News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

disney


TibiV

 :lol: :lol: :lol:

Mai buna decat alea de pe TNR....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

O sa fie mare balamuc daca CNADNR se sparge in doua, si anume intretinerea separat de investitie. Si asta pentru ca in unele situatii trebuie intretinere inainte de finalizarea investitiei si altedati trebuie investitii pe drumuri deja existente.

Doi la mana, cei de la investitii nu vor tine cont de ce se intampla a doua zi dupa predarea drumului catre cealalta companie. Vor da vina unii pe altii pentru diverse probleme.

O SA VA PARA AMARNIC RAU DACA FACETI ASA O PROSTIE. La autostrazi mai treaca-mearga, dar la DN-uri o sa fie balamuc. Tineti minte ce va spun acum.


Logic este doar sa se separe autostrazile de DN-uri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Quote from: NGC20 on June 10, 2016, 09:25:14 PM
Quote from: Granata06 on June 08, 2016, 11:39:20 AM
NGC20 un Catalin Tolontan al infrastructurii?

Quote from: NGC20 on June 08, 2016, 11:42:28 AM
^^^ Nu, doar cineva caruia nu ii plac atribuirile directe, deci unde nu este transparenta. :p

Pentru a asigura o mai buna transparenta in domeniul achizitiilor publice, in pagina oficiala a sistemului de achizitii publice ar trebui sa fie adaugate niste optiuni.
1) Optiune de cautare dupa CUI autoritate contractanta, care sa listeze toate contractele atribuite de acea autoritate contractanta, indiferent de tip (licitatie, atribuire directa, etc.)
2) Optiune de cautare dupa CUI firma, care sa listeze toate contractele atribuite care acea firma, indiferent de tip (licitatie, atribuire directa, etc.)

In prima faza ar putea face doar listarea contractelor, care ar fi destul de usor de implementat, iar in faza a doua s-ar putea pune link-uri catre respectivele anunturi de atribuire.

In principiu aceste informatii se pot obtine prin alte modalitati, dar daca tot s-a schimbat legea si se face actualizarea sistemului, ar trebui sa se profite de acest lucru la maxim. ;)

Quote from: TibiV on June 10, 2016, 09:40:10 PM
Pai vrei ca procurorii DNA sa isi ia "clientii" direct din SEAP ?...
Unde ar mai fi "provocarea profesionala" ?... :lol:

Din August cei de la CNADNR, CFR si nu numai, vor primi o lovitura destul de grea, iar pentru noi va fi o noua victorie in lupta pentru transparenta. ;)

Amanunte la timpul respectiv, daca e necesar. :p

disney

Quote from: NGC20 on July 13, 2016, 12:11:09 PM
Se vorbeste pe forum despre divizarea CNADNR in doua companii distincte de cel putin 6 luni, mai mult sau mai putin oficial.
Avand in vedere acest lucru si ca sigur au iscoade aici pe forum, oare cati dintre angajatii care se ocupa de licitatii chiar lucreaza serios? Mai sunt motivati?

Am mai spus ca de cand s-a schimbat guvernul, CNADNR nu a mai lansat nici o licitatie majora pentru lucrari pentru DN, VO sau autostrazi, in afara de cele care erau deja pe circuit.

Quote from: adrian rosca on July 13, 2016, 12:14:15 PM
Nu doar ca nu au mai lansat nimic, dar nici macar nu le-au finalizat pe cele deja aflate pe circuit.

Aveti aici lista cu licitatiile lansate de CNADNR din 1 Iulie 2015 pina in 15 Iulie 2016, cu o valoare mai mare de 10 milioane de RON.

















Sublinierea cu rosu de mai sus imi apartine.

Se pare ca NGC20 a avut dreptate.

GDPR

Pai cum sa nu aiba dreptate?  8)

Mai mult, licitatiile de la pozitiile 87, 88 si 92 sunt in continuare in "desfasurare", iar cea de la pozitia 94 e suspendata.  :bash:

dr4qul4

1-20 iulie 2015 = 18 licitatii.
1-20 iulie 2016 = 0... de fapt au doar 22 in tot anul 2016. trist.

Se pare ca l-au schimbat pe Neaga si au dat de tacsu.... dau de unul al carui creier stie doar ...HODOR

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar.ionescu

Cifrele sunt dezamagitoare:

- 93 de licitatii in 2015
- 22 in 2016

adica la sfert.
Care o fi explicatia d-lui Homor pentru aceasta scadere dramatica? Mandatul lui este doar pentru reorganizare sau si pentru facut treaba efectiv? Am impresia ca re-organizarea ii ocupa aproape tot timpul fara sa produca vreun rezultat palpabil. Nu cumva Homor e o cartita a sistemului plantat acolo cu scopul de a ne arata "ce rau e cu tehnocratii care nu produc nimic"?
Eu nu ii mai dau niciun credit lui Homor. Cum a plecat ministrul sa plece si Homor. Pana la urma ce a relizat de cand a fost numit sef la CNADNR, inafara de campaniile de PR?




alecu26

Nu știu ce ne prevestește NGC20 dar eu mă gândeam la un moment dat sa se introducă camere de luat vederi unde activează comisiile de licitații.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

myid

dezastru !!!

Am inteles ca deblocam proiecte vechi si le punem in miscare

Dar nici macar o licitatie noua pentru autostrazi, este incredibil !!!

Catalin, Horatiu - ceva informatii din interior ? De ce nu vor sa dea drumul la noi proiecte ? O sa ne plangem peste 2-3 ani ca in afara de SIbiu-Pitesti nu se va lucra nicaieri .

Eu nu inteleg de exemplu de ce nu se da drumul la licitatie pentru bucatile unde SF este intocmit si nu este expirat.
Si SF mai e si OK adica nu in bataie de joc , cel mai bun exemplu este Sibiu - Fagaras !

dr4qul4

se pare ca tot asteapta masterplanul... care se pare ca nu mai vine. E mort si ingropat de 1 an de zile.

Pe A7 au inventat scuza ca "analizeaza" daca vor face A sau DX.
Pe A12 si Cobra "analizeaza" posiilitatile de finantare.
DX-urile Buzau+ Focsani - Galati + Braila... se gandesc daca sa faca 1 sau 2 si eventual care e prioritar.
A6 e cu Da sau Nu sau poate DX.
Pe alte proiecte inca se bat pe unde sa le deseneze.


ce nu inteleg este: - ce mama lui stefan cel mare se intampla cu A8: Tg Frumos-Iasi si cu DX DNCB Sud?  Astea sunt batute in cuie.
Asa cum este si podul de la Braila si, probabil, si A13 Sibiu-Brasov.
La fel, de la Pacani la Siret e clar ca va fi DX.


In momentul asta, as spune mersi si daca dau drumul la o licitatie de SF pt A/DX6: Bucuresti-Alexandria.

Pentru ca nimic acum, inseamna ca nu vom avea nimic in urmatorii 10 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar.ionescu

Dupa cum observ in ultima perioada s-a incearcat deblocarea unor proiecte [Sebes - Turda, Lugoj-Deva, Suplacu - Bors, Campia Turzii - Tg Mures] cu un oarecare succes, in sensul ca acum exista front de lucru.
Totusi, aceste incercari de deblocare s-au facut prin legislatie [prin ordonante/HG date de executiv]. Nu vad ca CNADNR sa fi contribuit cu ceva la aceste deblocari. Dimpotriva, mi se pare ca joaca fix rolul buturugii mici sau poate doar a spectatorului.

Dincolo de tronsoanele de A de mai sus, nu mai este nimic in buffer. Totul este pe o mare hartie, neconcretizata in ceva palpabil [licitatii, atribuiri, executie], poate doar cu exceptia Sibiu-Pitesti. Ei, aici CNADNR ar trebui sa aiba rolul principal si anume de punere in aplicatie a masterplanului. Dar nu, CNADNR este un mare spectator si am impresia ca asteapta sa treaca valul tehnocrat.

Sincer, nu inteleg de ce nu s-a intrat la inceputul lui 2016 mai in forta cu un ministru al transporturilor si un sef al CNADNR mai transanti. Degeaba s-a creat un cadru legislativ mai favorabil derularii contractelor de autostrazi daca CNADNR nu vrea sa lucreze. Eu m-a saturat de comunicate care prezinta date nemasurabile [la toamna, undeva prin septembrie, mai incolo, etc] si formulari de genul [estimam, credem, ar fi indicat]. Ori e alba ori e neagra, si de fapt timpul trece de aiurea. Mi-e groaza de intoarcerea politrucilor atat de mult asteptata de toata functionarimea.

mircea

#717
Un copil de aproximativ 7 ani omorât pe trecerea de pietoni de un TIR în Sângeorgiu de Mureș. Mulțumim CNADR că păstrați parapeții pe mijlocul drumului, ca să aibă șoferul român senzația că e pe autostradă în plină localitate! Nu ma aștept la nici o demisie de la vârf, deși au murit până acum 8 persoane pe treceri, de la montarea parapeților, în ultimii 2 ani (0 înainte de montarea lor) și au fost n proteste.

cutter

Quote from: myid on July 22, 2016, 11:15:56 AM
Eu nu inteleg de exemplu de ce nu se da drumul la licitatie pentru bucatile unde SF este intocmit si nu este expirat.

Nu există așa ceva. Ponta a lăsat fix zero proiecte pregătite. Un km de autostradă dacă ai vrea să scoți la licitație nu există nici un SF gata. Și ca să pregătești un SF ai nevoie de: 1) licitație (6-12 luni) 2) desfășurarea contractului (12-24-36 luni în funcție de complexitate, dacă nu vrei să iasă o porcărie) și abia apoi poți scoate la licitație lucrări. Poți eventual să întrebi de ce nu s-au lansat anul acesta licitații de SF-uri. Sper să se rezolve curînd situația asta. Dar e de menționat că a lansa licitații de SF-uri nu aduce nicio plus valoare dacă o faci prost. Exemplul este Șova care a lansat 18 SF-uri din care 15 s-au anulat în cele din urmă de bine ce erau licitate, iar din celelate 3 aflate în derulare sau suspendate avem exemplu notabil al Sibiu-Pitești care știm cu toții ce bine merge. Evident lucrăm zi de zi (multe multe ore pe zi, inclusiv la ora asta, uită-te la ora postării mele) la problemele astea, adică nu doar le observăm, ci încercăm să găsim și soluții, dar într-un angrenaj guvernamental sunt multe rotițe. Inclusiv unele rotițe care nu performează și mai trebuie și schimbate, etc.

Tăcerea nu înseamnă că nu se întîmplă nimic. Pe de altă parte, trăncăneala fără rost de cele mai multe ori înseamnă fix asta (nu cred că ne e dor niciunuia de Ponta și Șova). Mulțumesc pentru încredere.

Cătălin


vancouver

Catalin, nu stiu altii, dar eu te sustin 100%. Sunt convins ca incerci / incercati sa faceti ce se poate. Totusi, poate chiar si pe cale oficiala (comunicate) nu strica din cand in cand o informare a situatiei proiectelor in pregatire - de ex. A7. Asta ar mai calma unele spirite care asteapta acum fapte minunate peste noapte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.