News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma


alecu26

#1771
Verifica te rog CV ul lui Scarlat pe net. Concluziile le tragi singur.
PS: potrivit legii guvernantei corporative, doar interimar poate fi numit. Altfel trebuie selectie profesionista facuta si numit pe o perioada mult mai mulnga cu mandat si contract clar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pelan87

Gata, CNAIR se pune pe treaba si apeleaza la experti independenti. De acum totul o sa mearga brici.

Comunicatul CNAIR mai jos:


Pentru finalizarea mai rapidă a evaluării ofertelor depuse în cadrul atribuirii unor contracte de proiecte de infrastructură rutieră, conducerea CNAIR SA a solicitat sprijinul Ministerului Fondurilor Europene în vederea cooptării unor experți independenți în cadrul comisiilor de evaluare.

"Am solicitat, în cadrul Acordului de asistență tehnică PASSA, să putem ca, împreună cu experții tehnici, să îmbunătățim activitatea comisiilor de evaluare, în sensul reducerii întârzierilor înregistrate și, pe viitor, respectarea termenelor prevazute de lege.

În acest sens, avem în vedere colaborarea cu:

-10 experți tehnici – pentru analizarea propunerilor tehnice, verificarea soluțiilor ofertate prin raportare la cerințele beneficiarului și la documentația tehnică

- 4 experți juridici - pentru analizarea amendamentelor propuse de ofertanți la Condițiile Specifice și la Acordul contractual

- 4 experți economici - pentru analiza ofertelor din punct de vedere economic.

Infrastructura rutieră, fiind domeniu strategic, are nevoie de finalizarea cu celeritate a procedurilor de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de licitație aflate în derulare, astfel încât să se evite decomiterea fondurilor nerambursabile alocate în acest exercițiu financiar.", a declarat Mariana Ioniță, Directorul General al CNAIR.



Sursa: CNAIR

vancouver

Bravo. O treaba buna trebuie apreciata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

jaston

Salut decizia CNAIR de a coopta experti independenti!
Daca au lipsa de personal, sa angajeze profesionisti. Sa vedem proiecte implementate eficient si repede .

Ionut

Stiti voi ca experții PASSA, eventual BEI/ PASSA sunt independenți?

elphax

doar sa gaseasca expertii aia, mai ales in contextul situatiei generale din Europa

cristi5

#1777
E o naivitate. Inclusiv inginerii consultanti de pe santiere fac ce le ordona CNAIR, vezi cazul Hill International pe LD3. Poate c-ar fi bine sa ne adresam firmei mana sa spunem ce magarii fac in numele lor balcanicii angajati la ei.

Pe scurt piata e distorsionata de incompetenta CNAIR si ingerinta politica. Si pe proiectare, si pe executie si pe consultanta.

A13: Hai baieti consultati-ma rapid si vedeti sa iasa autostrada, nu vreun HP da? Si cu traseul pe la Bombonica mea.

PiSi: Hai baieti consultati si spuneti ca ce-a proiectat IPTANA in secolu trecut ii state of di art.

Era sa zic: sa fie publice rapoartele consultantilor. Pai pe ala A13 Bacau-Brasov (tot PASSA nu?)  l-am avut pe surse. Metodologie indoielnica sa iasa ce vrea clientu, fara HP in calcule ca s-a specificat autostrada. Asa si? La ce ne-a folosit?

rota

INTERVIU/Mariana Ioniţă (CNAIR): Am solicitat antreprenorilor ca proiectele să continue; pot fi întârzieri determinate de sincopele în aprovizionarea cu materiale de construcţii de import



Sursa

Poi nu are duamna' carioci?

Dominik

Ce harta UTOPICA plina cu A si DX-uri...sau poate e o harta cu anul 2070.
You're in Steelers Country

jaston

Imaginea ma duce cu gandul la ora de Geografie...

Oricum, mi ar place sa am si acasa harta aceasta. Chiar imi place!

Allex

Observ ca in harta de mai sus A13 porneste din A7 din zona Racaciuni-Orbeni. In caietul de sarcini pentru SF A13 Bacau-Brasov e cerut vreun punct anume de plecare a A13 din (zona) Bacau?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

"Autostrada se va lega de centura Brașov, în zona triajului Hărman, și de viitoarele autostrăzi A3 București-Brașov, în zona localității Codlea, și Autostrada Sibiu-Brașov.

În zona Bacău, soluția pentru legătura autostrăzii cu rețeaua de drumuri naționale va fi analizată de către Prestator, inclusiv următoarele posibilități precum și orice combinație a acestor posibilități: Centura Bacău Est, DN2 la sud de Bacău, DN2 la nord de Bacău, drumul de mare viteză Ploiești-Buzău-Făcșani-Bacău-Pașcani".

Harta din spatele doamnei Ioniță nu are treabă cu realitatea pe proiectele fără SF.

nicolaem

harta e doar o mostenire. presupun ca daca esti sef CNAIR, macar o harta pe perete sa ramana in urma ta.

Prezentarile power point se pierd, dar o harta poate dainui pe peretii unor instituti zeci de ani.

gruiarew

Să-i oprească cineva vă rog. Altfel o să acopere toată țara cu betoane. Mai avem nevoie și de iarbă!  :lol:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis