News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Granata06

#1095
Ca nu cumva sa gresesc....

In guvernarea domnului Ciolos nu s-a putut da drumul la acesti 15 km pt ca: birocratie si ordonate proaste. Si acum se poate da drumul pentru ca domnul Filipescu din CNAIR INTERPRETEAZA altfel ordonantele si legie?

teoneo

Quote from: adrian rosca on February 03, 2017, 12:50:05 PM
Proiectul de actualizare a HG a fost publicat pe site-ul MDRAP in data de 11 ianuarie, dar inca nu a fost supus inca spre aprobarea guvernului. Stiti doar ca onor guvernul are lucruri mai urgente de facut.  ;)

@rocklee, daca adoptau vreun act normativ in acest sens stiam de el pana acum, intrucat sunt (inca) obligati sa-l publice in monitorul oficial.

Mda. Atat de "urgente" incat guvernantii, de somnambuli ce sunt, le publica noaptea doar pe cele ne-urgente (directiva cu termen aprilie 2018). E si Filipescu asta un alde Iordache, cu interese inguste si de neinteles. Nu cred ca s-ar mai trezi noaptea pentru adoptarea si publicarea actualizarii HG ! Minune ar fi sa fie "treji" ziua !

Quest

^ Adi Rosca, tu esti de-al casei pe forum, cum intrebi cine e Filipescu ? :)

Andrei Filipescu este (inca) Dir. Jur in CNAIR, omul care l-a legat de maini pe Homor, ptr ca nu si-a dat avizul juridic ptr deschiderea celor 15 km de A1.
Homor cu toata bunavointa lui, nu putea trece peste o chestiune de legalitate, lipsa avizului juridic, iar Filipescu a intepretat legea in defavoarea darii in trafic, ca sa se puna bine cu cistigatorii generalelor din decembrie, PSD, care au tot insistat ca Guv Ciolos n-a facut nimic in privinta autostrazilor. Deja exista case de presa care vorbesc despre 2016, anul tehnocratilor, ca fiind anul in care nu s-a dat nimic in trafic (Filipescu si-a atins scopul)

Numai ca acum ministrul Cuc l-a sfatuit pe interimarul de la CNAIR (Ionita) sa-i bage mintile in cap lui Filipescu, ceea ce dir Ionita a facut. De asta am spus nu demult ca Filipescu "a fost scos de pe sinele pe care statea de-a curmezisul".

Colegilor mai tineri de pe forum: nimic nu e mai pagubos ptr o tara decit sa aiba factori decidenti fara coloana vertebrala. Nimic !
Common sense will get you far !

GDPR

Am intrebat cine e Filipescu nu pentru ca nu stiu ca e director juridic la CNAIR, ci pentru ca are aproape o aura de legenda  :p

NGC

Dar despre acest proces stiati? :lol:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000715292&id_inst=2

QuoteGOGA ALIN MIHAITA

QuoteMaterie: Litigii de muncă
Obiect: obligaţie de a face HĂRŢUIRE ŞI DISCRIMINARE


Cum? Cum? "Obligaţie de a face HĂRŢUIRE ŞI DISCRIMINARE"? :lol:

Ionut

A dat CNAIR în judecata pentru... ce?

Vice33

#1101
Buna seara, doresc sa pun si eu o intrebare:
Tot vad ca se discuta de acest domn Filipescu, de ce nu incearca API sa afle un punct de vedere direct de la acest domn? Chiar asa bete in roate pune in problema deschiderii celor 15 km de autostrada? Nu inteleg prea bine, va rog sa ma lamuriti daca se poate.

Multumesc.

GDPR

Cautati "GOGA ALIN MIHĂIŢĂ" pe portaj.just.ro sa vedeti cate procese are.

NGC


sopeei

#1104
Quote from: sopeei on January 09, 2017, 11:05:27 PM
Le-au dat bonusuri.

Quote from: nicolaem on January 10, 2017, 10:06:11 AM
si ce vrei sa zici? sumele nu sunt mari si oamenii care au lucrat acolo chiar ar fi meritat.

Acum se intereseaza Corpul de Control de chestia asta.





Oare despre ce contracte e vorba la punctul C1?

perfidus

#1105
Ati vazut ce zice omul asta aici?  :lol:
Ne întoarcem de unde am plecat, începe dansul...

"Spargerea" CNADNR, la loc comanda. CNIR, compania fantomă de autostrăzi, cu salarii de 30.000 lei pentru directori, ar putea fi desfiinţată.

http://www.economica.net/spargerea-cnadnr--la-loc-comanda--cnir--compania-fantoma-de-autostrazi--cu-salarii-de-30-000-lei-pentru-directori--ar-putea-fi-desfiintata_132847.html

Asta dupa ce vineri a declarat, citez:

"Existenţa Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere blochează CNAIR în scoaterea la licitaţie de noi proiecte"


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Germany

Bäieti, acum vreo 2 luni în urmä mai toatä lumea cerea demisia lui Cätälin Homor si Sorin Buse. Azi, pariez cä 90 % din voi si-i as dorii înapoi ;)

adiarc

eu unul sigur NU.
2 papagali a caror cuvant,valora mai putin decat o ceapa degerata.

Cred ca cel mai important este sa schimbam sistemul,altfel se vor perinda specimene din acestea....cu zecile,iar Romania tot va avea cea mai proasta infrastructura...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

de Homor nu zic nimic. ar fi fost ok la cnair. nu si la cnir.
dar buse era doar un papagal.

hai sa vedem cum canta cucu. macar sa se informeze inainte sa deschida gura. sau sa nu abereze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

#1109
^^^Azi am stat mai mult de o ora pe centura intre Chitila si A1 din cauza unui tir defect. Asa ca daca ma intrebati de Homor, o sa va raspund ceva printre dinti. Sa va mai amintesc si ca daca nu se anulau licitatiile pentru pasajele de la Arad pe vremea lui Homor, unul era deja gata, iar la altul ar fi inceput deja executia si ar fi fost greu de oprit de catre guvernul pesede?