News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

#1935
Bine băieți, filmați cât mai aveți ce. De la anul o sa meargă toate mai încet, noua conducere va "schimba prioritățile", va scoate idei fantastice de  prin sertare. Și ne vor scoate nouă peri albi.
Ma aștept sa blocheze cumva și tot ce ține de operationalizarea CNIR

GIV

#1936
^^ ti se pare un motiv pueril.. dar de unde crezi ca aveau de unde sa scoata un motiv solid? sau de unde crezi ca au capacitatea asta?

sunt curios daca pun presiune sa se deschida a10 si daca ( si cine )se vor duce sa taie  "pamblica"


https://www.g4media.ro/exclusiv-ministerul-transporturilor-condus-interimar-de-dan-vilceanu-vrea-sa-schimbe-consiliile-de-administratie-la-9-companii-din-subordine-printre-care-cnair-si-tarom.html

oricum stirea e mai veche... cu planurile marete..

alexV

Isi pune Citu oamenii pe unde poate sa dea bine pt el, sa isi faca ceva imagine. La Transporturi de exemplu.

Epurarea pornita de Citu e similara cu cea a talibanilor dupa cucerirea Afganistanului. O praduire. Rar gasesti in lume exemplu de politician pe care sa-l fi corupt puterea mai repede decat pe el.

Revenind la Transporturi, Mariana Ionita avea prestanta in sedintele zilnice cu constructorii. Horatiu aproape manageria proiectele unor constructori indolenti din cale-afara. Iar Catalin a negociat ft bine pnrr mai ales pe rutier, doar a povestit cum argumenta A7 sa fie inclus in finantare. Si mai erau si alti pasionati de infra acolo la MT.

Faptul ca in locul unor oameni competenti vin la MT niste politruci cu determinarea unui melc fara cochilie e un pericol pt dezvoltarea proiectelor. Astia sunt pasi in  spate daca nu revine Catalin la minister.

Bachus01

 Cristian Pistol , acest distins domn ar trebui să facă o conferință de presă în care sa explice negru pe alb motivele demiterii doamnei Ioniță si pregatirea sa in acest domeniu si tot parcursul lui de la intrarea în administrație pana la postul de consilier . Sa vedem poate reuseste sa schimbe percepția societății despre toate căpusele care parazitează statul românesc, si bineinteles despre el . Oare cand nu vom mai tolera asemenea personaje care sunt trase practic la indigo . Realizări 0 , oportuniști,  parsivitate,  incompetenta , caței dresați , etc.

Sunt apolitic , dezgustat de toată clasa politică indiferent de culoare . Dar in cazul de fața este prea de tot . Cu bune, rele "dictatoarea" Ioniță a arătat altceva fata de predecesorii . Acum ne întoarcem cativa ani in urma .

Ar trebui să căutăm CV ul distinsului consilier , sa studiem ascensiunea lui Iar la final un comunicat de presă.



Bachus01

Și poate ne explica respectivul tovaras ce indicații si pe baza a dat UMB ului pe DX12 referitor la deschidere ? Eventual daca cunoaste termenul contractual si cand a fost realizat ultimul blocaj (podul de la Oltet) . Dacă tot ne scaldăm in mocirlă, trebuie tras si respectivul tovarăș. 

La prima vedere singura diferenta dintre el și vulpița constă doar în gen .In rest cred ca se adreseaza aceluiași public.

RaduG

Mariana Ioniță va fi schimbată din fruntea CNAIR

https://mainnews.ro/mariana-ionita-schimbata-din-fruntea-cnair

Quote



Sursa foto: Inquam Photos / George Călin


Mariana Ioniță va fi schimbată din fruntea CNAIR
By Vîrban Robert , In Stirile Zilei , At 18 Septembrie 2021
Mariana Ioniță va fi înlocuită, cel mai probabil, săptămâna viitoare din funcția de director general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

O propunere în acest sens va fi discutată în ședința Consiliului de Administrație al CNAIR, programată să se desfășoare, miercuri, 22 septembrie.

Contactată de Mainnews.ro, Mariana Ioniță a declarat că această decizie i-a fost comunicată de actuala conducere a Ministerului Transporturilor, cu toate că oficial nu a fost încă fost adoptată de Consiliul de Administrație. Ioniță a ținut să infirme categoric speculațiile apărute în presă, cum că i-ar fi comunicat lui Cătălin Drulă firmele care au depus oferte la licitațiile pentru autostrada A7 Ploiești – Buzău. Fostul ministru al transporturilor fost primul care a anunțat, joi, 16 septembrie, numărul ofertelor depuse la respectivele proceduri.

Schimbări în Consiliul de Administrație
La mai puțin de două săptămâni după ieșirea USR PLUS de la guvernare, ministrul interimar al transporturilor, Dan Vîlceanu, a numit un nou Consiliu de Administrație la CNAIR. Din acesta va face parte și Cristian Pistol, consilierul premierului Cîțu pe probleme de infrastructură, care îi va lua locul lui George Ursachi, numit de fostul ministru Cătălin Drulă.

Mariana Ioniță – un mandat cu bune și rele
Mariana Ioniță a fost numită în funcția de director general al CNAIR pe data de 25 februarie, în mandatul de ministru al liberalului Lucian Bode.

De profesie inginer constructor, fiind absolventă a Universității Tehnice de Construcții București, Mariana Ioniță a deținut anterior funcția de director la Direcția Reglementări Tehnice și Autorizații de Construire în cadrul Ministerului Transporturilor.

Chiar dacă în cele 19 luni petrecute în fruntea CNAIR Mariana Ioniță nu a reușit reformarea din temelii a companiei, comparativ cu alte conduceri s-a văzut o altfel de dinamică. Relația cu constructorii, fie ei români sau străini, s-a îmbunătățit semnificativ, iar aportul societății civile la adoptarea unor decizii a crescut semnificativ. De remarcat aici este ridicarea restricțiilor de viteză pe lotul 3 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva și semnarea contractelor pentru tronsoanele 3 și 4 ale Drumului Expres Craiova – Pitești imediat după decizia primei instanțe.

În mandatul său au fost deschise circulației loturile de autostradă Biharia – Borș (5,35 km), Iernut – Chețani plus nodul Chețani (17,9 km), Varianta de ocolire Bacău (16,27 km), lotul 1 al autostrăzii A10 Sebeș – Turda (14,8 km) și Râșnov – Cristian (6,3 km).

Duta C

#1941
Am ramas  :o.....masca.Dar de ce sa o demita pe doamna Ionita :o?????? Ca a reusit sa descongestineze Cnair si sa dea viteza la proiecte ca era totul incremenit!!!                 
                                                                                                                             
Citu si pnl merita din plin sa nu mai intre in parlament peste 3 ani.                                                     
>:( >:( >:( >:(

fulger nc

Eu sper sa nu prinda 3 ani.
Nu imi place sa intru in teme politice ...dar vorba fostului presedinte Basescu .."tot ce urez , e ca guvernul in actuala formula sa aiba o viata cat mai scurta".
Cu genul asta de politica PNL-ul o sa se bata cu AUR ptr un loc in parlament.

alin2pas

Doamna Ioniță a început să miște niște lucruri. Când începi să miști căruța, se observă care roată merge ușor și care e înfrânată. Pasul următor era să scape de ,,frânele" din companie, adică tot felul de politruci și incompetenți cu spate mai mult sau mai puțin politic, și asta deja deranjează pe unii. Pe altă parte, atunci când se efectuează lucrări, ele trebuie plătite. Chiar și pe fonduri europene, o parte din bani vin de la statul român, iar pentru cei care vin de la UE trebuie un fond care să asigure rulajul banilor până la decontarea de la UE. Când scoți din pălărie 10 miliarde de euro, te cam strânge cureaua și ai nevoie să faci niște economii. Cum poți face economii mai ușor decât blocând investițiile prin tot felul de subterfugii?
Topicul e despre CNAIR și nu despre politică, dar politica asta își cam bagă nasul peste tot și nu prea avem cum să o ocolim. PNȚ-CD, PRM, PP-DD, Pro-România, PMP... lista nu e lungă, dar e deschisă. Foarte posibil să ajungă și PNL pe lista asta.

vancouver

Eu vreau sa-i multumesc in mod deosebit doamnei Ionita. A avut mereu o atitudine concilianta (rara in Romania) si totodata pro-activa, energica. Astfel a deblocat multe probleme sau macar a incercat.

Sper ca la un moment sa revina la conducerea CNAIR. Un om competent si cu rezultate nu trebuie niciodata dat afara si cu atat mai putin nu trebuie dat afara din ratiuni politice (gen lipsa de pupincurism fata de noul ministru - care cu ocazia asta doveste ca este un prost).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

@vancouver si eu la fel. Si ma agit sa ii multumim in mod mai formal, deocamdata cam fara folos :) Se pare ca sa fii pozitiv si sa apreciezi o activitate normala (daca nu deosebita, sau deosebita prin normalitate...), nu e prima prioritate in tara noastra de bastina...

O sinteza a activitatii doamnei Ionita:

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25047872-mariana-ionita-schimbata-sefia-companiei-autostrazi.htm

fulger nc

D-na Ionita a fost un suflu de aer proaspat in compania respectiva(cel putin ce s-a vazut din afara) , un alt mod de a conduce , calm si pragmatic ..ceva ce rar vezi in societatea noastra , unde ..ori esti cu mine , ori impotriva mea ..si rar gasesti lideri care sa fie pragmatici , sa poata sa lucreze cu oameni ce nu le sunt fideli , dar sunt competenti pe postul lor , sau sa arate pragmatismul dansei in relatia cu constructorii.
Intre d-nul ministru Drula , toata echipa sa , d-na Ionita ..se respira un alt mod la min transporturilor si companiile din subordine.

jaston

Eu o vad pe Dna Ionita ca pe o Merkel a Transporturilor. Stabilitate si profesionalism.

RaduG

Personal, mie mi s-a părut d-na Ioniță un om sincer, care și-a ,,suflecat mânecile" și a pus CNAIR-ul la treabă. Câți oameni în baston ați văzut voi să viziteze șantiere?

mirceaeliade

Ah parca erau voci care ziceau ca plecarea lui Drula nu o sa afecteze proiectele de autostrazi.   Daca si Dnei Ionitza i se taie capul, tare mi-e firca ca toate posturile scoase la concurs si ocupate dupa norme obiective vor fi si ele tergiversate.  Vin cainii rai la ciolan si sunt dispusi sa muste rau.