[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Au anunțat ca s-a deschis rampa kiseleff, inca de luni, dar nu pot confirma.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


danutzu_1069

Quote from: dr4qul4 on June 10, 2015, 10:41:02 AM
Au anunțat ca s-a deschis rampa kiseleff, inca de luni, dar nu pot confirma.

Cum sa se deschida doar o rampa?
E vorba sa se deschida pasajul pietonal de pe Kiseleff

nirolf


danutzu_1069

Breteau Kiseleff??? care e aia?

Daca vorbim de bretele, atunci vorbim de breteaua Marasesti, doar aici sunt bretele.
(si la pantaloni...)

MRS

Este deschisa breteaua Marasti spre Bd Expozitiei/Bd Marasti

Marasesti e in alta parte in Bucuresti :)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cutter

O soluție pentru o problemă asemănătoare în Bruxelles: https://goo.gl/maps/hoLfS

Adică montarea de stîlpi de plastic, dar relativ masivi, reflectorizanți pe marcajele continue care formează acel unghi ascuțit. S-ar putea aplica și la noi. Descurajează în acest fel și hotărîrea de a schimba direcția în ultimul moment care va duce la multe accidente.

dr4qul4

Nu s-a deschis nimic. Am trecut acum pe acolo.....
Marcajele sunt gata, dar se lucreaza anemic de 2 saptamani
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Faza cu stalpii nu e ceva nou sau WOW la noi, se aplica in nenumarate cazuri. Dar da, daca se lasa atunci va fi groaznic!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cutter


cutter

Și o poză cu atenuatorul de impact (ambele poze sunt de la Șerban I., mulțumim!):


Ionut

Il citesc, dar erau sigur in proiect, nu se misca ei atat de repede. Mie cel mai mult imi place peretele (este rotunjit), mai ai o sansa daca rupi tot si intri in el. Vor fi destui nebuni.

get

Probabil că erau în proiect, dar atunci de ce or fi instalat inițial indicatorul pe atenuatorul de impact, doar ca să-l mute ulterior mai în față ?  :D