[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

multumesc de imagini si de efort ..... :gj: :cheers:
nu sunt din bucuresti dar ma bucur cand se face ceva bun si util   !!

dr4qul4

Ms. Si eu urmaresc reportajele voastre din vest.
Din pacate, autoritatile nu ne prea dau de lucru.....

In ce priveste acest pasaj, consider ca proiectul este excelent! Doar sa nu ne innecam la mal si sa lase vreun conflict de trafic pe directia S-N (autobuzele care merg spre damaroaia nu ar tb sa mai faca statie inainte de intersectie).

Ca sa incheiem intr-o nota pozitiva: ma bucur sa vad ca lucrurile incep sa se indrepte in directia buna. Incet, dar e bine si asa.
In sfarsit avem lucrari finalizate in termene decente, fara suplimentari imense de bugete si chiar si proiectate cu cap.
Tot ce-mi doresc este...sa-i dam viteza!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on June 02, 2015, 10:15:59 PM
autobuzele care merg spre damaroaia nu ar tb sa mai faca statie inainte de intersectie
Autobuzele care merg spre Damaroaia (331) nu făceau nici până acum staţie înainte de intersecție, ci după. Doar cele care merg spre Băneasa opresc, dar nu în intersecție ci în rond, la intrarea în parc.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@tibiV
autobuzele care merg spre centru nu aveau statie aici: https://goo.gl/maps/1qjz5 ?

igorashu

Ba da. 131, 205, 335. Parcă și 449.

dr4qul4

NU sunt pb cu cele care merg spre centru. Masinile vor fi prin pasaj.
Ideea e sa ramana 2 benzi strict pentru directia Arc-Baneasa fara restrictie de circulatie.

Aveam impresia ca 331 (care opreste la Muzeul Satului) face statie tot statie comuna pe dreapta la piata presei, dar m-am linistit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

danutzu, este corect, acolo este si acum si acolo va ramane statia autobuzelor care vin din Baneasa si merg spre centru.
Dar, asa cu a zis si dr4qul4, NU sunt probleme cu autobuzele care merg spre centru. Automobilele vor merge prin pasaj, iar autobuzele pe deasupra, ca sa opreasca in statia aratata de tine, dupa care vor face giratoriul spre Arc - vor fi probabil printre putinele vehicule care vor continua sa mearga la suprafata... :)
Problema este insa intr-adevar cu masinile care merg pe directia Arc-Tipografilor-Damaroaia (in cazul RTAB linia 331, care are statia dupa intersectie, in stanga monumentului. Ca sa poata trece, clar ca va trebui semafor pentru fluxul de suprafata, adica cele care vin de la Baneasa si merg spre centru vor opri la semafor ca sa le permita si astora sa treaca.

Marea problema a pasajului in forma actuala este ca nu s-a facut pasaj dinspre Parcul Herastrau spre Casa Scanteii, exact unde se vede trecerea de pietoni in imaginea GM postata de tine, unde este si acum semafor care va ramane in continuare.
Trecerea asta de pietoni este folosita de miile de oameni care lucreaza iun Casa Presei si care vin cu 131, 205, 301,304, 335 (opreste si 786 de Otopeni) si care coboara la intrarea in parc si traverseaza pe acea trecere de pietoni. Deci e nevoie de semafor si pentru ca si ei sa poata traversa.
 
Daca tineti minte, prima varianta a pasajului presupunea un pasaj pietonal subteran de jurul imprejurul pietei, si asta ar fi permis ca pentru directia Arc - Pta Presei - Miorita - Baneasa sa nu existe nici o piedica, primele 2 benzi sa le fie dedicate (cel mult un galben intermitent la inrarea in intersectie, cu indicatoare clare obligatoriu la dreapta ca sa nu se repeada vreun berbec spre Damaroaia) iar cei care veneau dinspre Marasti sau de pe Tipografilor puteau folosi banda 3.
Lipsa acestui pasaj petonal mi se pare singurul defect major al proiectului, dar un defect suportabil.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Sunt unii care ne injura ca ii bagam pe pietoni prin subteran...

dr4qul4

Adevarul este ca in Bucuresti avem doar vreme frumoasa. Iar atunci cand, din intamplare, ninge sau ploua, este o adevarata placere sa te plimbi pe jos!

Sigur se gaseste cineva sa ne spuna ca ar tb rezolvate toate pb ca sa nu mai fie balti si zapada sa fie ridicata de pe strazi, dar pana atunci il voi lasa sa viseze in continuare. Eu o sa ma axez pe solutii realiste,  adaptate la situatia actuala din Romania.

Abia astept pasaj pietonal subteran la Romana, + cel de la Piata Sudului, si multe altele care sa "deranjeze" pietonii la fel de mult ca cel de la Universitate!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Baieti, haideti sa nu deviem... vorbim totusi de pasajul din Piata Presei. Puteti discuta pe topicul de proiecte diverse aceste idei.

alecu26

Pai și totuși când se deschide?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

zilele acestea? pare toata semnalizarea pusa. Ce se mai asteapa? nu sunt alegeri anul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).