News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dani

E interesant faptul ca toata lumea era nemultumita de CNADNR si Transporturi dar cand sunt concediate personajele de pe acolo se plange dupa ei. In conditiile in care "uimitoarele" lor realizari sunt (in)vizibile cu ochiul liber  :)

drrond7

Important dupa parerea mea nu este ce fac ei. Ca ne asteptam cu totii. Important este ce vom face noi in continuare. Noi ca si comunitate PUM ma refer!...
Ochi avem, drona este, de tastaturi nu ne plangem, benzina mai gasim... Iar "vocea" noastra semnifica deja ceva dupa cum s-a vazut, mai ales in ultimul timp!
Carpe Diem!

TibiV

Quote from: ticker on January 13, 2017, 05:40:43 PM
S-a facut concurs pt functia asta, sau e tot interimar?  O:-)

Concurs ?!?!...
Numit si gata.
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1422-13012017

Quote
Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) l-a desemnat, astăzi, 13.01.2017, pe Ștefan Ioniță ca director provizoriu al companiei. El va ocupa această funcție până la finalizarea procedurii de selecție a conducerii, prevăzută de Ordonanța de Guvern 109/2011. Adunarea Generală a Acționarilor a luat act de decizia CA.

Ștefan Ioniță are 38 de ani și a condus, din 2014 și până în prezent, Direcția Tehnică și Calitate a CNAIR. Între 2004 și 2014, a ocupat mai multe funcții în cadrul CESTRIN (Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică). Este absolvent al Universității Tehnice de Construcții București - Facultatea de Căi Ferate, Drumuri şi Poduri și a Masteratului ,,Mașini și Sisteme de Producție" din cadrul Universității Politehnica București.

Este cool asta cu AGA "a luat act".... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Deci nu mai e "interimar" ci "provizoriu". Bun asa, avansam inainte!

yetiman

A aparut si comunicatul de presa CNAIR:

QuoteComunicat de presă 14.01.2017



Stefan Ioniţă este începând de vineri, 13.01.2017, directorul general al CNAIR SA. Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) l-a desemnat pe acesta să preia conducerea companiei până la finalizarea procedurii de selecție a conducerii, conform  Ordonanței de Guvern 109/2011, iar Adunarea Generală a Acționarilor a luat act de decizia CA.

Stefan Ionita este de profesie inginer constructor, specializat în construcţia de drumuri, poduri şi căi ferate. Este angajat al CNAIR SA (fost CNADNR SA) încă  de la absolvirea Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti. Din 2004 şi până în prerzent actualul director al CNAIR a parcurs toate etapele profesionale în cadrul companiei conform pregătirii sale. Pentru detalii, ataşăm CV-ul directorului general, Ştefan Ioniţă.

CV Stefan Ionita
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

perfidus

Quote from: kolegu on January 13, 2017, 02:15:58 PM
Ovidiu Aurelian Flori a fost numit ca secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Acesta a candidat pe poziţia 7 pe lista PSD Dolj pentru Camera Deputaţilor. Potrivit ANI, s-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 02 octombrie 2009 – 04 iulie 2013, întrucât a deţinut, simultan cu funcţia de viceprimar (mandatul 2008 – 2012), respectiv cu cea de primar (mandatul 2012 – 2016), şi funcţia de administrator al S.C. SERVICII PUBLICE IŞALNIŢA S.R.L. El şi-a început cariera ca referent în cadrul Primăriei Işalniţa în anul 2002, devenind apoi contabil, viceprimar şi primar.

http://www.mediafax.ro/politic/noi-secretari-de-stat-de-la-primaria-isalnita-la-ministerul-transporturilor-16059479

LE si CV-ul:

http://primariaisalnita.16mb.com/wp-content/uploads/2015/07/Declara%C5%A3ie-de-interese-Florin-Ovidiu-Aurelian-2013-03-12.pdf
Are atestat de evaluator. Adica va fi bun in ce privește evaluarea oportunităților imobiliare la 'transporturi'.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ciprebbe

Ce intentioneaza CNAIR'u cu ICM'u pe A3 de le solicita(in faza de declaratie de proiectare??!!) rosturi cu o durata de viata de 50 ??!!! de ani,da' nu-s in stare sa faca intretinerea lor deloc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nirolf

La vremuri noi, tot noi.

Dragos Titea a revenit la Ministerul Transporturilor ca secretar de stat. Acesta a fost implicat intr-un scandal dupa ce ar fi plecat la mare cu elicopterul Scolii de Aviatie


QuoteDragos Titea a fost numit secretar de stat la Ministerul Transporturilor, potrivit undei decizii a premierului Sorin Grindeanu, aparute miercuri in Monitorul Oficial. Titea a mai fost secretar de stat in acelasi minister, în perioada martie 2014-august 2015. In iulie 2015, acesta a fost implicat intr-un scandal, dupa ce a plecat la mare cu un elicopter al Scolii de aviatie din Romania, fiind insotit de fiul sau si de sefa de cabinet.

Potrivit ziaristilor de la TVR 1, pe 8 iulie, Dragos Titea a plecat la Constanta, impreuna cu fiul sau de 15 ani si sefa de cabinet. Pe documentul de acces pe platforma aeroportului Baneasa, cei doi sunt notati ca piloti care fac un zbor de instructie. In cazul in care fiul si sefa de cabinet erau trecuti ca pasageri, atunci zborul devenea unul comercial, pentru care scoala trebuia sa incaseze bani. De notat ca un tanar poate incepe cursurile de pilotaj abia de la 16 ani. Interogat de Digi 24, Dragos Titea a spus ca a folosit elicopterul, insa a negat acuzatiile legate de modul in care si-ar fi inregistrat fiul si sefa de cabinet. In august 2015 a fost eliberat din functia de secretar de stat.

NGC

Si cum se echivaleaza Km de pista realizati cu cei de A / DX / DN? :o



NGC

Sa mai punem niste paie pe foc.

Am gasit un mesaj mai vechi, la care raspunsul la o clarificare recenta se potriveste de minune. :D

Quote from: ion59 on October 27, 2016, 06:11:50 PM
Ce îmi plac mie formulări de genul:

Proiectele tehnice pentru autostrada Transilvania, Ogra- Câmpia Turzii vor fi aprobate în perioada următoare.

Nu este nimic sigur, nu se știe nimic precis, nu se poate previziona nimic etc. Doar, perioada următoare! Frumos!



@CNAIR: Dar pentru Sibiu - Pitesti, Tunelul Meses, A8 si cele 4 licitatii pentru A7, cate luni ati prevazut pentru avizarea SF si PT?

yetiman

Din cate se vede, noua conducere CNAIR a inchis robinetul transparentei.
Fisierul cu stadiul proiectelor in derulare NU a mai fost actualizat in ianuarie (cel putin ,nu inca)

:D Sau, mai stiti, poate pregatesc o noua prezentare, mai profesionista, cu cifre, grafice, etc.  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#1091
Surprize, surprize.  :lol:
Sau, din nou coincidenta??? 

Raportul din ianuarie 2017 a aparut pe site:

Stadiul proiectelor in derulare actualizat.

@CNAIR - Spuneti daca aveti nevoie de reamintire ca sa publicati raportul.  O:-) In februarie o sa va aduc aminte mai devreme.  :cool:

Tot pentru CNAIR - Ar fi bine sa incercati sa verificati cifrele publicate.
Cum se poate ca pe A10, de la mijloc de decembrie (raportul anterior) pana la mijloc de ianuarie sa nu fie nici o modificare (nici macar 0,01%) nici la lucrari nici la stadiul financiar???
(sa va reamintesc ca la 31.12 s-au facut o gramada de plati pentru lucrarile de pe autostrazi?)

Raportul este util si binevenit, dar trebuie sa fie si corect si consecvent.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

#1092
Sa punem paie pe foc si sa mai vedem niste exemple actuale de competenta si de standarde diferite pentru licitatii.

Vom compara 2 proiecte licitate, unul de catre CNAIR Central si celalalt de catre DRDP Constanta.

CNAIR Central -> [171705] / 24.11.2016: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani"

DRDP Constanta -> [172212] / 22.12.2016: "Elaborare Studiu de Fezabilitate, Elaborare Proiect Tehnic si DTAC pentru obiectivul ,,Alternativa Techirghiol''"


Sa vedem ce raspunde CNAIR Central in clarificarea 2 la intrebarea 8.



Si sa vedem acum ce raspunde DRDP Constanta in clarificarea 8 la intrebarea 1.




Sa vedem ce raspunde CNAIR Central in clarificarea 2 la intrebarea 9.



Si sa vedem acum ce raspunde DRDP Constanta in clarificarea 8 la intrebarea 2.




Sa vedem ce raspunde CNAIR Central in clarificarea 2 la intrebarea 10.



Si sa vedem acum ce raspunde DRDP Constanta in clarificarea 8 la intrebarea 3.




Sa vedem ce raspunde CNAIR Central in clarificarea 2 la intrebarea 11.



Si sa vedem acum ce raspunde DRDP Constanta in clarificarea 8 la intrebarea 4.




Intrebare retorica. De ce acelasi lucru intr-o parte se poate si in alta nu? :lol:

adiarc

Sa dea niște ordonanțe noaptea....sa se poată peste tot  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

cam la asta ma gândeam si eu.

Acum in ton cu întrebarea, in general pentru a le fi mai usor de manageriat, autoritatilor centrale le place mult mai mult sa fie duri. Ca le reuseste sau nu, ca dupa aia platesc sau nu claimuri...e alta poveste.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).