News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

clau

Horatiu daca linistea asta mai tine 2-3-4 luni anul se cam duce... Apoi vine alt director si avem iar linistea dinaintea furtunii... Ce ma incalzeste ca schimba organigrama daca nu avem OS3, V Gilau,  etc etc pana la sfarsitul anului... Spre deosebire de alte domenii aici reorganizarea trebuie sa mearga in paralel cu activitatea normala. Romania nu-si permite luxul ca CNADNR sa mai piarda timp in infrastructura. Oricum ce schimba ei acum o sa schimbe iar altii anul... De aceea sunt de acord cu Adiarc ca daca vrem schimbare atunci trebuie desfiintat Cnadnr si create doua institutii separate etc etc...

horatiu.cosma

Nu ma pricep, dar intuitia imi spune ca nu merge doar sa desfintezi CNADNR, faci alte 2 entitati si schimbi numele si beneficiarul de pe toate contractele actuale derulate de CNADNR.

alecu26

eu as merge chiar pe o descentralizare, mulata pe ideea lui Homor ca oamenii sa fie mai aproape de proiecte, de santiere. Macar proiectele de DN-uri, centuri sa fie complet la DRDP=uri. Acolo fiind curtea lor, de foarte multe ori dedicatia si cunostintele si managementul lor e mult superior celor din Bucuresti. Un simplu inginer din DRDP stie cam fiecare curba, parcare, zona cu restrictii, cu probleme din DN-urile care le are in ograda.

Cei din Bucuresti, multi din ei nu cred ca au habar de exemplu....cam pe unde vine DN 3, DN 4, DN 5....sau ca, chiar daca avem A6 si A10....nu prea avem numerele dintre ele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Scoti mentenanta, deszapezirea etc si le bagi pe societate noua cu tot cu drdp-uri si alte filiale... Cumperi utilaje si faci si reabilitari... Iar La Cnadnr faci echipe noi de specialisti pt sf , proiectare, monitorizare etc si schimbi tot managementul ,organigrama si ce o mai fi... Chiar si denumirea( dar nu asta conteaza) ... Ramane acelasi CUI, CIF, etc= nu se pierd fonduri EU pt proiectele actuale de autostrazi si centuri ocolitoare+DN uri...

alecu26

cu mentenanta aia trebuie facut ceva. Externalizat cat mai mult si verificate la sange indeplinirea contractelor.

Azi erau pe margine la un DN oarecare vreo 6 cu veste portocalii, cica curatau pamantul de pe acostamentul asfaltat. De dimineata pana seara au curatat vreo 200 de metri. Oricum sunt aceasi oameni, dar ce e mai distractiv e ca toate lucrarile astea de mentenanta se fac in raza de maxim 500 de metri de Districtul respectiv de drumuri.

E acolo un pod chiar langa district. Cred ca e cel mai vopsit si revopsit pod din tara. E in pericol sa cada din caua greutatii vopselei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Voi stiati de documentul asta? http://cnadnr.ro/img/tabel/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf

Mi se pare chiar foarte deschis si direct, cu multe informatii necosmetizate. E usor out-dated din 26 ianuarie, si nu ar trebui facut doar pentru intalniri cu presa, ci actualizat periodic....sa zicem odata pe luna, sau chiar si la 2 luni ar fi OK.

Ar fi de asemenea mult mai interesant ca si coloana cu Observatii sa fie lasata acolo de la o editie la alta, astfel incat sa vedem ce se misca si cat de rapid se misca cate ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

#321
Documentul ala a fost ok la vremea lui si a aparut cu promisiunea ca va fi modificat o data pe luna... De atunci a inghetat ... Dar nici nu aveau ce modifica pt ca înafara de ordin pe A3 Buc. nu au mai respectat nimic de acolo...

alecu26

contine informatii interesante despre tunelul Meses, si ce se intampla pe Lugoj-deva 2.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Io

Bon, ne-am lamurit cu Tunelul Meses: fiindca Google Earth nu stie inca subsol ca sa dezbata lumea pe niste linii colorate prin dealurile-alea si Google Underground inca nu exista, n-avem nimic.
Da' ne certam de numa' intre noi, asociati, consultanti, contractant, toata gasca, sa vada lumea ca muncim. Mai cite-un articolas de presa, mai cite-un advertorial usor mascat si gata, merge si-asa.

Mai incolo e mai simplu: am trasat noi pe GMaps o linie? Am. Trece ea peste niste sonde? Trece. Cum procedam? Pai mergem la Petrom si-i rugam sa-nchida sonda si s-o mute mai hacana ca noi mergem pe Infrastructura Mare, dom'le, noi punem floastar peste tara, dom'le, Coana Evropa e cu noi si ne trage de urechi. Aferim!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

yetiman

Din pacate, si asta a fost doar un foc de paie, ca si multe altele.
Daca aceasta "transparenta" s-ar fi pastrat, macar cu un raport lunar si tot ar fi fost acceptabil.
Dar nimic. Nu stiu de ce e asa greu sa fie actualizate lunar niste cifre. Chiar daca nu sunt modificari semnificative fata de luna precedenta, macar e un semnal pozitiv ca se cunoaste situatia si se urmareste ce se intampla.
Stiu ca unele lucruri se schimba mai greu, sunt convins ca exista si oameni care vor sa faca o schimbare dar nu reusesc inca.

Dar acest CNADNR este un cancer in faza terminala. Nu mai poate fi tratat cu pastile, cu tratamente de lunga durata, etc.
Aici trebuie facuta o amputare serioasa si imediata!
N-am fost de la inceput 100% de acord cu vehementa lui adiarc dar chiar nu se mai poate asa.

S-am mai spus ca de frica CC si DNA nu mai semneaza nimeni nimic si nu-si asuma nimeni actiuni. Asta denota o problema foarte grava. Sunt convins ca nu va avea nimeni probleme daca este cinstit si corect. Daca toti au frica de probleme, concluzia este clara.




,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

__dir

#325
Doar presiunea strazii mai poate schimba ceva in acea cohorta de sefi, sefuleti si neamurile.

Frica de DNA e un subiect artificial. Cand nu stii ce semnezi pleci, ce e asa greu?

clau

Dar pt ce mai iau salariu aia ce nu semneaza? sa plece acasa daca nu isi asuma raspunderi... Jobul lor e cu raspundere si daca nu o asuma nu isi au rostul.

adiarc

http://www.cariereonline.ro/articol/o-frantuzoaica-ne-explica-de-ce-nu-avem-autostrazi

multumesc,horatiu....pun aici si link-ul

lucrurile sunt clare...ori desfiintam cancerul CNADNR si facem 2 noi str,independete.....ori stam in continuare si ne zbatem in mocirla din cauza unor lipitori de afise pusi in posturi cheie....si incercam sa carpim o casa care oricum va cadea....si pierdem in continuare timp pretios

fiecare zi pierduta cu mentinerea situatiei actuale,inseamna miloane de euro pierduti zilnic,din fonduri europene,pe langa investitii pierdute,oameni care isi pierd viata pe drumuri de Ev Mediu si populatia echivalenta unor orase intregi care emigreaza in fiecare an din Romania.....
nu putem tine o tara intreaga pe loc din cauza unor mizerii ca cele din trecut si prezent

si bineanteles ,situatia actuala convine de minune unei minoritati care are nevoie de oameni prosti,saraci,bolnavi si deci usor de condus
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

^ Perfect de acord cu ce spui mai sus. Cred ca trebuie sa fim foarte vocali in demersul de a cere restructurarea CNADNR. Din cate imi aduc aminte, @cutter avea in vedere acest aspect. Mai stim ceva?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

qsv

Offtopic pentru care imi cer scuze, nu stiu unde sa pun mesajul si e legat de interviul de mai sus:

Prin ceea ce intreb mai jos vreau sa clarific daca sunt probleme in domenii care fac interesul forumului si anume - piata de consultanta si proiectare.

Stie cineva daca este adevarat ca la firma de consultanta si proiectare respectiva a carei mult prea stimata doamna directoare a acordat interviul de mai sus, s-a practicat pentru o perioada o exploatare de tip colonial (specific francez) a angajatilor prin trimiterea acestora in concedii fara plata dar chemarea lor la munca sa lucreze gratis, acestia acceptand aproape in unanimitate?

Este de asemenea adevarat ca la investirea de director la firma respectiva, doamna directoare facea titlu de glorie in  fata angajatilor din faptul ca pe unde a detinut functii de conducere a concediat mii de oameni?

Multumesc!