News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Ok... tunurile digi24 sunt pe Dl. Drula a.k.a cutter. OFICIAL. Inca unul, proaspat:
http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Exclusiv+Licitatie+la+CNADNR+inceputa+dimineata+terminata+seara+

Acu... nu ar trebui si CNADNR  + Dl Drula + purtator cuvant MT/Guvern sa iasa cu niste raspunsuri/delimitari?  Ca au mai tacut unii malc si la sfarsit nu se dumireau de ce sunt scaldati in rahat. Zic ca raspunsurile rapide si documentate elimina dubiul.

S-au dat ceva priecte/combinatii peste cap pe la Oradea de sunt astia asa invrajbiti? Adica mie nu mi se pare ca au ceva cu orice s-ar intampla in companie ci mai degraba vor sa faca un "Jurnal de Drula". Au pierdut ceva licitatie pe infrastructura de date la Companie? Ca pareau sanatosi la cap o vreme dar in cazul asta nu miroase bine din orice unghi ai adulmeca..

nicolaem

de ce nu il poate apara API pe cutter in conflictul cu CNADNR/Basulescu?
Victor?
Baiazid?
orice luare publica de pozitie ar fi binevenita, dar inca nu e suficent de sudata comunitatea.

dr4q4la are dreptate. Se misca ceva, chiar daca nu se vede inca in teren. 2-3 OUGuri data in perioada asta vor avea efecte pozitive multi ani de aici incolo. In schimb ca Pizzaroti, Eko Insaat sau Corsan nu is in stare sa se apuce de lucru nu e vina directa a lui Homor. ( poate ii lispeste curajul sa rezilieze ici colo cate ceva)

dumbravaandrei

Mai mult ca sigur API nu poate lupta cu un trust de presa. Din multe si varii motive. Aceasta poveste trebuie lamurita la acelasi nivel la care a escaladat.
Din punctul meu de vedere nu ar strica anuntarea unui control de la Corpul de Control al Guvernului sau al ministerului si sa publice apoi un rezultat al controlului. Sau corp de integritate sau ce naiba alte structuri de protectie interna sau integritate or mai exista la ora actuala. Daca dl. Drula stie ca nu are nici cea mai mica problema poate asa va dobori mai multi plesuvi cu aceeasi piatra.
Mai exista si dreptul la replica solicitat catre cei de la Digi pe care ei sunt obligati sa-l publice in aceeasi maniera. Ca e clar ca ei sunt interesati de dumnealui nu de Companie.
Ciudata si lipsa de tacere a reprezentantilor companiei avand in vedere ca sunt vehiculate atat numele ei cat si nume de angajati si suspiciuni in derularea proceselor de achizitie publica derulate de aceasta. Adica daca eu as detine functia dl. Homor, macar as iesi si as spune ca am solicitat cel putin demararea unei proceduri interne spre a lamuri lucrurile
E o situata mai delicata, ca in orice functie de demnitate publica, mai ales pe meleaguri Dambovitene.

cutter

Quote from: dumbravaandrei on May 19, 2016, 06:53:54 PM
Ok... tunurile digi24 sunt pe Dl. Drula a.k.a cutter. OFICIAL. Inca unul, proaspat

Nu e proaspătă deloc. Am scris pe tema acestui atac încă din 6 mai.

De asemenea, termenul de 29 aprilie nu e inventat de mine, este cel promis de CNADNR către cetățenii din Domnești undeva la începutul lunii aprilie. De altfel și acești oameni au urmărit acest termen, de exemplu, aici sau aici.

Eu nu am făcut decît să întreb la CNADNR dacă se respectă acest termen, o dată la începutul săptămînii respective, apoi joi (cu o zi înainte de termen) mi s-a confirmat că termenul va fi respectat. Am scris despre asta pe Facebook într-o postare cu multe alte detalii în care asta era doar o părticică. Și vineri am așteptat să-mi confirme CNADNR-ul că s-a semnat raportul procedurii ca să pot încheia un exercițiu de transparență și comunicare. Acuma să vă gîndiți voi cît poate deranja un exercițiu de transparență anumite interese dacă s-au activat așa tare ulterior.


infraAdi_ro

Eu te cred cutter.Totusi linsajul mediatic e enorm....Sa nu te dai batut.


Competenta unor(90%) functionari publici.Merita citit acest articol....

http://www.aktual24.ro/iata-ce-au-gasit-ministrii-lui-ciolos-inalti-functionari-n-au-auzit-de-skype-nu-stiu-engleza/
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

Cel putin @cutter nu e singur, asta se vede pe pagina de FB a Digi24 unde a fost postat articolul respectiv:

Initiativa Prelungirea Ghencea: "Stimati jurnalisti de la Digi24, va rugam, in interesul informarii corecte a publicului, sa verificati informatiile pe care le publicati, din mai multe surse. Parca asa se face, nu? Licitatia pentru Pasajul Domnesti are un istoric lung si nici vorba sa fi fost comunicat castigatorul intr-o singura zi. Verificati, va rugam, aceste informatii cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si cu Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor: Lansarea licitatiei s-a facut in martie 2015. Deschiderea celor 11 oferte s-a facut in iulie 2015. Primul castigator a fost comunicat public in octombrie 2015 (Asocierea Straco/ Comnord/ Specialist Consulting). Primele 2 contestatii au fost depuse de Drumuri si Poduri Gheorgheni si Astaldi in nov. 2015. Doar contestatia Drumuri si Poduri Gheorgheni a fost admisa de CNSC in decembrie 2015. CNADNR a fost obligata sa reevelueze DOAR ofertele primite de la Drumuri si Poduri Gheorgheni si de la Asocierea Straco/ Comnord/ Specialist Consulting. Rezultatul reevaluarii ofertelor a fost comunicat public in 6 mai 2016 (castigator: Asocierea Straco/Comnord/ Specialist Consulting). DECI NU A FOST VORBA DE O NOUA LICITATIE CI DE REEVALUAREA UNOR OFERTE PRIMITE DE CNADNR IN IULIE 2015 ADICA IN URMA CU 10 LUNI. Iar in 16 mai 2016 Drumuri si Poduri Gheorgheni mai contesta o data, aceeasi licitatie, in aceleasi conditii. Pentru ca legea ii permite. IN TOT ACEST TIMP, ZECI DE MII DE OAMENI CIRCULA CU MARE GREUTATE IN PREL. GHENCEA, DOMNESTI, BRAGADIRU."

Digi24: "stimati domni, este o informatie simpla, care nu o puteti contesta. Unul dintre membrii comisiei de licitatie a fost numit dimineata si pana seara s-a pronuntat asupra a 11 oferte. Acesta este si subiectul articolului, neseriozitatea licitatiilor din Romania."

Ups, i-au cam bagat in corzi pe stimabilii ziaristi  :) (apropo, n-am bagat de seama ca articolul sa fi fost semnat de cineva).

alecu26

#546
Pai normal ca a fost numit....ca cel care trebuia sa fie a plecat în provincie. ...săracul. ...ca sunt sfintele paști. ..săracul. inainte de incheierea programului. Saracul. Când știa ca are deadline.  Despre asta e articolul. Despre bătaia de joc a unui funcționar asupra zeci de mii de oameni.
Iar dacă ăla care a analizat nu știu câte oferte (11 e minciuna manipulanta ca în acea faza oricum se mai analizau doar doua,  și se analizează strict aspectele solicitate de Curtea de Apel ca pt restul etc deja pronuntata comisia....arata minciuna manipulanta) în mod superficial sa plătească.
Deci rămâne cum am stabilit. Mai întrebați și specialiști când scrieți un așa articol. Nu luați nerumegat niște informații servite de "binevoitori" în numele apărării legii.
Nu am facebook....dar poate scrie cineva aceste explicații acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Voi chiar credeti ca nu se misca nimic in cnadnr? Cand consilierul primului ministru vine zilnic si pune intrebari , ii pune la treaba si ii deranjeaza de la cafea? Si mai ales, ii preseaza sa respecte termenele ceea ce le ingreuneaza manevrele (aveti dreptate cu licitatia de la domnesti, daca asa scrie asa tb analizat.....dar oare cel care a scris caietul de sarcini a facut-o cu buna credinta? Sau a intentionat sa elimine cateva firme si sa avantajeze altele?).

Oamenii sistemului contraataca. Incearca sa opreasca aceasta schimbare (brusc zilnic trebuie sa munceasca), inainte de a fi prea tarziu.
Momentan in afara nu se vede. Dar tocmai a ajuns si horatiu pe acolo. Inca vreo 2-3 ca ei si schimbarea nu va mai puta fi oprita. Totul e sa ramana pana la alegerile din toamna.

Ps. Parapetii din ultimele 6 luni nu s-au schimbat singuri. Documentatiile din HG de expriorieri sau articolele di  oug de achizitii nu s-au scris singure, iar postarile pe fb nu se pun automat. Pt fiecare postare cineva tb sa-si miste fundul pe teren sa faca poza. Noua ni se pare infim, dar pt ei e deranj mare.

PPS. Digi nu a obtinut ce a vrut de la Ciolos (retea proprie de distributie a energiei) si acum da in el. Nu-l pot ataca direct. Dar avem deja: sanatate, cultura, transport si mai nou anaf.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Din cauza lui cutter, oamenii astia nu au putut sa se duca la toate deniile din saptamana mare si au ramas cu pacatele.
Si obisnuiti sa primeasca liber si in saptamana luminata, s-au trezit ca Marti a fost zi de lucru si nu au timp sa digere pasca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Evident ca faza cu pasajul e ca sa lase loc de manevra. Noroc cu toate posibilitățile de contestare...și toate filtrele. Înainte,  dar și acum CNADNR poate scoate câștigător pe cine vroia și elimina pe cine vroia. Dar uneori și deciziile luate de CAB....sunt de te crucești. Dintr-un proces tot timpul unul iese nemulțumit și spune ca judecătorul e corupt. Dar ăsta e sistemul. Nu e perfect....dar altul nu avem mai bun (mă refer la ideea de democrație în general, separare puteri în stat, etc).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

Șah mat la grupul de reforma și Basulescu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Poate nu-i stiti moaca lui Basulescu. Iata-l in 2003 semnand contractul Bechtel. Cel mai umflat, in dreapta, stand jos, cu pixul in mana:

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

Si daca aveti chef sa rememorati un pic istoria, puteti da un search pe skyscrapercity dupa cuvantul cheie "basulescu" si utilizatorul "vancouverro", adica eu. Gasiti acolo posturile mele din 2012 si 2013 despre acest individ din specia homo tupeistus. Am atras de nenumarate ori atentia atunci despre nenorocirea pe care o reprezinta, despre faptul ca a fost director la Romstrade, deci pe statul de plata a lui Nelu Iordache, etc...

cautarea (cred ca trebuie sa fiti membri ca sa mearga):
http://www.skyscrapercity.com/search.php?searchid=23406332

recomand postarile:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=103876269&postcount=12839

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=92842728&postcount=6797

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=93540857&postcount=9789

Legat de ultimul link, citez din ce scriam atunci:

"Da, din pacate am urmatoarele info pe surse, deci la nivel de zvon:
- la fel ca la MDRT, si la MT se incearca gasirea de nod in papura pentru ceea ce a facut vechea guvernare; de aceea ministerul este bulversat si nu se lucreaza la capacitate, ci la nivel de scârba fata de noua conducere
- Basulescu, chiar daca a fost demis de la conducerea CNADNR, de fapt tot acolo e, doar ca nu mai e director, ci ocupa o alta functie, si el orchestreaza operatiunea "audit intern"
- in aceste conditii se explica amânarile de pâna acum ale licitatiilor si nu este exclusa o noua amânare
Repet, e la nivel de zvon, nu luati nimic ca sigur. "

Din pacate informatia obtinuta de mine atunci s-a dovedit a fi corecta. Iar acum stim si cu ce s-a ocupat minunata comisie de "audit intern": sa gaseasca orice, orice chestie rea legata de guvernarea anterioara (adica Boagiu+Nazare). La antena3 ei urlasera luni la rand despre jafurile comise de guvernarea Boc si acum trebuiau sa vina cu dovada. Cu asta s-a ocupat o vreme Basulescu, cu vanatoarea de vrajitoare din trecut. Evident insa minunata comisie nu a gasit nimic legat de Romstrade, unde  basulescu fusese director, neregulile care acum inseamna dosarul penal al lui Iordache au fost semnalate de OLAF si DLAF, nicidecum de CNADNR. Nici legat de Bechtel nu a gasit nimic.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ticker

Avem si o replica de la CNADNR, dar interpretata tendentios (as zice) de digi. Halal presa "libera". E clar ca au si ei o agenda ascunsa.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cum+explica+CNADNR+evaluare+a+mii+de+pagini+de+oferte+pentru+pas