Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

#690
http://www.zf.ro/politica/dan-costescu-despre-neintelegerile-cu-ciolos-nu-am-gasit-o-cale-comuna-in-reformarea-cnadnr-15523880

Eventual 2 structuri noi de la zero ( construcție+întreținere ,axate strict pe autostrazi sau centuri de importanta capital de genul CB) ( cu DN si Restul la MT ) sa înceapă sa meargă șnur la 2-3 ani de la înființare ( cel putin la construcție o str.f.f supla din max 100 de specialiști )......in nici un caz sa fim intr-o reforma continua 2-3 ani cu aceea frica de semnătura,ca nu se știe daca mai rămâne unul sau altul,sau nu.

Atunci consider decizia luată de PM ,f.f îndreptățită
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marisRO

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), în care lucrează 6.000 de oameni şi care are un buget de 1,5 mld. euro anual,  este una din­tre cele mai profitabile companii din România raportat la rezultatele comunicate în bilanţul  anual, lucrând în 2015 cu o marjă a profitului de 30%.

Sursa: http://www.zf.ro/auto/compania-de-drumuri-raporteaza-in-acte-marja-de-profit-de-30-15524400

kumar

Rezultatele financiare ale CNADNR SA pe anul 2015 conform mfinante.ro.


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Cred ca o sa comand o rama speciala pentru acest raspuns:  :cool:


TibiV

:cheers:

Vei fi un parinte al noului CNADNR eficient...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR


myid

care e petitia ?  ca nu reusesc sa o gasesc .....

mersi

GDPR

Nu e nicio petitie, e doar propunerea de modificare a textului Proiectului de Ordonanta de urgenta pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţională a Drumurilor din România", pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, precum şi pentru aprobarea unor măsuri financiar - bugetare pentru anul 2016, propunere pe care o puteti gasi aici: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1218-oug21062016diirt  :lol:

hyp88

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/CNADNR+se+pregateste+sa+se+imparta+in+doua

Nu vad exact motivul de spargere in 2. De ce nu poate o companie sa faca si investitii si mentenanta?
Lucrez in IT si fac implementare de proiecte noi si mententanta la cele existente si vreau sa zic ca merge treaba struna. Am lucrat si pe proiecte unde Deployment & Integration era separat de Operations si apare "birocratia" chiar daca ambele echipe erau sub acelasi manager, dar team leader diferiti lucrurile mergeau mult mai incet.
Asta in IT, in constructii nu ma pricep dar poate sunt specialisti in constructii care un raspuns la intrebarea de ce trebuiesc 2 companii si nu poate una singura sa faca toata treaba?
Sau este doar rezultatul unei "reorganizari" promise de Domnul Homor? Ca altfel se duce sa il caute pe Dl. Costescu?

alecu26

Pentru ca (dar asta se pare ca e o parare persoanala, si nemparatasita de de multi)....e nevoie de alte skilluri pentru investiti/derulare proiecte fata de cele de adminsitrare/intretinere.

Si a doua ar fi problema de buget...ca sa nu tot plimbe banii dintr-o parte in alta si de exemplu sa ia cei de la intretinere din bugetul de investii proiecte majore.

Oricum, din punctul meu de vedere, chiar si in noua companie de investiitii, echipele de proiect ar trebui sa fie cat mai independente, nou create (chiar daca cu persoanalul deja existent). Acutalele UIP-uri se vrea sa fie ceva de genul asta, dar e departe.

Stroe si multi altii stiu exact ce cer când de exemplu solicita un PROJECT MANAGER. Stie cineva cine e PROJECT MANAGER pentru Sibiu-Pitesti? Momentant o fi vreun sefulet obscur de UIP derulare contracte proiectare SF-uri. Trebuie sa fie o persoana, cvasitotal responsabila de succesul sau esecul respectivului proiect, care sa aiba in coordonare si colaborare serviciile de licitatie, de proiectare, de expropieri, de management contractual, financiar, etc, etc.

Aceasta persoana poate fi (poate e proferabil) externa, angajata ca si expert sau cum vreti.

O alta varianta ar fi ca in echipa de proiect sa existe subechipe de specialisti in ce spuneam mai sus: licitatii, expropieri, FIDIC, finante, etc. Luati pe perioada determinanta din departamentele respective. Aceste persoane pe perioada proiectului raspund in fata PM-ului si doar foarte putin mai au legaturi cu seful din directia respectiva din CNADNR.

Aceasta persoana poate fi (poate e proferabil) externa, angajata ca si expert sau cum vreti.

In toate cartile de Project Management acest tip de organizare (al doilea)...tip matrice este cea mai recomandata si cea mai puternica. Pot sa va zic ca de exemplu Bechtel e organizat asa, pe fiecare proiect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Avem un nou caz curios de atribuire directa.

CNADNR a atribuit direct catre TEODEN TRANSCOM mai multe contracte pentru "Lucrari pentru degajare pamant de pe partea carosabila a DN 2N km 46+318-46+368".

Contract      Valoare
05.07.2016    15,338.15 RON fara TVA
05.07.2016    26,376.25 RON fara TVA
05.07.2016    24,101.95 RON fara TVA
05.07.2016    22,376.17 RON fara TVA

Chiar atat de mult pamant a trebuit sa fie carat de pe o portiune de doar 50 m? S-a intamplat cumva de mai multe ori?
A trecut cineva prin zona si a vazut ceva?

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bridge

The requested URL /img/tabel/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf was not found on this server.Please try URL /img/tabel/STADIULPROIECTELORINSTATIONARE.pdf