News:

.

Main Menu

Tuneluri rutiere

Started by NGC, October 29, 2015, 08:20:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#180
^
Ciudat că cu un ministru al transporturilor chiar din zona, nu se reia proiectul centurii Plugova. Poate ar trebui să îi spună cineva lui Grindeanu că are proiectul la sertar (HG cu indicatori tehnico-economici pe pagina precedentă).

@Ionut: sugerez o postare a API care să readucă în atenție faptul că există un SF plătit și finalizat pentru centura (și tunelul) de la Plugova, care ar evita o zonă cu serpentine de pe DN6, afectată acum și de tasări.

Bănuiesc că nu mai sunt prin CNAIR/CNIR oamenii care s-au opus proiectului în 2009.

aprilie 2023, fix la km 397 al DN6:


Quote from: nenea_hartia on December 28, 2015, 10:23:04 PM
Quote from: hentz on December 28, 2015, 04:16:09 PMCine ma lamureste  si pe mine,unde ar putea fi tunelul Plugova ,aprox intre care kilometri? Exista vreo propunere?
Vezi detalii mai sus. Scopul era de a evita dealul ăla plin de serpentine.
Nu mai găsesc planul de încadrare în zonă, dar traseul era ceva de genul:


+
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=402.msg101080#msg101080



http://arhiva.gov.ro/upload/articles/107435/nf-hg-1315-2009.pdf

Pare să fie vorba mai mult de ceva de genul:




Proiecte finantate prin Facilitatea ex-ISPA ~ Reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj

7. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/07 "Finalizarea studiilor de fezabilitate, elaborarea detaliilor de executie si a documentatiei de licitatie pentru constructia variantei de ocolire Caransebes si Plugova"

Valoarea contractului: 500.000,00 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA: 279.706,85 euro

Bugetul de Stat: 220.293,15 euro

Data semnarii: 24.05.2006

Data finalizarii: 08.06.2007

Consultant: Typsa & Tecnica y Proyectos SA

cnadnr.ro




https://www.cdep.ro/interpel/2006/r1693B.pdf

danvoicu

Tunelele, care ar trebui sa fie cele mai utilizate, pentru ca eu consider ca afecteaza cel mai putin mediul si nu numai, sunt babaulpentru decidentii romani de infrastructura. Greu de spus de ce.Ar rezolva probleme grele in multe locuri. Si elegant.

TibiV

@tom_sawyer

este ceva ciudat la mijloc...

Quote... la km 0+678 se intră în tunel.
Tunelul se sfârşeşte la km 1+460.
La km 1+383, cu o curbă dreaptă de raza 400 m, varianta Plugova se racordează la DN 57B.

Asta ar însemna o intersecție în tunel, ceea ce nu mi se pare realist și nici realizabil...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Am observat, bănuiesc că e o greșeala. Poate găsește @nenea_hartia documentația? Sau o cerem la CNAIR.

JohannDB

Or fi luat exemplul de pe S1 de la Viena ?

stangabriel


tom_sawyer

Barbier spunea că în CNAIR nu există niciun specialist în tuneluri.

JohannDB

  """....... nu există niciun specialist în tuneluri. """ Dar în "drumuri și poduri ??, cârcotesc retoric unii.....  :lol:  :lol:  :lol: