[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

poze de azi. desi era doar 16:25, era coada de la fantana Miorita pana la semafor.




Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda_no 5

Astazi am trecut de 2 ori prin zona.( la ora 9,30 si 11,30)
Au reconfigurat foarte ciudat intersectia cu sensul giratoriu asa incat astazi coada era dincolo de podul Constanta ( podul cu calea ferata).
pe sensul dinspre Arcul de triumf coada era chiar de la Arc.
Cumulat cu aglomeratia din sensul giratoriu de la Charles de Gaulle( unde tocmai au facut o nou gropita :bash:) circulatia a fost cosmar.Coada se intindea pina la P-ta Victoriei pe sensul P-ta Victoriei Charles de Gaulle si pina la Sos Nordului pe celalat sens.
E adevarat ca peste toate mai si burnita.

Tavi

Azi am prins portile deschise la santierul rampei Miorita. Probabil asteptau ceva transport ca nu era nimic inauntru. Kelly nu mai lucra in acel moment dar vestea buna este ca peretele mulat din partea dreapta in sensul de mers prin pasaj este terminat (sapatura, armatura introdusa si betonul pana sus - mai erau doua palme pana la asfalt). Nu am apucat sa vad bine dar am impresia ca si in stanga (cel dinspre parc) era destul de inaintat. Ar urma dupa asta planseu hidroizolatie, ceva strat de pamant de umplutura, asfalt si din nou deviere de trafic ca sa inainteze pe cele doua directii.

Din pacate acolo nu se poate stationa. Stiti majoritatea dintre voi cam ce este in intersectia aia..

Tavi

#63
Hai ca se misca :)

Se sapa la rampa Kiseleff

Armaturi proaspete pentru peretii mulati

Kelly "mesteca" de zor

dr4qul4

Cateva poze de azi din care insa nu se intelege mare lucru. CHiar nu avem pe nimeni care sa lucreze in acele 2 turnuri?










Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kolegu

Pt cine ajunge in zona si are un pic de timp, in turnul din stanga (cum stai cu fata la Romexpo) la etajul 18 este un restaurant, se poate urca fara sa te intrebe nimeni nimic. De acolo se pot face poze in cele 3 directii (Miorita, Arcul de Triumf, capatul lui 41).

Scuze de OffTopic.

Ionut

Nu este deloc offtopic, foarte bun pontul! :cheers:

Stefan_B

18 Lounge by the Embassy se numeste .....oricum nu cred ca o sa se vada ceva din poze doar daca ai un aparat foarte bun

Tavi

Incepand de vineri seara se monteaza chesoanele pasajului pietonal de la pavilionul H.
Se va opri circulatia pe rand in cele trei cai de rulare + deviere retea apa si gaze.
Mini vacanta de 1 Decembrie va fi perfecta pentru a se crea cat mai putine probleme in trafic.
Sper din tot sufletul sa nu gaseasca pe acolo vreun obuz, schelet sau vreo oala sparta ca am pus-o!
Daca nu aveti treaba in zona evitati!
Daca tot aveti treaba nu uitati atunci sa va luati aparatul foto!
Hint: noaptea va fi cel mai interesant  ;)

dr4qul4

am trecut si eu pe acolo si marti noaptea si azi si se lucreaza sustinut. Am facut si 2 poze dar nu are sens sa le pun, nu se vede mai nimic de gard, decat gramezile de piatra si putin din utilaje.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

imagini de azi facute de fan-autobahn ...pe celalalt site ..










stangabriel

#72
Am trecut acum 1 ora pe la Piata Presei,au coborat primul segment de pasaj pietonal subteran,am inteles ca are 230 de tone. Mobilizarea e exemplara, am vazut macaraua,un gigant cu brat scurt,e adusa special pentru aceasta miscare,probabil calibrat pe acesta greutate. Deja se compacta balastul. Era si masina de asfalt,maine trebuie sa fie la nivel,cu stratul de uzura cu tot.


alecu26

Quote from: stangabriel on November 30, 2014, 03:29:11 AM
Am trecut acum 1 ora pe la Piata Presei,au coborat primul segment de pasaj pietonal subteran,am inteles ca are 230 de tone. Mobilizarea e exemplara, am vazut macaraua,un gigant cu brat scurt,e adusa special pentru aceasta miscare,probabil calibrat pe acesta greutate. Deja se compacta balastul. Era si masina de asfalt,maine trebuie sa fie la nivel,cu stratul de uzura cu tot.

unde va fi mai exact acest pasaj pietonal pozitionat? cum va fi realizat? am incercat sa citesc pe metrouusor, dar nu-mi dau seama ce si cum.

Va fi un fel de ""pipejacking"" sau mai degraba cut&cover?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).