ruginit parapetii, dar asfaltul încă nu are nici o problema. Ar trebuit făcut case study acolo mai ales pe rețetă de asfalt dar și pe dimensionarea lui dar și a straturilor de mai jos.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Da...exact asta M-a mirat si pe mine...asfaltul e aproape impecabil,fara denivelari,fara nimic....e de zece ori mai bun si mai plan decat pe Os lotul 3,in condițiile unui trafic permanent in coloana si cu tiruri la greu de ani buni...in schimb celelalte lucruri pe care le-am menționat sunt varza



As adauga situația de pericol iminent a podurilor de dinainte de Turda....unul e in prag iminent de prăbușire....deja partea laterala s-a desprins aprope total.parpaetii cu o parte din betonul ce ii susține stau înclinați la 45 de grade,gata sa cada in rău.....poate ne ajuta cineva din zona cu poze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mhCoder

Problema cu podurile sunt chiar in Turda si nu tine de CNADNR tin de primaria Turda care anul trecut a reusit sa faca reparatii la unul din cele 3 poduri care sunt in situatii similare.

SB76UFO



Din cate mi-am dat seama doreii se pregateau sa frezeze portiunile cu probleme (gropi....) pe centura Sibiului. Erau ceva marcaje pe asfalt.
"Prostia este eternă și invincibilă"

infraAdi_ro


Intre Zimbor si Zalau se cosea iarba si se inlocuia parapetii rupti



si Gilau-Huedin

Romania are un viitor doar daca are prezent!

north

Privind pozele astea (și altele din acest thread, și nu doar de aici) - stai și te gândești: aceleași normative, aceeași companie, aceleași salarii... și parcă totuși diferențele ce se pot vedea între cele 7 regionale de drumuri naționale (în ordine alafabetică: Brașov, București, Cluj, Constanța, Craiova, Iași, Timișoara) apar a fi mai mult decât simple erori statistice.
Până la urmă "omul sfințește locul". Sau, dacă observăm că, în mare, diferențele rămân cam la fel în pofida schimbării directorilor regionali, am putea reformula celebrul proverb în "echipa sfințește locul". (Mai mult, poate în ciuda alocărilor "contraintuitive" a bugetelor de întreținere între regionale - poate cei ce primesc mai puțin folosesc acest "mai puțin" mai eficient și de asemenea mai eficace.)

Mai departe, aș afirma că în cadrul diverselor regionale de D/P naționale, s-ar putea observa că anumite drumuri sunt mai bine întreținute decât altele. Spre exemplu, privind prima poză din postarea de mai sus: șoseaua Cluj-N. - Zalău - Satu Mare a fost foarte bine întreținută în cei ~15 ani de când a fost reabilitată (reabilitarea a fost finalizată în 2001) -- a se vedea detaliul privind colmatările de fisuri asfaltice... mult prea rare pe drumurile țării noastre.
Știu că traficul pe această șosea este (oarecum) relativ redus, însă nu țin minte să fi apărut defecte majore pe aceasta în cei 15 ani de când a fost dată în funcțiune.



Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

 :lol:...locul respectiv apartine de Primaria Selimbar...... Doreleeeeeeeeee   :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar.ionescu

Starea natiunii astazi pe DNCB [tronsonul DN2-DN1] si DN1 la intrare in Bucuresti
- giratoriul de pe DNCB intersectie cu DJ200 [Stefanesti] este plin de gropi. Probabil executie proasta si lipsa [sau nefunctionarea] drenajului. La fiecare ploaie  se face un lac in giratoriu.
- giratoriul de pe DNCB intersectie cu DJ200B (Tunari) -> wishful thinking. Capacitatea de management a CNADNR nu a ajuns inca la nivelul implementarii unui giratoriu. Poate peste cateva generatii.
- giratoriul de pe DNCB intersectie du DN1 ii calca pe urme celui de la Stefanesti. Crapaturi masive in asfalt, desi acum cateva luni cica au fost reparatii in zona.
- intrarea DN1 in Bucuresti. Montarea a cativa kilemntri de parapeti [de fapt glisiere] dureaza cam cat construirea a cativa km de autostrada prin partile mai avansate ale lumii. Stalpii glisierelor au fost batuti direct in molozul rezultata in urma spargerii "trotuarului" de pe mijloc. Puteau macar sa asfalteze spatiul respectiv. Asa, arata ca in lumea a 3-a ce de fapt suntem.
Ca mod de lucru speachless: 30-40 de oameni sprijina lopata si avanseaza ca melcul producand mai multe PET-uri decat lucruri utile. Mai mult s-au gandit sa blocheze DN1 in 2 locuri desi nu par sa avanseze de 2 ori mai repede.
Concluzia mea: din prost in mai prost.


iuli

Am facut si eu o filmare acum o saptamana ca sa se vada starea unei sosele de centura a unei capitale din UE. Bataie de joc!!!

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dumbravaandrei

Quote from: cezar.ionescu on June 13, 2016, 12:02:07 PM
Ca mod de lucru speachless: 30-40 de oameni sprijina lopata si avanseaza ca melcul producand mai multe PET-uri decat lucruri utile.

Descrierea perfecta. Trist, adevarat, tragi-comic.