News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

bridge


perfidus

Da, stiu, mai bine mergea in direct la Latr...3. Doi jurnalisti ce cunosc fenomenul, cu deontologie de "inalta clasa".
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

#1172
Citind o stire de pe topicul despre DN-uri, am remarcat asta:
"chiar azi am primit de la DRDP Craiova, de la domnul director financiar Laurenţiu Bogdan Bratu, o adresă prin care suntem înştiinţaţi că..."
Daca nu stiati, Dl. Laurentiu Bogdan Bratu este fost director in DRDP Bucuresti si provine de la ... ACI Giurgiu (primul sau job in CNADNR, unde a aterizat cu experienta zero), pe acolo i se mai spunea si Beche. Profesionalizarea pe posturilor de conducere continua si in teritoriu.

PS. De remarcat ca desi este venit pe post de Director Financiar, fiind economist, Laurentiu Bogdan Bratu este mandatat si ca sef al regionalei DRDP Craiova, postul de Director Regional fiind vacant dupa inculparea lui Adrian Lumezeanu in dosarul Nelu Iordache - Transalpina II.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

 :doh:
CNAIR se apuca acum de revizuit studii de fezabilitate.
Preluare din raspunsul CNAIR la intrebarile puse de jurnalistii GdS, din articolul despre A12 in care sunt citati Ionut si cutter:


,,Craiova -Pitești va fi drum expres pe baza Studiului de Fezabilitate din 2007, iar o decizie în acest sens se va lua săptămâna viitoare în cadrul Consiliului Tehnico-Economic (CTE) al CNAIR. Se va folosi acel SF pentru a nu mai tergiversa lucrurile și pentru ca lucrările să demareze cât mai repede. SF-ul va fi actualizat de CNAIR la nivel de standarde, apoi documentația va fi înaintată pentru demararea licitației pentru proiectare și execuție."


Aici suntem cred toti de acord cu Ionut:
[...] tot trebuie făcută actualizarea SF-ului. Să facă ei (CNAIR – n.r.) acest lucru mi se pare o tâmpenie. De când CNAIR este proiectant? Cu cine face forajele? Ei nu sunt în stare să facă un caiet de sarcini cum trebuie, dar fac actualizarea.

Vorba reclamei stupide cu mortul ce se ridica din dric si zice "Am trait s-o vad si p'asta!!"
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

yetiman

Daca in martie raportul lunar a aparut pe data de 14, in luna aprilie nu mai exista nici o graba la CNAIR. Azi e 20, dar raportul cu situatia de lucrari nu a fost actualizat.

Sa fie toti "specialistii"lor implicati in SF pentru DX12?  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Allex

#1175
E un inceput. Pacat ca tot din banii nostrii se platesc si amenzile.

QuoteCompania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va contesta in instanta amenda pe care ar putea s-o primeasca de la Politia Capitalei, dupa ce ONG-ul "Romania Fara Gropi" a depus o plangere din cauza gropilor de pe centura Capitalei si a lipsei marcajelor rutiere, au declarat sambata, pentru News.ro, reprezentanti ai companiei de drumuri.

Plangerea a fost facuta de Alexandru Valvoi, fondator al ONG-ului Romania Fara Gropi, care ar fi convins un echipaj al Politiei Rutiere sa amendeze CNAIR, potrivit unei filmari postate pe pagina de Facebook. Cauza o reprezinta gropile de pe centura Capitalei, aflata in reparatii de multi ani, si lipsa marcajelor rutiere.

CNAIR nu a primit inca instiintarea oficiala, dar, dupa ce o va primi, va contesta amenda in instanta.

"Asteptam sa primim instiintarea oficiala, dupa care vom demara procedurile legale de constestare in instanta. Dupa epuizarea tuturor cailor legale de atac, daca decizia este definitiva, vom plati amenda", au declarat reprezentantii CNAIR.

Totodata, vineri, politistii din judetul Arges au anuntat ca vor amenda Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) cu 3.045 lei pentru ca nu ar fi luat masuri pentru inlaturarea poleiului, in conditiile in care pe autostrada A1 (Bucuresti-Pitesti) si pe o bretea a acesteia s-au produs mai multe accidente.

Hotnews

Video de pe facebook aici si aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

De ce o institutie a statului, inainte sa primeasca o instiintare oficiala, declara automat ca va contesta in instanta orice amenda primeste?

Asta e comportamentul firesc pe care ar trebui sa il avem fiecare dintre noi?

E stupid sa declari asa ceva si denota "calitatea" acestei companii. Daca gropile exista, PV-ul e real, ce mai ai de contestat? E ca si cum absolut toate amenzile pe care le luam le-am contesta pana in panzele albe. Macar sa zica "vom analiza, iar in functie de pv-ul primit cei din departamentul juridic vor hotari daca vom contesta sau vom plati amenda".

dr4qul4

Pentru ca asa e legea.
Sunt obligati sa foloseasca TOATE caile legale de atac. NU doar CNAIR ci toate institutiile publice.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule

Chiar si daca stiu ca nu au dreptate si ca in final vor pierde? Mi se pare o risipa de timp si energie a tuturor implicati.
Deșteaptă-te române!

cutter

Quote from: dr4qul4 on April 26, 2017, 11:00:50 AM
Pentru ca asa e legea.
Sunt obligati sa foloseasca TOATE caile legale de atac. NU doar CNAIR ci toate institutiile publice.

Nu e așa legea.

isantem

Trebuie multi nervi sa urmaresti interviul postat de Hory 1987. Cum poate sa ajunga asa un om, director general la o asa companie? Deci daca ramane pentru 4 ani actual guvern si domnul director e clara treaba.

Dominik

Sunt depasiti de situatie toata conducerea CNAIR + Cuc !
You're in Steelers Country

Ionut

Am șters mesajul cu interviul dat la DCNEWS de Ionita. Are și acest thread mândria lui.
Astfel de filmări pot fi puse doar în Parcare.

vancouver

In conditiile astea putem spune ca a fost o minune ce s-a reusit anul trecut: realizarea in regie proprie a 250m de autostrada pe o zona cu umplutura de 9-10m si drenaje complexe. Este prima data cand s-a facut ceva in regie proprie si probabil si ultima ....   :((
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Păcat....zona rezista si astfel de lucrari de mica anvergura sunt cele ideale pt a fii realizate in regie proprie....pentru toate nimicurile nu ar trebuii făcută licitatie......

Sau ...daca nu...atunci cu siguranta nu se justifica un Cnair cu peste 6000 de angajați....daca tot licitam totul,inclusiv mărunțișuri.....dar mărunțișuri deosebit de importante pentru siguranta si durata de viata a oricărei investiții.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura