[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

acolo e fluid.

Ce am observat e blocajul de la Baneasa. Cei care intra pe langa pasaj sunt foarte multi. Aproape la orice ora se sta 2-3 semafoare.

Trebuie facuta penetratia in Bucuresti odata, ca sa mearga traficul pe acolo, si extinsa cat mai mult centura la 4 benzi in partea de nord.

De asemenea ar trebui inceput, incet, incet consuite nodurile care se mai pot face pe Buc-Ploiesti. Oamenii oricum intra ca haiducii prin nenumarate locuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vasile

Quote from: Telvanni on March 18, 2015, 10:58:09 PM
Quote from: dr4qul4 on March 04, 2015, 12:22:47 PM

Insa dupa ce se termina, vom realiza cat de necesar va fi pasajul de la arcul de triumf - charles de gaulles unde deja sunt blocaje interminabile la orice ora (cel putin pe sensul centru-nord)

Nuuu, sa nu mai aud de pasaje prin tot Bucurestiul. Niciodata nu vor fi suficiente insa raman mereu foarte foarte scumpe.

Ce ai zice de cate un pasaj la Romana, Universitate, Victoriei? cum s-ar circula?

cezar-mario2012

La P. Victoria este deja pasaj, aici traficul se imparte pe multe direcții. Nu cred ca ar fi necesar,  dealtfel este imposibil de făcut acolo, de asemenea la Universitate si Romana. Existenta metroului aproape de suprafață face imposibila crearea unui pasaj pe aceasta zona. Pasajele ajuta la fluidizarea circulație si reducere poluări.

dr4qul4

La Romana as zice de un Pasaj Pietonal (e in plan).
La universitate nu au cum sa faca, si oricum sunt adeptul circulatiei pe inele, nu pe centru. Asadar aici nu.

La Victoriei avem deja pasaj. Poate ar tb unul si pe directia Mihalache-Berzei (sau prelungit pasajul existent pana la Basarab), tocmai pt a prelua traficul de pe Magheru.

In schimb la Aviatorilor nu va inteleg cand spuneti ca e fluid. Acolo in fiecare seara coada e de la Arc la Charles de Gaulle si pana la statuie, pe sensul spre Baneasa.
Pe sensul celalalt nu se face coada pt ca exista Kiseleff-ul care preia masinile spre centru.
Insa sa vedeti ce distractie e cand vii pe Averescu si stai de 10 ori la semafor, pentru ca tine 30 de secunde. (vii de pe Grant si de la Turda ai coada pana la Arc).

Sunt pentru pasaje la toate intersectiile de pe inelul principal. Daca nu ar fi nici un viraj la stanga aici, si nici un semafor, atunci centrul s-ar elibera.
Stiu ca unii viseaza orase ecologice, fara masini si cu autobuze electrice, insa asa ceva in Bucuresti nu este posibil.
In schimb ar fi posibil un centru cu restrictii de circulatie si cu congestion charge (Unirii-Romana, Mosilor-Eroilor), dar pt asta ar tb sa avem metrou si pe E-V si parcari in capete.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Va rog incetati cu discutia. Este offtopic. Daca vreti, facem topic special pentru idei.

ion59

#125









rocklee

pe sub soseaua bucuresti ploiesti nu puteau oare  sa faca un pasaj subteran daca tot se lucreaza acolo ...sau e prevazut ceva in loc de acea trecere de pietoni si semafor  :(

TibiV

Trecere de pietoni. Atât.
E cumplit să vezi că la un proiect atât de important s-au scumpit la tarate...
Cât ar fi costat în plus un pasaj pietonal ?...

În altă ordine de idei, este postat un fotoreportaj senzational de ASTĂZI pe forumul MetrouUsor....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pt ce pasaj pietonal si acolo? cam greu sa-l faci tinand cont ca ai pasajul rutier acolo.
Exista pasajul vechi exact inainte de intersectie care a fost scurtat pentru a face loc rampei Kiseleff.
Dar de acolo se poate trece usor pe deasupra, masinile, atat spre Kiseleff, cat si spre Marasesti trecand pe dedesubt.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

când se preconizeaza deschiderea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 22, 2015, 09:52:07 PM
Pt ce pasaj pietonal si acolo?

Eu vorbeam de pasaj dinspre intrarea din parc spre Casă Presei.
Cei care vin dinspre Arc si o iau spre Mioriţa vor trebui să oprească la semafor doar pentru pietoni. Cam ilogic.
Semafor clar trebuie pentru cei care merg spre Damaroaia si se intersectează cu cei care vin dinspre Miorita si celelalte combinatii.
Dar pentru Arc-Piaţa Presei-Mioriţa s-ar fi putut merge şnur, fără semafor, dacă se făcea pasaj pietonal acolo.
Si din câte îmi amintesc ERA prevăzut în forma iniţială a proiectului....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MRS

Pe langa pasajul rutier se face si un pasaj pietonal in dreptul parcului/capatul liniei 41 tocmai pentru a elimina trecerea de pietoni/semaforul de acolo. La asta s-a lucrat in weekend si se lucreaza si azi (having fun live pe Kiseleff now :( )



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

#132
Cel despre care spui tu este între terminalul RATB si Pavilionul H (Berăria H), si care este paralel cu vechiul pasaj, practic îl dublează la 200 de metri distanță.
Eu vorbeam despre un pasaj între intrarea în parc din Piaţa Presei si trotuarul dinspre Casa Presei, unde este actuala staţie RATB a autobuzelor care merg SPRE centru....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MRS

@Alecu: in principiu la inceputul lui Aprilie se va deschide
@Tibi: nu cred ca au loc pt un pasaj subteran acolo. Re pasajul actual am impresia ca se va inchide acela.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

Pasajul actual se scurtează. Va traversa doar Kiseleff, ramura care traversa Mărăști se desființează.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)