News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

Ar fi interesat de aflat cati km au de gand sa asfalteze. Fiind vorba de DRDP TM banuiesc ca intre Petrosani - Obarsia

Io

Da, acolo. Dupa poze lucreaza in zona Groapa Seaca - Manastirea Jiet. Pare-a fi vorba despre citiva kilometri in zona Pasului si nimic in zona Cheilor (mai dificila).
Niste ziduri de sprijin s-au facut in anii trecuti si pe urcarea dinspre Obarsia Lotrului (tine de Valcea) dar au fost abandonate.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Oricum ar fi,
ma ia ameteala!

Ce viteza, cata "determinare"! In nici 30-40 de ani s-au apucat de acest drum!...

Imi retrag unul din cele 179 dislikeuri pentru acest drum (dislike-uri la adresa CxxxxR, nu la adresa colegilor...)


(PS)
Urasc cuvantul "determinare" aruncat aiurea, in tot felul de declaratii "oficioase"...
Doua puncte determina o dreapta, trei puncte determina un plan, patru puncte determina o sfera....
Dar, în neaoșa limbă română, oamenii sunt hotărâți să facă o treabă...

(Bine, pot fi "determinați" (aka obligați ) sa faca ceva ce nu vor sa faca- de exemplu atunci cand sunt "determinati" sa se dea jos din tren si sa ia autobuzul pana in urmatoarea gara, ca linia este inchisa....)

Dar, la o adica, cand vorbim de structurile din MT /CNAIR / CFR SA, poate sunt determinati in 3 puncte cu un decalaj al axelor Oxyz- adica sunt coplanari cu ceea ce ar trebui sa faca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Pe Dn1 de la Scoreiu pana dupa Arpasu de Jos la limita de judet cu BV ,s-au finalizat ceva lucrari de mentenanta cu frezarea str de uzura si reasfaltare plus refacerea parapetilor la poduri si a rosturilor de dilatatie....pe 11 km...

initiativa este excelenta dar pana la Brasov,uzura si podurile/rosturile de dilatatie si parapetii acestora sunt destul de degradate si ritmul trebuie crescut la 40/50 de km pe an pt a finaliza cei 150 de km intre Sb si Bv intr-un orizont rezonabil pt a evita degradarii mai ample si mult mai costisitoare

PS - au început lucrarile pt amenajarea unor benzi suplimentare la Vestem.....datorita "timingului" "excelent " ,dar si a aglomeratiei obisnuite pt aceasta perioade sunt coloane pe km in toate directiile.

Vedem cat de important e  lotul Porr
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

Am dat de-o filmare proaspata (iunie 2020) a drumului Obarsia Lotrului - Petrosani. S-a imbunatatit ceva pe partea de Valcea iar pe partea de Hunedoara mai nimic.

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

^^
Am trecut și eu pe acolo miercuri și mi se pare ok calitatea asfaltului vechi, cu mici excepții.

adiarc

pe toata lungime drumului de la Sb la Brasov str de uzura are nenumarate fisuri/crapaturi si chiar si destule denivelari/burdusiri..este expirat deja si asta e normal la 10-12 ani de la reabilitare ,in cond de trafic intens

..daca nu se intervine .asa cum s-a facut recent,..in 2-3 ierni vor fii afectate toate str de asfalt si terasamentul ,iar reparațiile necesare vor fii mult mai costisitoare.....si asta mai ales in jud Brasov unde iarna este mai grea ca in Sibiu si se foloseste mai multa sare/pt o perioada mai lunga

de asemenea toate podurile au parapetii de metal si beton rosi de rugina si cu exceptia celor cateva poduri reparate,TOATE  au si rosturile de dilatatie varza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul

Așterne strat suport premergator reciclare pe DN19E, Km 20 – 21, pe partea stâgă, respectiv așternere piatră spartă și tasări pe pe DN19E. #lucrări efectuate de Secția de Drumuri Naționale Oradea. #DRDPCluj

https://www.facebook.com/Directia-Regionala-de-Drumuri-si-Poduri-Cluj-1819247748087054/videos/229444471506966

Nu cred ca e bine sa ramana stratul asta suport cu saptamanile sub trafic. Incep sa se creeze santuri, in plus localnicii ies cam prafuiti


JohannDB

DN 13, km 85-86, de la Bunești, după intersecția cu DJ 132C  (care duce la Criț și Meșendorf,) înspre Mihai Viteazu/limita BV-MS, se circulă pe partea stângă , pe direcția Sighișoara.....
      Partea dreaptă este săpată și se reumple cu material de fundație nou. Se circulă la semafor cu deviere pe partea stângă !!





















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

DN 13, după Rupea, în localitatea Fișer, la ieșirea spre Bunești, lucrările la drum sunt aproape terminate....









Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

Lucrări de armare și betonare a zidului de sprijin din zona afectată de surparea vechiului zid de sprijin de la KM 238 de pe DN7.















Antreprenorul Tirrena Scavi continuă lucrările de reparații, în perioada de garanție, pe autostrada A1 Timișoara – Lugoj, Lotul 2. Accesul în nodurile rutiere Topolovățu Mare și Remetea Mare este DESCHIS. Restricția de săptămâna trecută în nodul Topolovățu Mare, sensul de mers Timișoara – Lugoj, a fost ridicată. Echipele antreprenorului lucrează pe sectorul apropiat nodului Remetea Mare, traficul fiind deviat de pe o cale pe alta.



You're in Steelers Country

Dominik

Continuă lucrările de armare și betonare a zidului de sprijin de pe DN 7, km 238, localitatea Câineni Mari. Constructorul s-a mobilizat foarte bine pentru a termina cât mai repede această lucrare.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1553942041474940/

CNAIR
You're in Steelers Country

Dominik

Lucrările de armare, cofrare și betonare zid de sprijin pe DN 7, km 238, localitatea Câineni Mari, zonă unde vechiul zid de sprijin a fost afectat de râul Olt.











CNAIR
You're in Steelers Country

stangabriel

De  2 saptamani s-a finalizat acoperirea cu  emulsie si zgura fina a centurii de vest Ploiesti/Dn1. Crapaturile s-au rezolvat, denivelarile au ramas. De apreciat este ca au maturat piatra din exces.

bogdymol

Cred ca filmuletul asta ar fi interesant pentru multi dintre membrii forumului:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele