[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

E nu. Inca se foloseste, si chiar mai des, Scânteia.
Este mult mai scurt decât Casa presei Libere.

Dar denumirea oficiala va fi cea lunga, nu cea comunista.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ion59

Ușor, ușor, se termină și lucrarea asta. Fără prea mare deranj, zic eu!

laurashgeo

Normal ca fara prea mare deranj, ca traficul nu prea cerea acest pasaj :D
In schimb deranjul se accentueaza la Arcul de Trimf si la piata Charles de Gaules unde vor fi necesare lucrari mai complexe!

dr4qul4

Traficul nu cerea acest pasaj? Sper ca glumesti! Știi de cate ori am prins coada tocmai de la podul cfr? Ca sa nu mare zic ca duminica seara e de la aeroport.
Iar semaforul le dădea prioritate acestora astfel inca daca veneai\mergeai din\spre poligrafiei\expozitiei vedeai cum trec doar câteva mașini la fiecare semafor.

Deranjul a fost aproape inexistent. Au mărit acel giratoriu si in rest s-a lucrat in afara șoselei.

Să-l termine si pe acesta si apoi sa înceapă la arcul de triumf.unii o vor lua si spre marasti când va fi balamuc la arc.

Cred ca va stabili un nou record acest pasaj! Nu cred ca ii apuca 18 luni
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Eu tot nu inteleg de ce nu au facut pasaj si pe directia cealalta, dinspre oras spre Baneasa...

dr4qul4

Probabil vor amenaja 2 benzi de dreapta pe direcția arcul de triumf-baneasa.
Singurul lucru care ii încurca este statia de autobuz, care va trebui mutata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Pe iesire catre Ploiesti nu pare sa fie necesar nici in acest moment. Mai mult, s-ar putea sa se imbunatateasca si timpii dupa deschiderea pasajului pe intrare. Vedem cum functioneaza si apoi se poate face si pe cealalta directie dar nu cred sa fie necesar.

dr4qul4

Nu trebuie pasaj deoarece nu se intersecteaza cu nimic. Doar statia de autobuz, pentru cele care nu merg spre băneasa, trebuie mutata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ion59

La Arcul de Triumf chiar ar trebui făcut ceva! Atât pentru a pune în valoare monumentul, prin construirea unui acces subteran, cât și circulația, care în destule momente ale zilei este mare.

laurashgeo

Eu cred ca un semafor bine temporizat ar fi facut fata f bine la piata presei! Intersectia aceasta trebuie dimensionata la o medie de trafic. Nu cred ca cineva in lume dimensioneaza o intersectie urbana astfel incat la valorile maxime de trafic sa se circule fluent!
Sunt multe alte locuri in Bucuresti, cum ar fi Doamna Ghica, Delfinului etc. unde pierzi multe minute la orice ora din zi si care in opinia mea erau mult mai urgente!

dr4qul4

ai fi uimit sa afli cati fac naveta zilnic prin aceasta intersectie.
Probabil una dintre cele mai aglomerate din tot orasul. SI nu exagerez deloc.

Faptul ca avem nevoie de multe alte pasaje supra/subterane nu inseamna ca nu trebuia facut acesta sau cel de la splai-M Bravu.

D-na Ghica si Delfinului se afla pe inelul 2 si singurul motiv pentru care sunt pe lista de prioritati (exista unele planuri) de denivelare a intersectiei este descarcarea  A3.
Avem nevoie si de pasaje urgente pe inelul 1: Eroii Revolutiei, Razoare, Dristor, Dimitrov.
Nici axa Nord-Sud nu trebuie uitata, pe langa Arcul de Triumf-Charles de Gaulle, bulevardul Uranus nu e chiar atat de prost gandit in conditiile in care la Universitate nu se mai poate construi nimic.

De fapt, in multe din aceste intersectii este aproape imposibil sa faci pasaj: ai si metrou si blocuri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

intr-o capitala ca Bucuresti , TOATE , intersectiile principale trebuie sa fie denivelate...nu semafoare inteligente , giratorii sau alte solutii provizorii.Eu consider ca nu merita sa cheltui mai putin pt solutii provizorii.Constat totodata ca , in sfarsit ,de cativa ani ,aceasta filosofie se pune in practica si in fiecare an se construiesc cateva pasaje supra sau subterane.Daca s-ar mai reduce risipa si in Bucuresti ( de ex cele cateva sute de mil de euro care subventioneaza mamutul falimentar Radet ) , s-ar putea face inca mult mai multe.Oricum lucrarile de acest gen stau mult , mult mai bine fata de acum cativa ani.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

In ultimul timp chiar s-au inceput (si terminat) cateva pasaje. Incepand cu Baneasa, Basarabul (care face cat vreo 5 pasaje), Aviatiei, D-na Ghica (cfr),  si continuand cu M Bravu X Splai, Piata Presei Libere, N Grigorescu X Splai, Piata Sudului.

Din pacate avem nevoie urgent de cel putin alte 10 pasaje care ar trebui construite in zone extrem de dificile si care ar trebui sa contina si locuri de parcare (de pe modelul celul de la Obor). Nici acea autostrada suspendata a lui Oprescu nu mai pare o megalomanie. Daca nu o planifici acum, ca sa ai culoarul liber, atunci peste 10 ani va fi extrem de greu de realizat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

corect...atunci cand ai zeci de mii de masini care tranziteaza o intersectie , nu poate exista o solutie mai buna decat intersectii denivelate....la fel de important sa se lucreze in paralel , in mai multe intersectii de pe acelasi bulevard sau ruta prp., pt a nu muta aglomeratia dintr-o intersectie in alta , chiar daca pe termen scurt acest lucru produce un mare disconfort
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

igorashu

Completarea centurii, park&ride-uri, extinderea metroului până la centură, astea ar fi fost soluțiile normale, nu pasaj în fiecare intersecție.
La completarea fiecărui pasaj problema se mută la următoarea intersecție - cele două pasaje de pe DN1, apoi pasajul subteran de la aeroport, acum pasajul de la Piața Presei. Următorul punct o să fie Arcul de Triumf - și asta fiindcă mutăm tot traficul prin centru.