News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Managementul privat e complet castrat in actuala forma a legii. Nu stiu amanunte, dar e legat de modul de functionare a CA-ului. Pe scurt degeaba e CEO-ul privat daca Consiliu de administratie e politic, si are puteri sporite. (a se vedea cazurile de la Tarom si CFR - Isaiu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: adrian rosca on April 12, 2016, 01:41:04 AM
Incepe razboiul: http://www.evz.ro/negociere-cu-dedicatie-ca-la-manelisti-25-de-milioane-de-euro-de-la-cnadnr-catre-o-firma-de-constructii-italieneasca.html  O:-)

E clar. Au inceput sa se toarne intre ei. Sa moara si capra vecinului...ceva de genul asta. Homor nici nu trebui sa depuna mari eforturi ca sa restructureze din temelii. Un pic de divide et impera....si a rezolvat problema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

#437
Homor la hotnews.ro

VIDEO INTERVIU Catalin Homor, seful de la Autostrazi, despre autostrazile din Transilvania si planurile pentru Moldova, centurile din Oltenia, Podul de la Braila si problemele de pe Centura Capitalei. PLUS: Care sunt planurile pentru reformarea CNADNR

http://www.youtube.com/v/swOR3JBFQdA

alecu26

foarte interesant de urmarit si interviul anterior cu Neaga, de nici acu juma de an.

Diferentele intre cei doi directori sunt de la cer la pamant:

- Neaga chiar daca nu arata sta sa explodeze. Intervine peste reporte, il corecteza. Si reporterul la un moment dat renunta sa mai insiste pe intrebari când vede ca nu are cu cine.

- Când un raspuns e prea de cacao, Neaga tine sa-l tot corecteze si sa-l nuanteze. Cum e faza cu Sibiu-Pitesti. Ca parca mai conta ca din 4 ani de intarziere, 2 luni au fost din vina Jaspers.

- Neaga se uita la trecut, greau mostenire, cat de rahat e proiectul lui DIWI. Homor la viitor, ce e trecut e trecut...sa vedem cum reparam greselile altora.

- Neaga se tot contrazice cu privire la OS3: trebuia demolat, trebuia sa intervenim peste Imbecilo, dar când e vorba de reziliere....nu putem rezilia ca daca reziliem inseamna ca ne asumam noi responsabilitatea.

Poate ne impartaseste din opinii si Victor Cozmei, despre cum ii vede pe cei doi directori.

PS: termenele la tunele sunt aceleasi, chiar daca a trecut jumătate de an: s-a finalizat acum proiectul, il aprobam in CTE, lansam in maxim o luna licitatia de executie. Sper sa nu mai vedem inca un director general zicând acelasi lucru peste inca jumătate de an.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

VictorC

#439
^^ Eu zic ca ai subliniat bine, si la diferente, si la asemanarile de tipul "avem proiectul, maine avizam, luna viitoare semnam, in trei zile lansam etc"  ;) Mai e diferenta ca Homor are timp sa se tina de cuvant, sa faca ce zice ca urmeaza sa faca.

adiarc

nu sunt de acord....pana acum nu a respectat nimic din termenele avansate....cum ar fii OS 3...ba facem licitatie pana la sf lui martie,ba o facem in regie proprie.....incepem in aprilie si acum ....incercam sa finalizam pana in septembrie......

vb bine articulate si discursul convingator nu ma incanta absolut deloc....ma uit strict la fapte si rezultate....altfel ramane doar o imagine de politician care vb convingator,dar de fapt nu spune si nu face nimic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Morosanu

Ar fi mare pacat sa ai dreptate!  :((
Politica distruge tot ce atinge.

carutasul

Intrebare ( probabil mai ales pentru Cutter) : CNADNR are implementat un sistem de management al calitatii? Daca nu, se poate implementa? ( sunt sigur ca s-ar putea obtine si fonduri pentru asta). Ar fi o buna metoda sa ne putem descotorosi de vechile persoane si metehne : dupa implementare, guvernul cere un audit extern... si pentru mine rezultatul auditului e deja cunoscut :)

NGC

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r2781B.pdf





Pentru cei interesati, in documentul de mai sus sunt inca 14 pagini cu litigii ale CNADNR cu diverse firme.

NGC

Pe langa faptul ca vor trece la realizarea de lucrari in regie proprie, vor trece si la reprezentare juridica proprie, daca nu este vorba de arbitraj international.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9482A.pdf



Granata06

Mi se pare ca dupa "golul" lasat de cutter, nu mai apare nimeni prin presa sau la tv sa vorbeasca obiectiv despre situatia infrastructurii din punct de vedere a forumului (situatia reala) asa cum o facea cutter. Parca e starea asa de delasare. Ne complacem ca avem un guvern tehnocrat, insa situatia din teren nu e deloc roza. Oare de ce?

Ionut

Chiar vineri am vorbit eu la telefon despre A12 Craiova-Pitesti cu un reporter din Craiova (ceva publicatie locala, imi scapa numele). Vorbesc des cu presa eu, am preluat de la Catalin treaba asta.

Legat de guvernul tehnocrat, nu inteleg care e starea de complacere. Te asigur ca din partea API nu este nicio astfel de stare.

stefanudrea

#447
Ne poti spune ceva despre A12 aici sau in topicul dedicat legat de aceasta discutie? Cred ca pana acum zona sud a fost cea mai clara in manifestarea de vointa a necesitatii A12! Cred ca ar trebui serios luata in considerare!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk


TibiV

Va pun un comunicat fara link pentru ca mi l-a trimis un amic pe e-mail.
Nu voi comenta comunicatul, deocamdata... :D
Va las pe voi...
Quote
COMUNICAT DE PRESA

Inca o victorie a Grupului de Initiativa pentru Restructurarea si Reprofesionalizarea CNADNR


            Datorita eforturilor sustinute ale Grupului de Initiativa pentru Restructurarea si Reprofesionalizarea CNADNR, compania a fost silita sa scoata la concurs un numar de 14 posturi de inginer cu specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri.
            Atragem atentia, celor care prin aceasta manevra incearca sa ne adoarma vigilenta, ca noi nu ne multumim cu praf in ochi, deoarece compania are nevoie urgent pentru implementarea proiectelor pe care le are in derulare de cel putin 100 de posturi de ingineri cu specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri.
            Asiguram opinia publica ca vom continua lupta pentru eficientizarea activitatii companiei si nu ne vom lasa amagiti de schimbarea insignifianta cu 0,23% a ponderii specialistilor Cai Ferate Drumuri si Poduri necesari companiei.


Grupul de Initiativa pentru Restructurarea si Reprofesionalizarea CNADNR
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

bla bla bla....pierdem in continuare timp pretios amagindu-ne ( sau asa vor unii sa ne abureasca ),ca acest mamut ineficient mai poate fii restructurat....fals.....e incurabil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura