News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

daca ne uitam pe fapte se vede clar ca nu avem licitatii in pregatire...nici pe p.de DN ,nici centuri ,nici autostrazi ,nici strategie de corectare a punctelor negre de pe DN-urile intens circulate ...asta pe rutier....pe feroviar dezastrul e si mai mare

daca ne uitam la Aciliu zero miscare.In plus nu stiu ce se intampla cu expertiza.Nu am vazut niciodata pe cineva pe teren care sa faca si ceva foraje.Sau si asta se face din ochi,din birou si magicieni care o fac stiu exact la ce adancime sunt planurile de alunecare,ca sa stabiliasca situatia exacta ?

daca ne uitam la intretinere ...la fel

daca ne uitam la faptul ca toate termenele avansate de cei doi crai de la rasarit - Homor si Costache s-au dovedit abureli

toate astea ne conduc la faptul ca se trage de timp si toti isi iau banii degeaba....daca aceste persoane ,care ar trebuii sa fie lideri adevarati si sa dea o directie ar pleca maine,lucrurile ar sta fix la fel



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar.ionescu

Pai si ce asteapta Ciolos ca sa ii demita pe cei 2 incompetenti? De luni de zile stau pititi undeva. Ar trebui sa facem o petitie sa fie demisi. Trece anul degeaba.

yetiman

Autostrazi NU este in stare sa faca. Intretinere la drumuri NU este in stare sa faca.
Acum vor sa planteze 50 ha cu pomi. Initiativa este foarte buna, nu neg, si a fost ceruta si pe forum de mai multe ori.
Intrebarea este: Asta vor fi in stare sa o faca??? Sau NU, ca si restul?

QuoteComunicat de presă
Plantarea în compensare a 50 ha de specii indigene
22.06.2016
CNADNR SA solicită sprinjinul Consiliilor Judeţene si Primăriilor proprietari de terenuri, care vor să
pună la dispoziţia companiei suprafeţe de teren pentru a fi împădurite. Toate detaliile privind procesul de
plantare, precum si celelalte aspecte necesare împăduririi, vor fi stabile de comun acord cu toţi factorii
implicaţi în cadrul acestui proiect.
Pentru împlementarea proiectului privind realizarea "Autostrăzii Lugoj - Deva" pe teritoriul administrativ
al judeţelor Timis si Hunedoara a fost necesară defrisarea unor suprafeţe de pădure, fiind solicitată
plantarea în compensare a aproximativ 50 de hectare de specii indigene, precum: fag, stejar, carpen,
gârniţă.
Precizăm că până la data de 10 iulie 2016, deţinătorii de terenuri apte pentru împădurire pot comunica
CNADNR SA, în scris, date privind regimul juridic al terenului, proprietarul, destinaţia, categoria de
folosinţă actuală a terenului, suprafaţa, precum si amplasamentul terenului.
Informaţiile vor fi transmise la sediul CNADNR SA, str. B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Bucuresti
cât si la adresa de e-mail: impadurire@andnet.ro, telefon: 021.264.32.30.
CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


adrian-FSB

Salut tuturor.

O alta veste care completeaza cea aparuta dimineata in Ziarul Financiar.

http://www.economica.net/corpul-de-control-al-premierul-a-descins-joi-la-sediul-cnadnr_121537.html

Dincolo de nemultumirea generala legata de activitatea CNADNR e posibil ca aspectele prezentate de cele doua articole sa fie si efectul unei scrisori a Corinei Cretu in care isi exprima ingrijorarea cu privire la intarzierile legate de accesarea fondurilor europene pentru transport.

Se pare ca rabdarea domnului Ciolos are si ea limite. Numai bine.


GDPR


TibiV

http://ec.europa.eu/commission/2014-2019/cretu/announcements/comunicat-de-presa-privind-scrisoarea-comisarului-european-pentru-politica-regionala-corina-cretu_en

Quote
Press release23 June 2016

Comunicat de presă privind scrisoarea Comisarului European pentru Politică Regională Corina Crețu
către ministrul Transporturilor din România


Comisarul European pentru Politică Regională Corina Crețu a transmis astăzi, 23 iunie
2016, o scrisoare ministrului Transporturilor, Dan Marian Costescu, prin care solicită accelerarea
implementării proiectelor din acest domeniu, finanţate prin Fondurile structurale şi de investiţii
europene (FESI). Înaltul oficial european îşi exprimă astfel îngrijorarea în legătură cu întârzierile
la proiectele de transport din perioada 2007-2013, dar şi cu privire la lipsa de noi proiecte
pentru perioada 2014-2020.

Comisarul European Corina Creţu a declarat:
"Sunt îngrijorată de ritmul lent în pregătirea proiectelor privind infrastructura de
transport din cadrul Programului Operaţional pentru Infrastructură Mare pentru perioada 2014-
2020, dar şi de numărul mare de proiecte ce riscă să nu fie finalizate. Deşi Comisia Europeană a
aprobat fazarea a 30 din cele 123 de proiecte de transport pentru perioada 2007-2013,
autorităţile naţionale nu au reuşit să trimită la Bruxelles toate documentele necesare pentru
acestea, aşa încât există riscul ca România să nu poată folosi banii europeni alocaţi şi va fi
nevoită să suporte din bugetul naţional cheltuielile necesare pentru finalizarea proiectelor.
"

În privinţa utilizării Fondurilor structurale şi de investiţii europene în domeniul
transporturilor în actuala perioadă de programare (2014-2020), înaltul oficial european a
precizat: "Există întârzieri semnificative în pregătirea financiară şi tehnică a unei rezerve de
proiecte mature necesare pentru îndeplinirea obiectivelor Programului Operaţional pentru
Infrastructură Mare. Lipsa unor proiecte mature şi cheltuielile insuficiente vor putea duce în cele
din urmă la dezangajarea fondurilor extrem de necesare pentru reţeaua de transport a
României.
"

Comisarul European a adăugat, de asemenea, că este necesară adoptarea rapidă a
Master Planului General de Transport, în forma agreată în cadrul negocierilor din 2015 dintre
Comisia Europeană și Guvernul României.

În finalul scrisorii adresată conducerii Ministerului Transporturilor, Comisarul European
Corina Creţu asigură autorităţile române atât de sprijinul ei personal, cât şi de susținerea pe
care Comisia Europeană, precum şi experţii Direcției Generale pentru Politică Regională (DG
REGIO), vor continua să o acorde României pentru a putea valorifica la maximum Fondurile
structurale şi de investiţii europene pentru proiectele de transport.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar.ionescu

Ciolos nu cred ca inca convins ca nu a venit sa administreze ceva ce functioneaza si vrea sa functioneze. Aici trebuie intrat cu tancul si ras tot.
Altfel nu se va intampla nimic si la sfarsitul anului revin politrucii [doar daca nu-i maturam din strada]. Cand vrei sa schimbi sistemul nu il schimbi la discutii cu actioneze inainte ca sistemul sa-si dea seama ce i se intampla.
Toata lumea se mira de ce "restauratia" se misca asa repede. Daca un lucru il au "comunistii" asta este instinctul de supravietuire si asta le da un avantaj real. Un asemenea instinct le [ne] lipseste pentru a putea actiona in forta. Nu poti combate hotul din casa cu discutii ci cu "arma". Macar Ghinea a spus ce a avut de spus legat la performantele pe infrastructura. Trebui sa si taie nu doar sa spuna. Ce e cu "mila" asta in noi: ne fura si noi stam la discutii.

bacovia

La CNADNR e nevoie si de un audit serios, extern, furnizat de o firma din Big4. Asa se pot scoate la suprafata hotiile. Iar apoi se trece la restructurari - desfiintari.

Degeaba merge corpul de control sau curtea de conturi - sunt institutii subordonate politic.

cezar.ionescu

Subordonate politic inseamna ca nivelele 1,2 si 3 din companie sunt formate din oameni pusi politic. La 6k de angajati, nu cred ca se simt vreo 200 de concedieri. Ii razi pe toti si abia apoi poti pune ceva pe roate.
Degeaba faci audit, daca audit-ul va fi pus in aplicare tot de establishemnt-ul actual. Este celebru cazul de audit la posta romana cu tot cu sugestii de reforma, rebrand, etc si tot degeaba.

Parerea mea este ca Ciolos are niste cartite in echipa, adica o parte din echipa pe care nu se poate baza. CNADNR-ul cred ca e sub influenta acestor cartite. O fi oare Costescu una dintre cartite? De fapt cine e seful lui Homor? Din punctul meu de vedere Homor e un om al sistemului doar vine de la Metrorex care functioneaza cu perfuzii din subventii, desi in orice loc din lume ar trebui sa fie un centru de profit.

adiarc

Fara schimbările legislative pt deconectarea de politic si stabilirea unui sistem clar,simplu cu responsabilități,beneficii si penalități f.clare,pe sistemul unei multinaționale,aproape nu au nici un rol eventualele demiteri din CNADNR ....

Daca nu schimbam sistemul scăpam de dracu si dam de muma-sa.

Sper ca putini oameni cu,capul pe umeri din conducerea tarii,daca acestia mai exista,sa realizeze ca suntem intr-o intârziere majora si Nu avem deloc licitatii de rezerva,nici pe DN,nici pe autostrazi ,nici pe centuri...de asemenea cel mai probabil Sibiu-Pitești nu va fii gata in 2023....nici macar tronsoanele de capăt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Morosanu

E clar ca MT si CNADNR o lalaiesc pana la toamna. E totul doar bla-bla si joc de glezne nimic altceva. Ma alatur lui Vancouver si zic concesionati  la ASFINAG autostrazile si se vor vedea imediat rezultate.
Politica distruge tot ce atinge.

Beowulf

Degeaba injuram politcienii, MT-ul, CNADNR-ul, vina ne apartine noua, tuturor. Cit timp nu vom accepta ca statul e cel mai prost administrator, nu vom iesi din mocirla in care ne afundam. La fel cum intreprinzatorii privati au construit mall-uri, blocuri de locuit, ar trebui sa aiba posibilitatea sa construiasca autostrazi private, pentru ca in prezent, sistemul fiscal si birocratic impiedica accesul investitorilor pe piata infrastructurii rutiere interurbane.

Cind statul realizeaza o investitie, percepe bani de la potentialii clienti. Investitorul privat aduce banii si abia dupa ce finalizeaza constructia incepe sa-si recupereze banii, oferind bunri de calitate. Eu m-am saturat sa platesc pentru promisiuni si SF-uri;vreau sa platesc pentru autostrazi doar cind le folosesc, adica dupa ce au fost construite.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

alecu26

Din păcate nu exista nicăieri în lume autostrada profitabila în sensul comercial al unui mall, complex rezidențial,  etc.
Sunt CÂTEVA poduri...dar și alea se pot nr pe degetele de la o mana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Sa mai stricam o surpriza a CNADNR. :p

Quote from: disney on November 19, 2014, 11:12:31 PM
Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:
[...]
4) In 31 Martie 2014 v-am adresat intrebarea "Cind va fi gata noua pagina oficiala de internet a CNADNR, cu informatii actualizate la zi si transparenta din partea CNADNR?", la care ati raspuns in 12 Mai 2014 ca "Se apreciaza ca la sfarsitul lunii iunie - inceputul lunii iulie 2014, CNADNR va detine o pagina de internet cu o noua interfata, mai transparenta si mai usor navigabila".
Acest lucru inca nu s-a intamplat, desi suntem aproape in luna Decembrie. Care sunt motivele?
Cand va fi disponibila noua pagina de internet?

Am selectat din raspunsul CNADNR din Decembrie 2014 la intrebarile de mai sus, doar partea relevanta.



Ei bine, cu o "mica" intarziere de mai bine de 2 ani, se lucreaza in sfarsit la noua pagina de internet a CNADNR.

Asadar, pe cand vom vedea live pagina la care lucreaza acum firma SYNAPTIC SBS?