News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

@EugenRo: nici vorba, acele bucati se betoneaza pe rand...si de acolo provin acele diferente ...

mihaimai

^
Cred ca @EugenRo nu se referea la limitele intre suprafetele de betonare, ci la crapaturile incercuite de mine aici:



La crapatura din stanga jos se vede ca si cum ceva negru s-ar scurge in picaturi, deci este posibil sa fi fost executata o reparatie cu smoala. La rezolutia video existenta nu se poate vedea daca si celelalte crapaturi au fost abordate.

Dominik

▶️Circulație cu restricții pe autostrada A1, km 340, sensul de mers Deva – Sibiu. Secția Producție a DRDP Timișoara execută, în perioada următoare, reparații pe suprafețe întinse, iar traficul se desfășoară doar pe banda a 2-a.
▶️ Tot în zona localității Orăștie, dar pe sensul de mers Sibiu – Deva, la kilometrul 343+100, sunt restricții în vederea efectuării de lucrări asupra rosturilor de dilatație. Atenție: restricția este valabilă și pe timpul nopții, lucrările fiind semnalizate corespunzător.







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Granata06

Oare pe autostrada "Bechtel" s-a schimbat pe vreo portiune stratul de uzura? Eu nu am observat in afara unele fisuri acoperite cu emulsie.

Dominik

Secția Producție a DRDP Timişoara execută reparații pe suprafețe întinse pe autostrada A1, km 340 - km 350 (zona municipiului Orăștie), pe sensul de mers Deva – Sibiu.















You're in Steelers Country

JohannDB

  Sâmbătă seara 25.07.2020 orele 22:20......................A1, sensul Arad/Timişoara - Margina, km 494 (imediat după ieşirea Izvin/Aeroport Timișoara) până la km 488 se circula pe banda de urgență + banda 1 pe acest sens (lățime cca 6,20m),....iar pe banda doi se circula din sens invers (Margina - Timișoara/Arad), prin deviere (lățime cca 4,20m) .....
    Pe la km 473-470 pe sensul Margina - Timișoara/Arad erau balize retrase la parapetul din drepta acestui sens, la banda de urgență.......
    În zona Orăștie (km 360-340) se circula normal.......

Dominik

#1011
De câteva zile, pe DN 68A, zona Coșava – Coșevița, a început montarea de parapet de beton, pe marginea drumului, în afara părții carosabile, terenul fiind pregătit în prealabil pentru amplasarea elementelor de protecție. În zonele unde se află echipele de montare ale antreprenorului Deltabloc, circulația este dirijată cu piloți de trafic. Lucrările vor fi finalizate mâine, 31 iulie.













Lucrările la autostrada A1, efectuate de Tirrena Scavi pe km 488+400 - km 494+040, sensul Lugoj – Timișoara, se desfășoară, în această perioadă, în zona nodului rutier Remetea Mare.



DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

adiarc

acolo ar fii trebuit rezolvata patrunderea pe contrasens si 2 benzi pe sens la urcare....ce fac ei acuma este pe ultimul loc ca importanta/plus în siguranta traficului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

"""De câteva zile, pe DN 68A, zona Coșava – Coșevița, a început montarea de parapet de beton, pe marginea drumului, în afara părții carosabile"""...... Din ce văd în imagini, după ceea ce întâmpin în trafic, aceste elemnte "N.J." sânt puse și-n locuri unde nu ai râpă imediat la acostament ci ai un "mal"....
    Iar în ce privește chestia cu "înafara părții carosabile"  asta dă cu virgulă.....; după ce că DN 68A, este un D.N. de clasa a II-a, cu o bandă de 3,20/3,30 m lățime, va fi "închis" în multe locuri, unde amărâtul de tir-ist, mai putea ieși pe dreapta total, la o oarece pană/deranjament/eveniment tehnic nedorit (și nu puține în zonă)......; deja sunt, la ora asta, destule locuri de acest fel !! Cunosc bine acest drum și știu "cu ce se mănâncă" la  orice oră din zi și din noapte !! Până la urmă constat că e o bună afacere asta cu parapeții !!
  P.S. Punem parapeți și unde trebuie și unde (mai ales) nu trebuie; aș sugera să se pună și pe mijloc, contra tembelilor ce n-au loc pe nicăieri, oricum ar fi șoseaua și-s mari amatori de contrasensuri, dar.......NIMENI NU TUNDE/RADE VEGETAȚIA și cornamentele de arbori ce perie lateral și deasupra mașinile, eliberând pentru o vizibilitate sporită ampriza și spațiul de siguranță al drumului......
  Și mai e ceva: - deja "instalații" (până la ora asta) parapenți, au fost "pozați" în multe locuri paralel cu deja mai vechii parapeți zidiți (din zidărie de piatră) sau parapet metalic existent (din vremuri "imemoriale"), reducându-se astfel lățimea disponibilă până la axul drumului cu spațiul de cca 40cm între vechiul parapet și noul parapet, plus grosimea la bază a noului parapet........

Io

Asta e o noua borduriada de data asta pe DN-uri? Din ce se vede in poze in exteriorul virajelor alora nu e nevoie, alea nu sint viraje pe care sa le ratezi! Pe mijloc in schimb da, sa tempereze excesele, graba si agresivitatea unora, aia da.
Ce se obtine e exact ce spune IohannDB, le face viata mai grea TIR-istilor, pentru turisme si dubite nici un folos, sint bani aruncati aiurea. Cine-a gindit proiectul si licitatia asta ar trebui dat afara si pus vinzator de ziare la colt de strada in Iozefin.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

gruiarew

Băi dar n-ar pune niște asfalt pe mizeria aia de drum nici să-i pici cu ceară. Numai chestii pe lângă. De banii aruncați pe drăciile alea ce nu folosesc nimănui se putea lăți drumul cu o palmă să zicem. Dacă Doamne-feri trebuie să oprești să n-ai unde să te tragi. Plus între drum și "mediul înconjurător" e o diferență de o palmă. Cât despre vegetație... ce să mai. Mergeți de la Traian-Vuua la Lugoj, ești ca în junglă. E ceva special cu drumul ăsta de absolut tot ce se face e pe dos...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

....Nu vreau să fiu malițios, dar astea/ăsta, îs/e un lucru bine făcut ?? Vorbim vorbe, și cine ne "ascultă" își spune-n sine: lasă-i să latre ?? P-aci, nu vorbim vorbe...suntem oameni (pentru unii suntem numai niște "unii", ceva insignifiant) care călărim drumurile, cu prețul vieții, sănătății și efortului nostru, ca "treaba să meargă", pentru binele general, de sus până jos...!!
  Și-n ce privește "noua borduriadă" asta este o altă marfă... Este o "parapetiadă" !!

Dominik

Secția Producție a DRDP Timișoara continuă săptămâna aceasta reparațiile pe suprafețe întinse pe autostrada A1, sensul de mers Deva – Sibiu, în zona localității Orăștie.







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

dr4qul4

DRDP TM a postat pe FB ceva lucrari de reparatie in situ pe DN7A. Daca are cineva mai multe informatii, il rog sa posteze aici.
Ar fi binevenita refacerea DN7A intre Obarsie si Petrosani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

#1019
^
Lucrări reciclare în situ pe DN 7A, Obârșia Lotrului, cu trusa și echipele Secției Producție DRDP Timişoara.











Reciclare la rece in situ pe DN 7A în județul Hunedoara, cu trusa și echipele Secției Producție Lucrări Drumuri – DRDP Timişoara.









Antreprenorul PORR Construct a început lucrări de reparații cu mixtură caldă pe DN 79A, Vârfurile – Vărșand, jud. Arad. În zonele cu lucrări, se va circula cu restricții, pe o singură cale.



DRDP Timişoara
You're in Steelers Country