[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cutter

Am luat și noi poziție prin API față de această situație, într-adevăr revoltătoare:

https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/459431044230908

alecu26

Aia cu scândurile e demna de improvizațiile din Africa. Mai bine nu puneau deloc. Dacă ar vedea firmele de cofraje la ce sunt folosite....ar pune un disclamer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


__dir

#213
Se lucra aseara la 22.30 la capete si in sensul giratoriu.

LE: a fost deschis pasajul

Ionut


dr4qul4

#215
avem si pe Digi24 si pe B365. O sa incerc sa trec eu azi prin el si sa filmez (daca nu ajunge cineva inainte
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Sorin+Oprescu+a+inaugurat+pasajul+rutier+subteran+de+la+Piata+Pr
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Silvania

#216

dr4qul4

#217
Am filmat si eu acum 3 ore dar inca nu am ajuns acasa sa le descarc....

Asta e....voi pune doar pozele.

Ca si impresie generala, nota 10 pt constructor.
Rampele sunt destul de late iar bifurcatia nu pune nici un fel de probleme.  Este destul de lata ca virajul la dreapta sa fie luat lejer la 60 km/h cu o mana pe telefon :)

iesirea din pasaj:


la suprafata (ora 17:00) :




semaforul de la Arcul de Triumf... ora 20:15


totusi, nu am stat decat 2-3 minute. Politia dirija circulatia, si ca niciodata, nu o incurcau  :D

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

cum se circula la arcul  de triumf dupa deschiderea pasajului ....poate o filmare din acea  zona ??

dr4qul4

e coada, dar ieri, duminica, la 20:20 cand se intorcea lumea de la munte, nu am stat mai mult ca pana acum.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Mai rar ceva așa de prost ca sistematizarea acestei piețe pentru nivelul anului 2015. Cine a făcut așa ceva este foarte-foarte incompetent, așa de incompetent că mi-e milă și de el și de noi.

Cîteva observații (am notat cu numere pe imagine):

1) Ce e cu zonele hașurate? Le-au ieșit în plus? Nu putea urma bordura, spațiul verde acel contur? La ce servesc acele zone hașurate? Parcare ad-hoc de taxiuri?

2) De ce bordura nu urmează linia marcajului, spațiul ăla mort la ce servește?

3) Ce-i asta? O bandă 1 foarte generoasă de 6 metri?! Cîte mașini au voie pe banda asta?

4) Benzi de ghidare pentru ieșirea din giratoriu? Nu facem? Se descurcă cumva mașinile ca în India așa în devălmășie?

5) Ce-i aici, spațiu mort? bandă de circulație?

6) Conflictul de trafic indicat prin săgeți albastre este perfect posibil conform marcajelor (banda 1, 2, 3 au toate direcția înainte) adică e la fel de prost ca înainte.


stangabriel

#221
Am trecut in ambele directii si in interior arata ok. Momentan se circula oricum foarte incet. Pe celelalte forumuri s-a discutat de iluminat, luni dimineata cand am trecut prima oara, era lumina orbitoare, azi au reglat-o mai ok, cu mentiunea ca la iesiri e  mai puternica pe timp de zi,ultimele 10 proiectoare sunt toate aprinse, in rest sunt unul aprins unul stins. Ma gandesc , sa obisnuiasca ochiul cu lumina de afara.  Imi place culoarea din interior.

Credeti-ma , in prima zi cand s-a deschis Pasajul Baneasa, erau toate cele 3 randuri de proiectoare  aprinse, a fost groaznic, acum au lasat un rand, din doua in doua proiectoare.

Directia Ploiesti Expozitiei e marea castigatoare, speram si la o reglare a semafoarelor, o coada de la Arcul de trimf pana in pasaj e foarte probabila sa se intample, si cum e in curba, devine periculos. Sa speram ca semaforul de la intrare in pasaj sa functioneze in timp real, adica :  Daca coada ajunge la bifurcatie, sa se puna rosu stanga-Kiseleff, verde dreapta-Expozitiei.  Macar rosu amandoua daca e prea derutant.  La Unirii nu am vazut niciodata semaforul rosu decat la reabilitare, acum cativa ani. Si coada e in fiecare dimineata de la Universitate pana la Marasesti.  Insa la Unirii opresti inainte de preselectie , semaforul e sus pe bulevard. La Piata Presei semaforul e pus cand deja cobori in pasaj, nu ai decat sa dai inapoi mult..... foarte prost gandit in cazul in care va fi folosit vreodata.

Nu imi dau cu parerea daca e bun sau nu, dar data viitoare cand voi venii cu ceva cunostinte din afara tarii sau Bucurestiului nu voi merge prin pasaj. E mai dragut pe deasupra.

vancouver

#222
Quote from: cutter on July 21, 2015, 05:12:59 PM
Mai rar ceva așa de prost ca sistematizarea acestei piețe pentru nivelul anului 2015. Cine a făcut așa ceva este foarte-foarte incompetent, așa de incompetent că mi-e milă și de el și de noi.

Cîteva observații (am notat cu numere pe imagine):

1) Ce e cu zonele hașurate? Le-au ieșit în plus? Nu putea urma bordura, spațiul verde acel contur? La ce servesc acele zone hașurate? Parcare ad-hoc de taxiuri?

2) De ce bordura nu urmează linia marcajului, spațiul ăla mort la ce servește?

3) Ce-i asta? O bandă 1 foarte generoasă de 6 metri?! Cîte mașini au voie pe banda asta?

4) Benzi de ghidare pentru ieșirea din giratoriu? Nu facem? Se descurcă cumva mașinile ca în India așa în devălmășie?

5) Ce-i aici, spațiu mort? bandă de circulație?

6) Conflictul de trafic indicat prin săgeți albastre este perfect posibil conform marcajelor (banda 1, 2, 3 au toate direcția înainte) adică e la fel de prost ca înainte.


Fleacuri....

Inainte arata cam asa:


Marcajul fiind aberant si inainte, evident nimeni nu-l respecta, iar daca indrazneai in trafic sa te cramponezi de linii si nu sa urmaresti fluxul de masini, te trezeai cu injuraturi si claxoane - am facut experimentul personal.

Asta se intampla cand in posturile de decizie ajung dintre cei care in anii 80-90 luau bacul pe pile sau pe spaga... Macar in Paris in pietele mari gen Arcul de Triumf si chiar pe unele bulevarde largi nu s-au mai sinchisit sa traseze benzi - barem stii ce te asteapta: trafic ca-n India (pentru cine n-a fost niciodata in Paris, acolo traficul este inca de doua ori mai haotic fata de Bucuresti - dar Parisul nu trebuie sa fie un model pentru noi).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Telvanni

#223
Sensul de intrare in Bucuresti este rezolvat acum de pasaj. Sensul de iesire de ce nu e rezolvat prin separarea de rond? Eu n-as mai fi bagat cele trei benzi de iesire prin giratoriu. Nu se puteau face separat pe langa breteaua RATB? Voi ce ziceti?
In felul acesta aveam flux continuu de iesire intrerupt doar de nenorocitii de pietoni care vor sa traverseze.
Si inca ceva: vrem iarba, cat mai multa iarba. Pamantul ala gol e bun de facut praf cand bate vantul sau noroi cand ploua.

Si inca ceva (iar): ne lipseste un cod de culoare pentru pistele de biciclete, ceva unitar pentru Bucuresti sa stie tot omu despre ce e vorba. Pe Calea Victoriei unde pistele se intersecteaza cu strazile avem ROSU. Aici vad ca au trasat linii intrerupte galbene.
Va dau exemplu Copenhaga unde la intersectii pistele de bicilete sunt albastru deschis, un fel de bleu. Din reflex stie soferul ca daca vede albastru inseamna biciclisti. Simplu!

dr4qul4

De fapt doar 2 benzi ar fi trebuit separate, iar cea de a 3-a + cea de pe mijloc sa fie singurele care mai intra in giratoriu..

Si ca sa avem flux continuuu....mai trebuiau sa ingroape un cheson pe Sos. Buc-Ploiesti, intre parc si Casa Presei, doar pe sensul spre Ploiesti.

Dar chiar si asa, delimitarea benzilor, + un semafor cu buton si delay (dupa ce apesi sa astepti 30 de secunde, asa cum este in Londra), ar rezolva problema.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist