News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Au mamă, deci  Goga avea dreptate când povestea chestia asta recent prin talkshow-urile de la TV.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


GDPR

^Vom face totul bla, bla, bla. Fostii nu au facut nimic, bla, bla, bla. Tipic!

bridge

"Tot ce vă vor spune de acum directorii din companii (companiile aflate în subordinea ministerului — n. r.) vor avea la bază termene realiste. Dacă cineva va mai da un termen nerealist, cum a fost în cazul Companiei de Drumuri cu lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, va fi demis. Termenele sunt asumate", a spus Răzvan Cuc.

https://www.agerpres.ro/economie/2017/03/31/ministrul-transporturilor-cine-va-mai-da-un-termen-nerealist-va-fi-demis-16-55-37

__dir

^ Cuc se auto demite dupa logica din articol sau nu se aplica regula retroactiv? A uitat brusc de cei 90km de pe 2017 :))

E penibil!

cutter

"Sigur, vom da termene realiste numai că nu vor putea fi respectate pentru că: vremea nefavorabilă, volumul mare de documente de studiat, contestațiile firmelor, autoritățile de mediu, cerințele uniunii europene, conspirația ocultei mondiale și soroș care nu ne lasă pe noi să luăm șpăgi ca pe vremuri; și oamenii răi care 'ne critică de pe margine, numai să critice știu'"

NGC

Vrabia malai viseaza si cucul cam fabuleaza. :lol:

NGC

#1162
Nu stiu daca ati observat ca in ultimele doua comunicate referitoare la trimiterea de documentatie "spre validare ANAP" (VO Timisoara Sud si DNCB sectorul DN2 - A2), nu a mai aparut textul cu care incercau sa pacaleasca in Noiembrie 2016, adica textul de mai jos.

Quote from: NGC20 on November 07, 2016, 08:42:49 PM
Quote
Termenul legal pentru finalizarea procesul de verificare a documentațiilor de atribuire de  către ANAP este de 10 zile lucrătoare, După expirarea acestui termen urmează ca CNAIR să publice, în maxim 3 zile, anunțurile de participare în Sistemul Electronic de Aciziții Publice (SEAP).

O fi facand parte din strategia Cucu-lui de care vorbeati mai sus? Sunt foarte curios ce surprize vom avea de data asta.

georgec

Prin acest post nu iau in nici un fel apararea CNAIR. In ultima perioada observam mai multe documentatii de licitatii prost facute, incercarea de a schimba solutii tehnice pentru a evita probleme care sunt inerente oricarei constructii de autostrazi in anul 2017. Cred ca aici pe forum trebuie sa gasim solutii si sa speram ca ele vor fi si preluate.

1. Prima problema sunt studiile de fezabilitate. Ele se fac haotic si expira exact cand e nevoie de ele.
S-ar putea face o strategie cooerenta pe studii de fezabilitate?
Sa stim ce studii trebuie facute si ce studii trebuie actualizate?

2. Se poate face ceva legislativ in privinta urgentarii obtinerii AM si AC?

3.NU ARUNCATI CU PIETRE: Este nevoie de mai multi angajatii la CNAIR cu responsabilitate pe proiecte de autostrazi?

4.Putem sa facem ceva pentru a favoriza firmele serioase(UMB; STRABAG;TIRENA) ?


adiarc

^^
1.modul in care este facuta legislatia ii face pe multi paraziti de la stat inamovibili,intangibili,INDIFERENT DE NEREALIZARILE LOR,cum este cazul majoritatii institutiilor bugetare,fiind si cazul CNAIR.

2.legislatia este ambiguua si nu prevede termene clare pt diversele situatii,persoanele direct responsabile de implementare ( cu una,doua semnaturi ,nu 10 ,ca acum ),bonusuri sau penalizari.

3.ceea ce face actualul guvern (g mic ),nu face decat sa inrautateasca lucrurile - salarii marite unitar,indiferent de nivelul salariului si de realizari sau contraperformante.

4.in CNAIR s-a ajuns la un nivel atat de jos,incat totul e cangrenat si asemenea unui organism in metastaza totala,daca schimbi ceva pe aici ,pe acolo,rezultatele sunt zero,dovada termenele ras,ras prelungite si diversele documentatii executate execrabil cu zeci de clarificari.

Concluzii
- fara desfiintarea integrala a CNAIR si refacerea de la zero a unui CNIR ( un grup de lucru suplu ,format din specialisti din toate domeniile implicate in constructia de autostrazi,cu putere de decizie,cel putin la nivel de ministru ( adica putere de decizie peste ministerul aferent ),vom avea aceleasi rezultate si aceleasi discutii.

Anul trecut s-a inceput ceva datator de speranta ( un nou CNIR cu o consultanta din partea uneia dintre cele mai buni companii de constructie si administrare autostrazi in Europa - Asfinag Austria ).Totul s-a sistat,pentru ca in actualul guvern,singurul criteriu de numire este ceva similar cu partidul comunist - fa tot ce ti se cere,nu pune intrebari si mai ales - Nu gandi...gandim noi pt tine





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#1165
Orice agentie s-ar crea, ar fi manageriata de sau pentru statul roman: angajari politice sau pe pile/nepotism, criterii de performanta indoielnice, etc. Exista vreo agentie guvernamentala care sa performeze? Si chiar daca ar exista, nu avem nici o garantie ca asta noua nu ar fi formata din soferii, secretarele si ospatarii politicienilor.

Deci eu cred ca problema e mai "larga" si se adanceste... E nevoie de reforma statului, si pentru o reforma centrata pe performanta se vede treaba ca mai trebuie sa asteptam.

Eu speram ca macar proiectele deja pornite sa progreseze din inertie cativa ani, dar cum se vede pe LD2 (si in executia bugetara), raman cu speranta.

dr4qul4

Quote from: caf on April 10, 2017, 12:59:39 PM
Duca-se sa nu-i mai vad ! Nu stiu cum reusesc ungurii sa-i califice numai pe ai lor iar noi sa-i descalificam pe ai nostrii. Bulgarii, la fel ca ungurii din cate stiu.
Ok, respectam reglementarile si legile europene privitoare la libera concurenta dar putem intocmi caietele de sarcini de asa natura incat sa nu ne mai trezim cu d-alde Corsan si Eko pe aici.

Si mai mult de atat, atunci cand unul castiga 3 loturi si nu-l putem descalifica pe niciunul din ele, inventam ceva si il punem sa alaga doar 1 singur lot, ca nu are voie sa le faca pe toate.
Iar mai apoi nu-l lasam sa construiasca si il tinem blocat 1 an si jumatate fara AC.
Sau introducem in licitatie o cerinta care sa-l excluda la experienta similara (ex Pa@Co licitatia pt pasaj Domnesti.  Un amarat de pasaj pe DN sau DJ, cu 1 banda pe sens se accepta, dar pasajul Aviatiei, peste 2 bulevarde + zona dintre ele, 2 benzi pe sens, metrou, tramvai, blocuri si benzinarii lipite de pasaj, a fost considerat inacceptabil pentru ca...era in oras nu in camp)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Hopaaaa...
CNAIR vrea sa ne spuna ca le-au crescut "cojones" ?!....

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-13042017-3

Quote
Comunicat de presă 13.04.2017

În perioada 11.04.2017 - 13.04.2017 au avut loc inspecții tehnice la lucrările de infrastructură rutieră, ca urmare a Deciziei Directorului General al C.N.A.I.R. S.A., Ștefan Ioniță.

Inspecțiile au constat în acțiuni de Control Tehnic Inopinat și au avut ca principal scop obținerea de date și informații concludente, pe baza cărora  să poata fi evaluat corect nivelul de înțelegere, acceptare și respectare a obligațiilor Antreprenorului, stabilite prin Contract, precum și respectarea  calității lucrărilor prevăzute în caietul de sarcini .

Au fost efectuate vizite inopinate în șantier la Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva (56+220 – km 77+361) și pe șantierul Autostrăzii Sebeș – Turda, Lotul 4 ( km 53+700-km 70+000).

Controalele la obiectivele de investiții aflate în  execuție au fost efectuate de către specialiști din cadrul CNAIR S.A. și CESTRIN (organismul tehnic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere).

Rezultatele acțiunilor de control vor fi prezentate public în perioada imediat următoare, după finalizarea Raportului de Control Tehnic Inopinat și aprobarea acestuia de către Directorul General.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Putea merge si pe Sebes-Turda lot 1 si 2
You're in Steelers Country

perfidus

Va rog nu dati cu parul 8)

"În ediția de miercuri, 19 aprilie,  începând cu orele 11,00, ALEXANDRU-RĂZVAN CUC, ministrul Transporturilor,   va vorbi despre situația găsită la preluarea mandatului, dar și despre provocările din programul coaliției de guvernare.

Emisiunea în care va fi invitat  ALEXANDRU-RĂZVAN CUC va fi transmisă în format live video pe site-ul WWW.DCNEWS.RO și pe Facebook.

ALEXANDRU-RĂZVAN CUC va discuta cu Bogdan Chirieac și Val Vâlcu. Aceștia îi vor adresa iministrului Transporturilor și întrebările pe care le postați în secțiunea de comentarii sau pe adresa de mail redactia@dcnews.ro."

Nu cred ca va raspunde la intrebari incomode, dar merita incercat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat