News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

#1755
In raspunsul publicat de disney astazi aici apare un paragraf interesant referitor la DX12 T3.



Sa vedem mai intai cat sta in picioare afirmatia CNAIR ca "prin raspunsurile la solicitarile de clarificare nu au fost modificate elemente esentiale ale documentatiei de atribuire". :lol:



Sa vedem acum si cat sta in picioare afirmatia CNAIR ca "informatiile necesare elaborarii ofertelor au fost puse la dispozitie inca de la publicarea anuntului de participare, in luna septembrie 2019". :lol:



Alte argumente mai puteti gasi timp de 7 zile aici.

Iar acum sa vedem despre ce "Antreprenor de renume" care "a ales sa conteste aceasta procedura" (DX12 T3) si sa solicite "suspendarea procedurii si prelungirea termenului de depunere" este vorba, actiuni care "in opinia CNAIR C.A acestea sunt dovezi clare de rea-vointa din partea Antreprenorilor din piata".

Este vorba despre firma STRABAG, care nu a mai depus oferta pentru DX12 T3. Dupa cum vedeti mai sus, CNAIR ii acuza direct (fara a le preciza numele, dar acesta poate fi aflat usor) de "rea-vointa" si indirect ca saboteaza licitatia, solicitand asta. :lol:

Quote
(i) anularea parțială a răspunsurilor la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici interesați, astfel cum aceste răspunsuri au fost postate în SICAP la data de 16.01.2020, respectiv:
  - clarificarea nr. 1 + Anexe - Partea I - postată în SICAP la data de16.01.2020, ora 10:35,
  - clarificarea nr. 1 și Anexe - Partea 2 - postată în SICAP la data de16.01.2020, ora 10:37, denumite în continuare ,,Clarificarea nr. 1";
(ii) obligarea autorității contractante la remedierea documentației de atribuire în ceea ce privește modificările implicite aduse acesteia prin clarificarea nr. 1 din data de 16.01.2020;
(iii) prelungirea termenului de depunere a ofertelor, termen care este stabilit pentru data de 05.02.2020, ora 15:00, cu o perioadă proporțională cu volumul și complexitatea informațiilor transmise prin clarificarea nr. 1;
(iv) suspendarea procedurii de atribuire până la soluționarea contestației

In acelasi timp, CNAIR vrea sa atribuie acestui antreprenor contractul pentru "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare", desi stim cu totii care e situatia acolo. ;)

@STRABAG: Se vede ce zice CNAIR aici? Sau asta e doar ca sa distraga atentia de la atribuirea contractului pentru A3 Targu Mures - Ungheni? ;)

@disney: Sa publici pe forum raspunsul de la Consiliul Concurentei de indata ce il primesti. Vad ca astia de la CNAIR nu au vrut sa zica nimic.

NGC

#1756
Era sa uit un amanunt.

Astia de la CNAIR "au uitat" sa precizeze in raspunsul de care am vorbit mai sus ca si o alta firma a dat "dovada clara de rea-vointa" si a facut cerere de interventie in favoarea contestatiei celor de la STRABAG.

Este vorba despre firma SINOHYDRO CORPORATION LIMITED care a solicitat asta.

Quote
- admiterea atât în principiu, cât și pe fond a cererii de intervenție;
- admiterea contestațiilor formulate de SC AVANGARDE GERMANGROUP SRL și STRABAG SRL, în ceea ce privește criticile formulate cu privire la răspunsurile la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici și postate în SICAP la data de 16.01.2020;
- obligarea autorității contractante la remedierea documentației de atribuire în raport de modificările aduse prin clarificarea nr. 1/16.01.2020;
- obligarea autorității contractante la prelungirea termenului de depunere a ofertelor, termen stabilit pentru data de 05.02.2020, termen care să țină cont de volumul și complexitatea modificărilor aduse prin clarificarea nr. 1;
- suspendarea procedurii de atribuire până la soluționarea contestațiilor

Unde am mai auzit noi recent de firma asta? Ia sa vedem.

Quote from: razvan96 on February 15, 2020, 01:50:04 PM
A ofertat doar o asociere chinezo-romana condusa de Sinohydro (min 25:30)

Quote from: NGC on February 23, 2020, 02:52:03 PM
^^^ E vorba de asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - GOOD PROD.

Asadar, pentru ca avem doar un ofertant la VO Zalau si e chiar ala care a intervenit in favoarea STRABAG, CNAIR tace chitic si nu zice nimic despre el. :lol:


punktnet

Notam in calendar descalecarea lui Scarlat. Era cazul, pacat ca a trebuit atata tevatura si pierdere de vreme sa se ajunga aici.
Cine e duamna, se stie ceva de ea?
Just kidding.

carutasul

după numărul de înjurături de la articolul de pe g4media, am speranțe :)

yetiman

#1760
Ca si element pozitiv - e din afara CNAIR. Inseamna ca nu e doar o rotatie a cadrelor.

Despre ce si cum va face, daca va face, urmeaza sa vedem.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

kitsune

Că e din afara CNAIR e un lucru bun. Acu' rămâne de văzut dacă e și pe din afară. Țin pumnii strânși să nu fie, dar nu pot să scutur din cap chestia aia cu "ce vă recomandă - vocea și talentul..."
Mult succes doamnă Mariana (Ioniță parcă am mai avut)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Nu stiu daca are opinia mea vreo importanta, dar pentru mine numirea nu e un semn bun. De acord, se putea mai rau, de exemplu sa vina un alt Ioniță de tristă amintire. Dar nu am nicio speranță că va schimba ceva semnificativ in bine. Niciuna. Unde ar fi minunea sa ma înșel...

Singura variantă care mi-ar da mie speranțe este numirea PRIN CONCURS a unui profesionist din privat/din sistem public (nu conteaza) cu performanțe DOVEDITE. Iar asta nu se va intampla prea curând, poate niciodată.

Si nu e vorba doar de DG. E vorba de toata echipa de management... plus profesionisti in nivelurile 2 și 3... iar asta nu va fi peste noapte.

Concluzia? Va fi la fel. La fel de rau.

nicolaem

cum sa vine din privat? vrei sa privatizam si drumurile? dupa ce "am privatizat" sanatatea.
Glumesc desigur.

rota

trist rau. e fix om politic

"Mariana Ioniță are experiență în domeniul infrastructurii de transport, ocupând de-a lungul timpului diverse funcții în cadrul ministerului, de la consilier de ministru și până la director general. Aceasta a făcut parte de-a lungul timpului din Consiliile de Administrație sau din Adunările Generale ale Acționarilor ale mai multor companii subordonate MT, precum CNADNR (actuala CNAIR), CFR Marfă, Metrorex, Electrificare CFR, APDM Galați, Spitalul CF nr.2 din Capitală, Spitalul CF din Pașcani. A deținut inclusiv funcția de director de investiții la CFR SA, compania care administrează infrastructura feroviară. Înaintea numirii la șefia CNAIR, aceasta ocupa funcția de Director al Departamentului de Strategie în Ministerul Transporturilor."Sursa

"Este de notorietate faptul ca Mariana Ionita- actualmente director general al Directiei de Investitii si Reglementari Tehnice din Ministerul Transporturilor, a fost mereu una din protejatele lui Liviu Dragnea, acesta impunand-o mereu in functii inalte in acest minister. Chiar si in perioada in care PSD si guvernul erau conduse de Victor Ponta, Mariana Ionita a reusit sa detina importante functii de director general in Ministerul Transporturilor datorita interventiilor in forta si a presiunilor exercitate de Liviu Dragnea pentru ca aceasta doamna sa fie numita pe posturi cheie din acest banos minister. De pilda, atunci cand ministrul Transporturilor era Dan Sova, a ramas de pomina cearta dintre acesta si vicepremierul de atunci- Liviu Dragnea, cearta izbucnita in cabinetul premierului Victor Ponta si care avea ca tema mentinerea Marianei Ionita pe postul de director general al Directiei Infrastructura din Ministerul Transporturilor. Sova dorea sa o inlocuiasca pe Ionita cu inginer constructor de drumuri cu experienta in timp ce Liviu Dragnea facea presiuni incredibile la Victor Ponta pentru ca acesta sa ii ordone lui Sova sa o mentina pe Mariana Ionita in acel post. Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

nicolaem

#1766
rota, sa fim seriosi. habar nu am daca numirea e politica sau nu, dar sursa ta nu e genul de ziar credibil ci mai degraba un generator de fake newsuri si propaganda.
exemplu din citatul tau: " sova dorea sa numeasca un inginer constructor cu experienta in timp ce....."
sa fim seriosi cu asta. Sova a blocat toate proiectele mari vreo 3 ani. si ce a licitat a fost anulat la scurt timp. probabil e omul care a facut cel mai mult rau infrastructurii din romania in ultimii ani. daca nu e primu, e in top.
In schimb e evident ca e un om din sistem asa ca nu ne putem astepta la reforme, deci nu as avea mari sperante.

si apropo, "Mariana Ioniță este de profesie inginer constructor, absolventă a Universității Tehnice de Construcții București și are experiență în dezvoltare politicilor publice și al managementului programelor naționale din domeniul infrastructurii și al transporturilor, precizează un comunicat al companiei.", exact cum isi dorea Sova

luc

Sincer nu cred nici eu în omul miracol, e nevoie de o echipă și de schimbări mult mai adânci pe verticală în Companie. Din câte știu Scarlat a venit din privat, a fost de succes felul în care a reușit sa managerieze lotul 4 din Orăștie - Sibiu, cu problemele apărute la celebrul deal roșu... Ori în Companie nu s-a simțit suflul nou și măsuri care sa ducă la o reforma adevărată..

pbh

Si avem un nou director general la CNAIR - interimat pentru 4 luni. Mariana Ionita. O noua miscare in varf dar gramada ramane intacta, doar pentru moment, sper...

Comunicat oficial CNAIR
"Consiliul de Administrație al CNAIR S.A. a desemnat-o astăzi, 25.02.2020, în funcția de Director General provizoriu al companiei, pe o perioadă de 4 luni începând cu data de 26.02.2020, pe Mariana Ioniță care deținea funcția de Director Direcția Reglemetări Tehnice și Autorizații de Construire în cadrul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicatiilor.
Mariana Ioniță este de profesie inginer constructor, absolventă a Universității Tehnice de Construcții București și are o vastă experiență în dezvoltare politicilor publice și al managementului programelor naționale din domeniul infrastructurii și al transporturilor.
Mariana Ioniță l-a înlocuit în funcția de Director General al CNAIR S.A. pe Sorin Scarlat."

Stefan01

Oare nu o fi sotia lui Stefan Ionita ?