News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Io

Oamenii, pe DN 73A, in curba unde era aberatia asta https://www.google.ro/maps/@45.5268006,25.5007294,3a,75y,292.56h,59.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s47_bIyW--K0iy-gwPH2Hjw!2e0!7i13312!8i6656

acum sint 4-5 rinduri de santuri de marcaje vibratoare pe ambele sensuri. Da, si in sus! Colac peste pupaza sint gri inchis, se vad greu si le simti zdravan in suspensie.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Și eu le-am luat în bot în acest week-end.  I-Am înjurat de mama focului ca eram cu o doamna însărcinată în mașină la care I sa făcut instantaneu rău.
Nu sunt marcate cu gri.  Sunt frezat în asfalt. De ce exista așa ceva acolo?  Ce curba e acolo?  Cea mai periculoasa din tara? Ca soluția e unica oricum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Intre Cluj si limita de judet cu Salajul pe DN1F se taia iarba de marginea drumului, ajunsesera deja in Topa Mica. Se inlocuiau rosturile de dilatare la pasajul peste CF de la Nadasel, iar in judetul Salaj se lucra la curatarea parapetilor si taiat iarba. Unul din putinele drumuri care arata OK si in afara partii carosabile.

adiarc

asfaltare pe ploaie torentiala ...astazi,in jurul orei 14:30 la intrarea in Scoreiu,Jud.Sb.Firma responsabila - Multipland

presupun ca nu le pasa,deoarece CNADNR deconteaza facturile cu ochii inchisi





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Semne bune anu' are...


Pe centura Sibiului au aparut ceva marcaje pe parapetii deteriorati, semn ca ar dori sa-i inlocuiasca, cand? ,cine stie?
Ca un minus, este alinerea parapetilor. Acolo unde s-au inlocuit, dar nu numai arata ca, scuzati-mi expresia "pisatul boului"
"Prostia este eternă și invincibilă"

yetiman

L-am pus si pe A1.
(Ionut, poti sa-l stergi de unde crezi ca e in plus.)


QuoteComunicat de presă
31.05.2016
CNADNR DESFĂSOARĂ PROGRAMUL DE ÎNTREŢINERE PERIODICĂ A DRUMURILOR
În această perioadă, pe Autostrada A1, Bucuresti - Pitesti, Calea 1, CNADNR prin Direcţia
Regională de Drumuri si Poduri Bucuresti execută lucrări de întreţinere periodică (asternere
covoare asfaltice) pe următoarele tronsoane:
- km 10+600 - 11+000; - km 51+415 - 52+916;
- km 11+100 - 11+442; - km 53+524 - 53+742;
- km 12+013 - 12+745; - km 54+252 - 54+572;
- km 12+828 - 13+438; - km 58+000 - 58+700;
- km 23+000 - 23+203; - km 59+000 - 60+000;
- km 50+000 - 50+503; - km 61+000 - 61+678;
- km 50+703 - 50+976; - km 74+494 - 75+000;
- km 51+003 - 51+293; - km 76+080 - 77+000;
- km 77+061 - 77+893; - km 77+000 - 78+625;
- km 77+899 - 78+000; - km 79+602 - 81+000;
- km 82+000 - 82+906.
Pe perioada executării lucrărilor traficul se va desfăsura restricţionat pe sectoarele de
autostradă menţionate anterior, în funcţie de banda de circulaţie supusă lucrărilor.
Acestea vor fi executate până la sfârsitul lunii iunie numai în zilele lucrătoare (de luni
până vineri).
De asemenea, tot în această perioadă se execută lucrări de întreţinere periodică (asternere
straturi bituminoase foarte subţiri) pe drumul naţional DN 1 pe sectoarele cuprinse între
km 66+500 - km 70+000, km 75+800 - km 80+720 si km 82+800 - km 87+000, Metro
Ploiesti si localitatea Bănesti.
Lucrările se vor desfăsura până la sfârsitul lunii iulie, în zilele de luni până joi.
Precizăm că, în acord cu reglementările în vigoare, respectiv Legea 195/2002 privind
circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările ulterioare, conducătorii
auto au obligaţia să respecte restricţiile instituite si semnalizarea rutieră temporară,
precum si indicaţiile agenţilor de poliţie aflaţi la locul desfăsurării evenimentului.
"Cerem în mod imperativ respectarea legii. Totodată, ne cerem scuze si înţelegere din
partea conducătorilor auto pentru disconfortul creat odată cu executarea acestor lucrări,
însă, acestea după cum se cunoaste, pot fi efectuate doar pe perioada verii", a declarat
Cătălin Homor, directorul general CNADNR.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la
Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din Romania S.A., la
numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau poate fi accesată pagina de internet:
www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.

CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

astazi a inceput din nou schimbarea parapetilor pe centura SB.....din fericire

Din pacate aceasi inconstienta ca pana acum....avem portiuni intregi fara parapeti ( acestia au fost demontati ) si stalpi lasati la voia intamplari ,plus capete de parapeti care pot deveni oricand devenii adevarate sulite pt participantii la trafic.Chiar nu reusesc sa inteleg de ce e atat de greu sa se lucreze la fel ca in toata Europa civilizata cu 2 echipe f.bine semnalizate...una demonteaza....cealalta monteaza...atunci...in acelasi moment si nu decalat la saptamani distanta......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

^^^Poze la ceea ce afirma adiarc














"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

  ^:cheers:

in continuare DN 14....dupa Brateiu spre Medias....podul varza pe care l-am mai prezentat in urma cu,cateva luni
intre timp au mai fost 2 accidente ,2 soferi care au intrat in pod( de care am eu cunostinta....posibil si mai multe )
asa arata acum....zero intretinere





si un pod de la iesirea spre Tarnava....gurile de scurgere sunt complet blocate de nisip...si aici...zero intretinere



intre Seica Mare si Agarbiciu cineva a ras toti parapeti din curba si avem un capat de parapet expus





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

aduc in discutie si o portiune de pe Dn Tg.Mures-Sighisoara...la iesirea din Gaesti avem o alunecare de teren de cativa ani buni...cel putin 5....de vreo jum.de an s-a ingustat o banda ( din cele 1+2 la urcare ),dar nici urma de lucrari la zidul de sprijin necesar






pare minora,dar observati crapatura de pe mijlocul drumului...tot drumul incepe sa plece



in continuare DJ intre Dumbraveni si Medias,recent reabilitat....in urma recentelor viituri,chiar langa o vale care s-a tot umflat,drumul a plecat...in rest nu sunt alte zone problema pt moment









in incheiere un echipaj la Politiei Rutiere Sibiu..oprit total aiurea ,pe marcaj hasurat la nodul Sb Vest,breteaua de acces pe sensul spre Vestem/....se pare ca n-au nici o jena in a incalca Codul Rutier si a pune in pericol siguranta circulatiei
Propun sa postam cat mai multi astfel de poze ,iar API sa trimita o sesizare oficiala catre Politia Rutiera

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Modificarile la Codul Rutier au intrat in vigoare sau inca sunt in dezbatere publica? In special reglementarile de semnalizare a lucrarilor pe drumurile publice.

Pe DN11 de la Harman pana la Santionlunca au decopertat berbecii astia portiuni din asfalt (pentru plombare) si bineinteles ca nu e nici o semnalizare nimic.
1) Iti rupi rotile efectiv in ele
2) Aseara 3 erau sa intre mine dorind sa ocoleasca decopertarile de pe sensul lor de mers.

Fiind intuneric si asfaltul in zona avand culoarea specifica, abia vezi pe timpul zilei unde e decopertat. Nu vreau sa-mi inchipui ce e pe acolo cand ploua (si de dimineata ploua destul de tare prin Brasov).


adiarc

E o problema care trebuie urgent remediata...nu ar trebuii sa li se mai permită sa decupeze in 24 de ore,mai mult decat pot sa asfalteze in aceleasi 24 de ore.....plus ca nu exista nici o sincronizare cu prognoza meteo....se fac decupaje pe km si daca ulterior vin ploi o saptamâna,Dumnezeu cu mila
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

daca pe tronsoanele de A din judetul Sibiu,parapetii se schimba cam de 2-3 ori pe an ( tot cu intarziere mare,atunci cand sunt zone distruse care ar trebuii schimbate in max 24 de H ),in judetul Alba pe tronsoanele de A ,lucrurile stau muuuuult mai prost,trecand si peste 1 an de zile pana sa schimbe parapetii usor sau mediu indoiti si peste 2 ani si jumatate in cazurile grave cu parapeti dubli asa cum este vestita zona de la KM 304.

Deja aici vad si o complicitate,miserupism ,al Politiei Rutiere.
Atunci cand siguranta e pusa in pericol de administratorului drumului acesta trebuie drastic amendat de Politie.

km 304





km 306



o zona neavariata ,dar f.periculos modul de amplasare al parpaetilor,la iesirea in sp.de servicii de la Sebes Vest





acest sp.de servicii este mai tot timpul gol...si aceea masina e probabil a unui angajat....cred ca e de mare importanta amplasarea benzinariilor ( nu neaparat pt alimentare ),pt ca celelalte sp( cum ar fii Cut sau Cristian ),sunt tot timpul pline,mai ales de tiruri
Fac din nou apel la CNADNR sa organizeze licitatii pt concesionarea de sp.,pt realizarea de restaurante ,moteluri,fast-fooduri,etc/......se pierd bani grei si confortul conducatorilor auto nu este cel normal



in incheiere si giratoriul de langa acelasi sp.de servicii...si acesta in acest stadiu de aprox 2 ani de zile



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

capatul centurii SB spre Vestem,arata la fel ca acum cateva luni cand a avut loc un accident acolo









intre timp parapetii demontati sapt trecuta sunt in continuare....lipsa,iar stalpi goi asteapta vreun sofer ghinionist sau neatent





iar la lucrarile de asfaltare,avem o semnalizare de toata jena pt viteze de +130....cu 50 de M inainte un indicator...atat...nici o presemnalizare sau mai multe cu acele sageti imense cu leduri.....aceste indicatoare sunt cu usurinta obturate de tir-urile de pe banda intai si ramane doar un 80 plus un semn de ingustare,minuscule pe care ar trebuii sa le vezi la +130.... >:(

momentan atat


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Se schimba parapeti pe Cluj-Zalau, in unele locuri doar se curata si se revopsesc. Lucrau mai multe echipe, de la Radaia pana la Poarta Salajului.