[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


ciprebbe

Astia sapa cu Dorei la harlet si lopata?  :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi


dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Cred ca ai vrut sa zici Madagascar dar am apreciat oricum  :)

Ionut


dr4qul4

Quote from: Tavi on April 04, 2014, 06:55:18 PM
Cred ca ai vrut sa zici Madagascar dar am apreciat oricum  :)
labrador am vrut, de la constructor  :lol:

@Ionut, acolo mereu e coada, dar merge repede. stati sa vedeti cand se apuca sa sape pe mijloc :book: :explode: :popcorn:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

cred ca antreprenorul general e Astaldi...sau???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

kolegu

Nu e APOLODOR? Cel putin camioanele sunt de la APOLODOR.

dr4qul4

SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL

Astaldi (maestrii in re-licitari) sunt la Mihai Bravu
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

poate pentru ceva lucrari preliminare, infrastructura...etc. Eu parca asa stiam ca tot Astaldi sunt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MRS

Sursa

Primaria Capitalei: Lucrarile la pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere vor incepe in aproximativ o luna si se vor finaliza pana la sfarsitul anului
Lucrarile la pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere vor incepe in aproximativ o luna, a declarat pentru HotNews.ro Madalin Dumitru, seful directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei. In prezent, se desfasoara lucrarile premergatoare, respectiv identificarea retelelor editilitare si organizarea de santier. Madalin Dumitru sustine ca lucrarile se vor finaliza pana la sfarsitul acestui an, iar circulatia rutiera nu va fi afectata. Investitia se ridica la 18 milioane de euro.

"In prezent, incercam sa identificam ce retele edilitare sunt in zona si facem sapaturi la 0,8 metri ca sa nu ne trezim cu surprize cand vom incepe lucarea. Avem autorizatie de construire daca lucram. Lucrarile la pasaj vor incepe in aproximativ o luna si au termen de finalizare peste noua luni. Pasajul va avea o lungime de 780 metri, este pe un singur sens de circulatie, respectiv sensul de intrare in Bucuresti. Acesta va intra in subteran dupa fantana Miorita si va avea doua iesiri, una pe bd. Kiselef si alta pe bd. Marasti. Daca nu avem piedici, terminam pana la sfarsitul anului", a explicat Madalin Dumitru.

Pasaj Piata Presei Libere - panou santier
Pasaj Piata Presei Libere - panou santier Foto: skyscrapercity.com/giovani Kun
Acesta spune ca lucrarile la pasaj nu vor afecta circulatia deoarece se foloseste tehnologia "top-down", astfel ca nu va fi inchisa decat cate o banda de circulatie. "Sapatura nu afecteaza circulatia. Se toarna coloanele forate, dupa care se opreste circulatia pe cate o banda, ca sa se toarne placa intre coloane, apoi se pune la loc asfaltul si se da drumul la circulatie. In 30 de zile maxim se termina aceste lucari dupa care se sapa dedesubt, pana se termina lucrarea. Pe perioada lucrarilor se va circula continu in rondul de la Casa Presei. Mai mult deranjeaza traficul soferii de taxi care parcheaza neregulamentar acolo decat vom deranja noi cu lucrarile", a mai explicat Madalin Dumitru. Acesta spune ca pasajul care se va construi restecta Planul Urbanistic Zonal aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat din nou, la sfarsitul lunii ianuarie, planul urbanistic zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere, dupa ce in luna august 2013 au aprobat ilegal proiectul, potrivit unui raport al Inspectoratului de Stat in Constructii.

In plus, Planul Urbanistic Zonal pentru acest pasaj, aprobat de consilierii generali in august 2013 a fost atacat in instanta de Asociatia ProDoMo pe motiv ca nu respecta legea.

"In octombrie 2013 Asociatia ProDoMo a cerut Instantei de judecata suspendarea planului urbanistic pentru acest pasaj. Printre motivele invocate in sprijinul actiunii,  in  principal referitoare la incalcarea legislatiei de patrimoniu si de mediu, am invocat si faptul ca toate avizele obtinute de PMB pentru PUZ se refereau la construirea unui nod intermodal: statie de metrou, parcare, pasaj subteran rutier, spatii comerciale si pasaje pietonale, in timp ce pe 28.08.2013 CGMB a adoptat doar proiectul de pasaj rutier subteran, incalcindu-se astfel legislatia in vigoare. In realitate, CGMB a votat pentru un alt proiect decit cel care fusese avizat si dezbatut public, si anume, nodul intermodal", a declarat pentru HotNews.ro Roxana Wring, presedinta asociatiei ProDoMo la inceputul anului 2014.

De asemenea, atat societatea civila cat si Ordinul Arhitectilor din Bucuresti s-au opus construirii Pasajului de la Piata Presei Libere pe motiv ca acesta ar distruge bd-ul Kiseleff si este inutil.

Madalin Dumitru, seful directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei sustine insa ca este nevoie de acest pasaj si ca el nu afecteaza bd-ul Kiseleff.

"In primul rand, profilul bulevardului nu este afectat de lucrarile si existenta acestui pasaj. In al doilea rand, copacii care urmeaza a fi dezafectati, vor fi replantati, si in plus se vor planta arbori in compensare, atat in zona respectiva cat si pe alte spatii verzi. Proiectul acesta, in afara de valoarea sa cu privire la mediu fiindca  va ajuta la diminuarea poluarii, va duce la fluidizarea traficului, fiindca in momentul de fata stie toata lumea cat de anevoioasa este intrarea in oras. La nivel macro, o data cu deschiderea pasajului Basarab, inelul principal de circulatie a capatat o alta fluenta, iar alimentarea inelului cu vehicule care vin de pe DN1 este deja mai permisiva. In plus, tot intr-o ordine fireasca si logica, a fost realizat bd. Buzesti-Berzei, iar Uranus este etapa a II-a. Deci dupa ce am deschis Pasajul Basarab si Buzesti-Berzei, inelul principal poate primi un flux mai mare de trafic si este nevoie si de acest pasaj, astfel incat nici intrarea in oras si nici traficul din oras sa nu aiba de suferit. Daca ar fi fost o alta topica a evenimentelor si am fi inceput intai cu acest pasaj fara sa fi rezolvat cele doua obiective, intrebarea acestor ONG-uri referitor la utilitatea acestui pasaj ar fi avut un anume sens.

Primaria Capitalei a facut  licitatie pentru construirea Pasajului rutier de la Casa Presei, contractul in valoare de circa 18 milioane de euro fiind atribuit consortiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL,  pe 8 mai 2011.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


Telvanni

Quote from: dr4qul4 on August 29, 2013, 04:07:30 PM


mai asteptam un pasaj in Y la arcul de triumf si un miracol la piata victoriei. dar sa nu se mai apuce de nimic, pana nu rezolva cu ce au inceput deja: pasaj mihai bravu, strapungere grigorescu-splai, iesire a3, uranus pana in sud, strapungere ciurel - a1 si mai ales Metrou M5.
Pasaj la Arcul de Triumf? vorbesti serios? Nu vei vedea niciodata pasaj acolo. N-o sa-ti explic acum de ce pentru ca te vei supara pe mine.

Numai bine!

dr4qul4

Proiectul presupune un tunel intre Aviatorilor si Kiselef, pe sub parc!!!!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist