News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

VIDEO Răzvan Cuc A DESFIINȚAT 35 de posturi de director la CNARI: Anunțul a fost făcut duminică la prânz

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a anunţat, duminică, într-o conferinţă de presă, că 35 de posturi de director din Compania de Autostrăzi au fost desfiinţate, el estimând că vor fi realizate anual. economii considerabile.

https://www.stiripesurse.ro/video-razvan-cuc-a-desfiin-at-35-de-posturi-de-director-la-cnari-anun-ul-a-fost-facut-duminica-la-pranz_1391866.html

tonică

daca e adevarat ( trebuie luat mereu cand e vb de astia, cu mari rezerve ), atunci e dovada faptului ca existau clinciuri mari intre minister si cnair, ca cei a caror posturi au fost desfintate i-au facut zile amare minsterului, probabil si politic dar si ca dupa cum vedem se poate si asa, se poate chiar mai mult, desfintarea intregii companii si infintarea unora proaspete, bazate pe meritocratie, cu management privat, cu aplicatii clare si cu proiecte concrete care daca-si depasesc termenul sa atraga automat si demiterea celor implicati.
Cei cu autostrazile si dx ar trebui desprinsi intr-o companie separata care sa urmeze intocmai si fara preget un masterplan realizat intr-asa fel si acoperit prin legi incat orice tocmeala politica sa nu aiba nici o sansa de reusita. Pentru fiecare segment, fiecare tronson, fiecare proiect sa se calculeze clar si profesionist niste date fixe, licitatiile sa porneasca exact cand dosarele sunt realizate fara pic de balba, cat sa nu fie necesare noi si noi lamuriri si sa nu se lase loc nici macar vreunui dubiu care sa motiveze in justitie nevoia unora de contestatii. Caci pana la urma nu au cum surveni contestatii daca actele sunt indeajuns de clare si concrete.
Bazat pe astfel de calcule, pe sf-uri refacute profesionist, cu studii de geologie, cu arheologia separata, cu expropireri precedate licitatiilor, cu imbunatatirea considerabila si lipsita de birocratie a relocarilor, vom stii clar ca echipa angajata pentru, sa zicem tronsonul gilau-nadaselu, va in companie 4 ani de astazi incolo, pana la finalizarea lucrarilor si receptia lor. Depasirea cu max. 3/5 luni va insemna si demiterea acestora si pierderea unor substantiale avantaje financiare. Atunci vom vedea in lucru ce inseamna profesionalism, unde politicul si sistemul pe pile nu isi va mai avea locul si macar oricine va sti ca acel tronson se va finaliza cu totul in max 4 ani. Loturi mai mici in licitatii vor aduce si avantajul unor termene mai scurte, vor diminua considerabil si riscul de crashuri financiare din partea constructorilor, vor creste avantajele pentru firme medii care astfel sa isi treaca in portofolii constructia de autostrazi si pe termen lung va aduce beneficii si statului prin urcarea in topurile constructorilor in lume a unor firme romanesti.
Gata, am zis, maine-s cu dosarul in brate sa vad daca primesc vreo functie publica :))))

ovideatza

Declaratia e una, dar realitatea cine stie cum e.

Trebuie vazut cate posturi erau chiar ocupate.
Persoanele respective au plecat sau au fost doar trecute pe alte posturi de conducere, cu salarii echivalente?

Asa e usor de spus ca faci economii. Dar nu e intotdeauna adevarat. Iar acest ministru cand declara ceva nu stiu cine il mai si crede.

luc

#1683
Cât adevăr este în acest proiect? Vorbim de o reforma reala sau doar de ochii lumii?

"Această schimbare este o una majoră, atât a structurii organizatorice, cât și din perspectiva funcționalității decizionale. A fost un moment așteptat și care va determina noi așteptări. Consider că această schimbare este susținută de necesitatea performanței tehnico-economice și financiare a companiei, care să se concretizeze prin rezultate certe și proiecte finalizate"

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/noua-organigram%C4%83-cnair-sa-%E2%80%93-central-redus-num%C4%83rul

cristi5

#1684
Este adevarat. De pe Fb
https://www.facebook.com/groups/260015577444956/permalink/2406436512802841

Dar asta se face la inceput de mandat, nu la sfarsit. Este jalnic cum Cuc isi face ultimele tumbe electorale, ceea ce de fapt a facut toate mandatele.

vasile.silion

@tonică, mă bucur că dezvolți mai sus o variantă de organizare a Cnair pe care și eu am pus-o ca ipoteză. Eu ziceam ,,privatizarea" companiei. Dar tu ai zis mai bine: management privat. Cam în felul ăsta gândeam și eu, dar n-am știut cum să mă exprim.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran


alin2pas

Partea interesantă e că ministrul Cuc a reușit să desființeze 35 de posturi de director la CNAIR (conform propriilor sale declarații) dintr-un număr total de 28 existente (conform comunicatului CNAIR).  :-[

Dominik

#1688
In sfarsit a plecat si papagalul cu ''gresia din baie''

Alexandru Ioan Șerbănescu nu mai este purtător de cuvânt al CNAIR S.A.

Referitor la articolul publicat astăzi, 16.10.2019, în Evenimentul Zilei
https://evz.ro/autostrada-ploiesti-brasov-o-baliverna-cnair-acuzatii-dure-la-adresa-lui-razvan-cuc.html?fbclid=IwAR1B2OIU64X5hrdMe-Ktm8ut7G2VWSZnHrsEBpfdGg_zXBj5-YfWsJUUDJw

CNAIR S.A. face urmatoarele precizari:
• Alexandru Ioan ȘERBĂNESCU nu a fost mandatat să facă această declarație în numele CNAIR;
• Subiectul dezbătut în acest articol, în numele Companiei, face referire la o investitie/proiect care se află în procedură la Comisia Națională de Strategie și Prognoză;
• Declarațiile din ultima perioadă se constituie în grave derapaje deontologice, aflandu-se de multe ori la limita oportunității și acurateții informației;
• CNAIR S.A. are obligația de a transmite informații către opinia publică cu privire la proiectele pe care le are în derulare, fără a genera dezbateri politice.
Ne exprimăm regretul față de comportamentul public al domnului Șerbanescu și considerăm că o astfel de atitudine, prin exprimarea unei opinii personale în numele Companiei, nu este în concordanță cu poziția oficială a CNAIR S.A.
You're in Steelers Country

gruiarew

Cică Șerbănescu nu mai e purtător de cuvinte la CNAIR. Cel puțin așa scrie pe Facebook. Eu nu mai pricep nimic din comunicatele ce le dau în ultima perioadă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


gruiarew

Ah scuze, m-am văzut că s-a postat deja, eu scriam în parcare...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

@TibiV unde ai vz tu ca nu am pus linkul corect ? Este acelasi link...
You're in Steelers Country

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Am modificat la 10-15 sec dupa ce am postat si am incercat sa deschid linkul si nu mergea, posibil chiar atunci ai accesat tu  :D
You're in Steelers Country