News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Sau poate fi folosit dar se poate ajunge la situatia de pe ST4, unde doua măsurători oficiale se bat cap in cap.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

QuoteAGERPRES: Ce se întâmplă cu Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) după ce OUG a fost declarată neconstituţională?

Lucian Şova: Ordonanţa de urgenţă este în vigoare. Acum am traversat această perioadă, nu de incertitudine, ci mai degrabă de rezervă apropos de această situaţie aproape predictibilă, pentru că pe de o parte era clar că dacă proiectul de lege de aprobare a suferit modificări semnificative la Cameră, faţă de forma iniţială de la Senat, faptul că a fost declarată neconstituţională şi pe motiv că a fost ordonanţă de urgenţă ne-a creat oarecare disconfort. Nu neg că totuşi îmi propun să evaluez mai bine şi, dacă am un minim suport legal, dar consistent, în sensul de o operaţionaliza, o voi face. Şi voi face acest lucru, dacă se va putea, prin crearea unei structuri de personal minime, prin preluarea a câte unui proiect de aşa manieră încât, dacă va fi să se dezvolte această nouă companie, să se dezvolte de o manieră naturală, să atragă resurse de forţă de muncă de calitate şi să aibă doar rolul de companie de proiect, în sensul că dacă avem de făcut o autostradă să preia amplasamentul, să îndeplinească toate formalităţile privind achiziţia de studii de fezabilitate, derularea activităţilor pentru acordul de mediu, licitarea construcţiei, supervizarea construcţiei, recepţionarea construcţiei, după care acest element să fie dat înapoi companiei de administrare a drumurilor naţionale, în vederea exploatării. Şi cred că această strategie, în câţiva ani, nu mai puţin de cinci, ar putea să arate un nou mod de abordare a proiectelor de dezvoltare de infrastructură în România. Însă, acum eu îmi propun un pas mic. Aş fi foarte bucuros ca până la finele anului cu această companie să începem să gestionăm un proiect, ca de exemplu un segment din autostrada din Moldova, care să fie curat.
Ea acum nu funcţionează. Juridic, legal, ea există, nu are conducere, nu are bilanţ. E ca orice SRL cu activitate suspendată. Nu îmi propun să stau să mă uit la ea, aşa suspendată, până la calendele greceşti.

agerpres.ro

Ionut

#1517
Mai mult subiect de parcare, dar na, am ajuns sa cerem demiterea acestui domn pentru ca pur si simplu nu se mai poate asa ceva. Se intrec prea multe limite ale bunului simt. Merge si un share pe Facebook.




API pe Facebook

Ieri, într-un interviu televizat (link: http://bit.ly/2u0nCKS), purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu, a făcut o serie de declarații incredibile referitoare la nerecepționarea de către CNAIR a nodului rutier finalizat de la Moara Vlăsiei:

1. Dacă acest nod s-ar deschide, s-ar crea aglomerație. 2. Nodul nu poate fi deschis deoarece regulamentul de recepție nu permite acest lucru. 3. CNAIR nu poate face nimic împotriva constructorilor din cauza contractelor semnate și cetățenii sunt cei care trebuie să pună presiune pe aceștia.

Cei plătiți în fiecare lună cu mii de euro din banii noștri, cei care au datoria să ne livreze șosele mai sigure și mai rapide, cred că drumurile noi trebuie ținute închise pentru că produc aglomerație, că legea pe care ei o pot schimba într-o noapte nu le permite să deschidă autostrăzi, că ei nu pot obliga constructorii să lucreze și că tot noi, cetățenii, ar trebui să punem presiune pe aceste companii!

Bătaia de joc față de șoferi este înfiorătoare. Fuga de răspundere și mascarea incompetenței în spatele unor scuze inimaginabile este revoltătoare! Solicităm o poziție fermă din partea Directorului General CNAIR Narcis Neaga în legătură cu elucubrațiile debitate de purtătorul de cuvânt al acestei instituții. Cerem o minimă decență și moralitate prin demiterea acestui individ.

#FărăResponsabilitate

Allex

Ca si cum  ar zice: "Daca deschidem autostrazi atunci masinile ar circula pe acolo. " Pai atunci pentru ce le facem? Aaa.. muzeu. Am uitat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

tom_sawyer

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova: Vom da penalități pentru întârzieri la lucrări

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a declarat, joi, într-o emisiune TV, că ministerul a început deja să calculeze penalități pentru întârzieri la lucrările de infrastructură rutieră și a cerut CNAIR să identifice motivele pentru care au avut loc aceste întârzieri, relatează Mediafax.

Potrivit oficialului, Ministerul Transporturlior va începe o serie de investigații privind nerespectarea termenelor contractuale și originea revendicărilor.

,,Aceste lucruri încep să le investighez: unu că la nivel de companii ne pregătim să facem noi reglementări pentru nerespectarea termenelor contractoare, iar acest lucru va produce deranj și acest lucru va scoate la suprafață o serie de aspecte, pe de altă parte și cu privire la originea și responsabilitatea revendicărilor care sunt multe, sunt în curs și așteptăm multe decizii nefavorabile companiei și mi-am propus să mă pregătesc și cu evaluarea responsabilităților", a adăugat ministrul Transporturilor.

hotnews.ro

adiarc

o abordare corecta de acest gen poate funcționa DOAR DUPA CE STATUL REZOLVA PARTEA SA DE BIROCRATIE LA TIMP SI ASIGURA O FINANTARE FARA SINCOPE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote
...revendicărilor care sunt multe, sunt în curs și așteptăm multe decizii nefavorabile companiei...

Bine ca este realist si stie ca au dat cu mucii in fasole...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Cuvintele voastre ne doare.   :depressed:

QuoteVă rugăm să păstrați un limbaj civilizat pe această pagină. Respectăm toate opiniile prezentate dar nu putem fi de acord cu jigniri și cu limbaj ireverențios. Cei care continuă să se exprime necivilizat în comentariile postate aici riscă să fie blocați. Precizăm că postările de pe pagina oficială a CNAIR SA au ca scop informarea publicului în legătură cu activitățile desfășurate de Companie. Prin aceste postări încercăm doar să vă aducem la cunoștință evoluția unor proiecte și lucrări. În ceea ce privește noul sector de autostradă deschis în data de 30 iulie 2018, între Aiud și Turda, vă informăm că inaugurarea a fost realizată de primii șoferi care au circulat pe acest sector și nu de oficialități. Aceasta deoarece am considerat că este normal ca deschiderea să fie marcată de cei care utilizează acest sector de autostradă. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Sursa:FB CNAIR

loris

Buna, va urmaresc de ceva timp, foarte atent, dar inca nu am avut ce posta si nu am avut cu ce sa va ajut.
Am incercat totusi sa pun ceva presiune pe cnair fie prin comment-uri sau report-uri la pagina cnair(report cand era cazul, gen fake news cand au aduse acuzatii catre API si au sters commenturi).
Vreau sa va aduc la cunostinta care este practica CNAIR pe pagina lor de facebook. Am lasat cateva commenturi, pertinente si ironice zic eu, fara a jigni sau injura. Rezultatul a fost ca m-au raportat la Facebook ca am Fake Name. Cand primesti un astfel de report esti obligat sa dovedesti ca folosesti un nume adevarat printr-o poza cu buletin, carnet de sofer etc.

Cam astea sunt practicile CNAIR, traiasca partidul.
Sper ca am nimerit locul potrivit pentru acest post.

ovicor

Scuze daca s-a mai pus stirea, ma grabesc sa va informez : Sova , joi la ora 21, pe Digi 24!

adiarc

^aceleasi aberatii si minciuni josnice ......nu mai exista nici un obstacol birocratic in sarcina cnair/mt ( litere mici )...sau avem un numar dublu de proiecte pe bani europeni financiar vorbind
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

#1526
Au actualizat azi STADIUL PROIECTELOR IN DERULARE

Daca mai aveti nervi, puteti sa-l gasiti in linkul de mai sus.
Ca eu unul m-am saturat de bataia de joc cu care trateaza acest raport.
Intr-adevar, de cateva luni il publica cu regularitate (cam prin 10 ale lunii), dar, in continuare, contine aproape toate aberatiile copy/paste din luna precedenta.

Cel mai bun exemplu: A10, lot 4 ( pe care, stim cu totii, se circula de 10 zile, dupa luni intregi de asteptare) are, conform CNAIR, inca, urmatoarele probleme:
Quote1. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris.
2. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
3) Eliberare amplasament zonnodului rutier Turda (plantatie PAWLONIA).
4) Avizare Proiect ITS si Stabilire costuri suplimentare echipamente solicitate in CTE.
5) Avizare Proiect Semnalizare rutiera CTE Siguranta Circulatiei

Mai oameni buni de la CNAIR, mai si verificati inainte sa publicati prostii ! Si mai actualizati, la naiba, si paginile individuale ale proiectelor. Macar laudati-va (chiar daca nu meritati) cu lucrarile incheiate!
Dupa voi, pe pagina proiectului A10, lot 4, inca sunteti la 60% stadiu fizic!

Sau, daca nu sunteti in stare sa puneti cifrele la zi, macar stergeti si lasati doar informatiile generale si valabile!



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

#1527
De toată jena.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GrmmrNzi

Quote from: TibiV on September 07, 2018, 08:34:15 PM
Quote
Dăncilă despre autostrada Piteşti-Sibiu: Am trimis Corpul de control să vadă care sunt obstacolele
(snip)
   În opinia sa, toţi cei care au blocat derularea unor proiecte de investiţii vor trebui să plece din posturile pe care le ocupă.
   "Părerea mea este că toţi cei care au blocat sau care vor bloca de acum încolo trebuie să plece acasă, pentru că nu există o justificare ca să încerci să blochezi proiecte atât de importante, fie ele de infrastructură, fie şi alte proiecte (...). Noi vrem să vedem dacă există blocaje, să ridicăm aceste blocaje, dar nici să lăsăm ca aceste blocaje să se mai repete", a mai spus Viorica Dăncilă.
https://www.agerpres.ro/politica/2018/09/07/dancila-despre-autostrada-pitesti-sibiu-am-trimis-corpul-de-control-sa-vada-care-sunt-obstacolele--172396
Stimată Doamnă,
pentru un început promițător, dacă doriți, vă facem noi o listă cu toți cei care au blocat derularea proiectelor, prin lacune în competență, lipsă de etica muncii, neseriozitate, lașitate, încăpățânare. E foarte simplu, se procură organigrama CNAIR și se aplică un algoritm de clasa a noua de parcurgere a unui arbore, începând cu nodul rădăcină (Director General). Să ne spuneți doar cât de lungă să fie lista. 100, 500, poate chiar 666 poziții, se rezolvă, nici o problemă.

dumbravaandrei

Algoritm, clasa a IX-a ... ceri cam mult  :)