Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bond

pai se poate schimba un sistem peste noapte? cum? doar nu dispar oamenii care-s de zeci de ani pe functii si cresc altii in loc.
adica, avem un premier tehnocrat caruia de la inceput i s-a aratat securea motiunii in parlament, care a decis, corect, sa mearga pe 'calea de mijloc', pe ideea ca daca tot nu are spate sa schimbe drastic ceva atunci sa amelioreze punctele critice.
sunt curios, daca ar fi inceput sa dea afara pe capete din esalonul doi si a doua zi ar fi picat in parlament, cine ar fi iesit in strada?
mi se par un pic ipocrite 'dezamagirile' astea

tonică

daca te referi ca fiind "dezamagiri" cele scrise de mine mai devreme, apai nicicum nu-s asa. Sunt realitati din punctul meu de vedere, realitati de a caror jumatati asumate ma pot dezamagi, dar altfel multumit si inca increzator de cele facute din punctul de vedere al cabinetului si al consilierilor sai. Doar ca atrageam atentia a ceea ce cred despre MT unde chiar nu s-a schimbat nimic si nici nu-s prea multe sanse fiind vadita inca implicarea politica acolo.

NGC

#587
Stati linistiti pentru ca mileniul acesta vom avea in sfarsit si specialisti in CNADNR. :lol: :lol: :lol:

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9751A.pdf



Ultimele 2 paragrafe ne linistesc, in caz ca ne mai faceam griji. :p

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Ma poate ajuta cineva cu OUG-ul care simplifica eliberarea AC propus de colegul nostru Catalin? E in vigoare? Si unde pot sa il gasesc...
Multumesc anticipat!


adiarc

Mai sunt doar cateva luni pana va pleca acest guvern...e timpul sa taie in carne vie...au si pârghiile necesare modificărilor de amploare necesare,chiar daca parlamentul ( cu p mic )este ostil....lipsa de acțiune e cea mai dureroasa....

S-au adus îmbunătățiri si ceea ce se întâmpla pe A3 cu lotul Strabag arată primele rezultate notabile.....dar trebuie măsuri drastice......cu treptat,treptat nu faci nimic in cateva luni

Daca este sa reproșez ceva este lipsa sângelui in instalație de a lua măsurile drastice care se impun.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

Quote from: disney on March 28, 2016, 11:02:00 PM
cutter, putem face ceva in privinta informatiilor oferite de CNADNR si a lucrurilor care se intampla acolo?
Raspunsul cu "informatii confidentiale" de la punctele 1 si 2 din raspunsul de ieri de aici este inacceptabil !!!

La licitatia pentru SF Brasov - Bacau inca "analizeaza" ofertele din 24.10.2014 incoace si nu pot oferi "informatii confidentiale" despre cum au reusit sa pacaleasca termenul de 25 de zile. Cum este posibil asa ceva?

Iar dincolo, pentru Alesd Sud, nu pot spune care este eroarea descoperita pentru ca este vorba de "informatii confidentiale"? Serios? ???

La punctul 3) e) si f) au ocolit raspunsul, dar le scriu din nou.

INACCEPTABIL!

Am primit pana la urma si acele "informatii confidentiale" si le puteti gasi aici.

Acum puteti vedea cum au "pacalit" termenul de 25 de zile. ;)

tom_sawyer

#593
Referitor la raspunsurile CNADNR in legatura cu Podul de la Braila:

- in raspunsurile de pe 28.03.2016 si 23.05.2016 (aici) spun ca podul va construi intre 2022 si 2024 (conform Master Planului spun ei)

- pe 12.04.2016 Directorul Homor spune la Hotnews ca:
QuoteReporter: Podul de la Braila. Acolo avem un SF in derulare care ar trebui sa fie gata in luna mai.

Catalin Homor:  Podul de la Braila... In mai vom avea Studiul de Fezabilitate care va cuprinde aproximativ 4 km de lucrari de arta unde vom avea un pod si doua vioaducte de capete si modernizarea a 20 de kilometri de drum existent. Se ridica la o valoare de circa 500 milioane de euro, o valoare destul de mare. Va fi prins in Master Plan si vom scoate la licitatie serviciile de proiectare. Daca in mai va fi aprobat SF-ul, in luna octombrie pentru  ca va trebui sa aprobam indicatorii tehnico-economici in Guvern. O proiectare serioasa va dura in jur de un an.

Reporter:  Deci practic am putea vedea undeva in 2017 - spre 2018 licitatia pentru executie?

Catalin Homor:  Da, publicata in SEAP.

- pe 18.04.2016, aflat la Tulcea, Premierul Ciolos spune:
QuoteReporter: Cât de realizabil este podul peste Dunăre, despre care am auzit foarte multe promisiuni în ultimii 20 de ani?

Dacian Cioloş: Eu cred că dacă reuşim să respectăm calendarul aşa cum este acum prevăzut la Ministerul Transporturilor, până la sfârşitul anului putem da drumul la proiectul tehnic. Alocările bugetare există, studiul de fezabilitate este în curs, ştim în detaliu alocările bugetare cel puţin pentru partea de pod, pentru că în jurul podului mai sunt prevăzute şi alte tipuri de investiţii pentru a conecta podul la diferite reţele de transport. Dar, pentru podul ca atare există alocare bugetară de aproximativ 200 de milioane de euro, care este inclusă în această sumă de 1,1 miliarde euro. Deci, în măsura în care vom respecta acest calendar - şi nu prea sunt motive să nu-l respectăm - eu cred că la sfârşitul anului putem da drumul la proiectul tehnic şi de acolo încolo investiţia poate să se deruleze pentru că bugetul există.

Deci premierul si directorul afirma ca la sfarsitul lui 2016 se va scoate la licitatie proiectarea, care va dura 1 an, iar apoi in 2018 se va scoate la licitatie executia.
Bun, dar apoi vine raspunsul dat lui Disney de catre CNADNR, care, chipurile citand din Master plan, zice: podul se va construi intre 2022 si 2024.
Mie, ca nespecialist, mi se pare o neconcordanta. Este posibil sa scoti la licitatie constructia in 2018 si castigatorul licitatiei sa inceapa lucrarile in 2022? Nu cumva expira pana atunci si studiul de fezabilitate (cel cu reactualizarea terminata in mai 2016)?

Pe ce s-au bazat cei 2 oficiali cand au facut acele afirmatii? Pe faptul ca Master Planul nu e inca aprobat prin lege si ca se va mai putea modifica, in sensul de a se impinge in sus in lista de prioritati proiectul Podului de la Braila?
Premierul vorbeste despre un calendar la MT, dar CNADNR pare ca lucreaza dupa un alt calendar, dat fiind raspunsul lor.

Cutter, te rog, ai putea clarifica aceste aspecte?  Ideea principala ar fi: poate fi demarata constructia podului inainte de 2022? de exemplu in 2019, 2020?

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia


qsv

#596
 :D

Oare asta sa fie? Sa doreasca sa demonstreze ca angajatii lor sunt cei mai buni ?! Ma pufneste rasul, pai doar ii cunoastem. Numai eu am vazut 2-3 angajati calare peste un calculator ce se chinuiau din greu sa scrie o adresa simpla, si carora le-a luat cateva ore sa o faca...

Din lista aia, imi sunt cunoscute vre-o 4 nume...poate aflam ceva detalii despre desfasurarea concursului...

Toti specialistii sunt incurajati sa se duca, sa aplice, sa fie facuti de rusine de desteptii de la CNADNR care au rezultate remarcabile!!

Sunt dezgustat....doar au numele persoanelor cu care au colaborat in proiecte si care le-au demonstrat ca se pricep sau nu. Ar putea sa ii abordeze direct, sa faca un concurs cu participare restransa...

Cand ma gandesc ca vorbeam cu o cunostinta si il indemnam sa se duca....mai bine ca nu s-a dus... :(

L.E. - Scad sansele de realizare a proiectelor de catre CNADNR in perioada urmatoare si cel mai probabil se va continua cu FIDIC carte galbena pentru implementarea in termen proiectele...

vladb

Din ce vad eu in comunicatul CNADNR, lipseste proaspata introdusa varianta a Clujului? Sau e la altele?


adiarc

E doar începutul....urmează minim 130 mil euro pt lotul 3 Orăștie - Sibiu,adica partea de cofinanțare pt acest proiect,plus eventuale daune in instanța la constructor...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura