News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ddfab

remediere "la timp"...
la intrarea pe autostrada de la Aiud, sensul spre Turda, inainte de giratoriu... de cateva luni, acel stalp a fost indoit si ...asa a ramas...No du-te la Cluj, numai pe DN-u! :)


TibiV

Ciudata indoitura...

Arata de parca panoul a fost agatat de un agabaritic prea inalt.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

Sigur a fost agatat sus, dupa cum sunt indoite doua tevi din cele trei care sustin indicatorul. Si stalpul, gol pe interior, s-a "torsionat" dupa forta de deformare.

JohannDB

 Citat din @ Earthchild....... Sigur a fost agatat sus, dupa cum sunt indoite doua tevi din cele trei care sustin indicatorul. Si stalpul, gol pe interior, s-a "torsionat" dupa forta de deformare.............
     De MIZERIA AMPLASĂRII tuturor supra-traversărilor de cabluri/rețele, dar, MAI ALES la ceea ce "trag" cabliștii lui pește", dar și a celor de la "Electrica"(!!)..., m-am lovit de m-am săturat..... !!   Așa și cu consola asta ce "s-a strâmbat", la ...noi...; la noi privitorii !!
  Oare de ce MAMA NAIBII, toți au dureri "pe unde nu bate soarele" și nu respectă niște "nevinovate" cerințe....??

                  3.5.9. Traversările aeriene ale cablurilor trebuie să asigure o înălțime de liberă trecere de minimum 6,0 m deasupra punctului cel mai înalt al platformei drumului. În cazul cablurilor electrice, înălțimea se majorează cu spațiul de siguranță împotriva electrocutării.
     (Norma tehnică din 19.12.1997+ actualizări  până la 15.02.2002, având ca emitent Ministerul Transporturilor !!)
                  https://lege5.ro/Gratuit/geztkojw/norma-tehnica-privind-proiectarea-si-amplasarea-constructiilor-instalatiilor-si-panourilor-publicitare-in-zona-drumurilor-pe-poduri-pasaje-viaducte-si-tuneluri-rutiere-din-19121997

         Dar mai avem , ca vechime și NORME TEHNICE din 30 august 2017privind amplasarea lucrărilor edilitare, a stâlpilor pentru instalații și a pomilor în localitățile urbane și rurale, care la cap. 4.2. Traversările aeriene ale cablurilor trebuie să asigure o înălțime de liberă trecere de minimum 6,00 m deasupra punctului celui mai înalt al platformei drumului. În cazul cablurilor electrice, înălțimea se majorează cu spațiul de siguranță împotriva electrocutării................................
      Și ne mirăm că avem "locuri trăznite" când cineva-undeva nu respectă nimic și dai de cabluri/console, semafoare pe la 4,40m  ??

Dominik

DN 68A Margina – Coșevița, au continuat și săptămâna aceasta lucrările pentru înlăturarea dalelor de beton degradate, tratarea tasărilor locale și reparații cu mixtură asfaltică.



























DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Timisoara2

🔁Ocoliți! Ocoliți! Ocoliți! ‼️ Având în vedere timpii mari de așteptare de pe sectorul DN 68A Margina – Holdea, revenim cu recomandarea de a folosi traseele alternative pentru a evita zonele cu lucrări de pe acest drum.
Rutele sunt:
▶ A1 – Arad – DN 7 Lipova - nod rutier Ilia – A1 – Orăștie – Sibiu și retur;
▶ A1 – A6 Lugoj – Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 – nod rutier Simeria – A1 – Orăștie – Sibiu și retur.
ℹ️ De mâine, vor începe lucrări de reparații suprafețe întinse după nodul rutier Margina, la coborârea de pe autostrada #A1, pe sectorul până la nodul rutier Holdea fiind și alte zone unde se circulă cu restricții din cauza lucrărilor de reparații. Echipele antreprenorului Axela Construcții, dar și ale DRDP Timișoara lucrează la înlocuirea structurilor rutiere grav afectate de valorile mari de trafic și de tonaj, prin efectuarea unor sisteme rutiere noi cu îmbrăcăminte asfaltică. DRDP Timisoara Facebook










horyatm

Pentru a ușura munca celor care administrează autostrada A1, am identificat niște probleme pe sectorul A1 Remetea Mare - Margina. Am lăsat și coordonatele pentru a identifica cu ușurință locația.

Aici nu mai e deloc indicator.



Probleme la indicatoare





















Marcaje care au rămas de la o reparație.



Sunt mai multe zone unde parapetele e afectat, dar aici e mai sever.




Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

....................... Mai sunt indicatoare "betege" rău de tot, și după podul de la Aciliu, imediat după ieșirea de Apold (zona km 278-285).... Sunt ciufulite rău, câteva; pe sensul spre Sebeș !!

punktnet

A fost reasfaltata o bucata de 5km pe DN7 zona Lunguletu DB




Powered by API/PUM imgur uploader
Just kidding.

Dominik

Reparații pe suprafețe întinse cu mixtură asfaltică tip BA16, pe DN 68A, în zona Coșevița, executate de Secția Producție DRDP Timișoara, și refacere structură rutieră cu echipele Axela Construcții, în zona Coșava.





















DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

danpandrea

Știți cumva la ce adresă pot scrie că nodul A3-DNCB este neiluminat, alături de podul peste CF800?

Cristi N

Eu am trimis o sesizare catre Brigada Rutiera (bpr@b.politiaromana.ro) fix cu subiectul asta la sfarsitui lui noiembrie anul trecut. BPR a contactat CNAIR (office@andnet.ro si relpub1@andnet.ro) care doua luni mai tarziu mi-a raspuns ca ar fi rezolvat.

Buba e la dulapul asta: GMaps, ai sa vezi ca e imbracat intr-un sac de gunoi negru.  :bash:

prd.marius

La fel si Nodul de la Turda, partea dinspre DN1 nu mai este iluminata de ft mult timp.

hvm

Nu stiu daca aici ar trebui pus, din intamplare am gasit articolul asta, dar mi se pare destul de interesant. Mai stie ceva de acest "aditiv" (ca nu stiu cum sa il numesc altfel) pentru bitum si cu cat ar creste costurile per tona? Sau de fapt e doar exagerare (desi fiind premiat la Geneva n-as crede). Chiar asa scump o fi? Mentionez ca am cautat si n-am gasit nimic pe nicaieri legat de acest aditiv

Articolul e de prin 2006. Sursa aici

QuoteIn urma cu aproximativ cinci ani, o cercetatoare din Iasi – profesoara Mariana Georgescu, transferata, intre timp, la CCMMM Bucuresti – a inventat un alt tip de asfalt si mai performant. Amestecand in bitum un procent anume de fibre sintetice (de PNA) special prelucrate, a obtinut un asfalt care s-a dovedit a fi de trei ori mai rezistent decat toate celelalte cunoscute pana in acel moment.

Confirmarea internationala a inventiei a fost realizata la Salonul International de Inventii de la Geneva, din primavara acestui an, unde profesoara Georgescu a fost distinsa cu medalia de argint pentru realizarea sa! De asemenea, un alt cercetator de la CCMMM Bucuresti, dr.ing. Marin Radu, directorul acestei institutii, a finalizat, in urma cu un an, o tehnologie originala si indrazneata, de obtinere a unui nou asfalt, si mai performant, prin amestecul in bitumul obisnuit a zgurelor siderurgice.

In concluzie, in prezent dispunem de trei tipuri de asfalt, dintre cele mai performante, competitive calitativ cu produse similare pe plan international, care rezista ani de zile la toate diferentele de temperatura din zona noastra si la orice fel de solicitari ale traficului. O confirmare experimentala este si faptul ca, la +70 grade C, nici unul dintre acestei trei tipuri de asfalt nu se inmoaie si se prezinta la fel ca la -5, -6 grade C.



Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Cristi N

E vorba de un bitum care contine polimeri, rafinaria Vega produce asa ceva dar pe site-ul lor nu publica ce procent din productie e cu polimer si ce procent e bitum clasic.