[TM] Pasajul Jiul si Pasajul Popa Sapca

Started by istvan78, September 10, 2015, 10:33:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ciobby

Quote from: Chagall on May 06, 2016, 12:32:20 PM
Aviz de la CFR.

Avizul de la CFR e necesar pentru a te atinge de infrastructura CFR-ului. Până atunci poți face lucrările de organizare a șantierului și deviere a utilităților (vezi graficul Gantt pe care l-am postat mai mai sus în conversație).

Presupun că n-au făcut licitația fără a avea un acord de principiu din partea CFR-ului (pe soluția tehnică), deci se poate presupune că avizul CFR va veni (deși mai durează puțin până parcurge procedurile interne), deci de ce nu s-ar apuca de celelalte lucrări?

TRANSBALKAN461

Quote from: cineva on September 21, 2015, 10:17:03 PM
Ce se va intampla cu traficul feroviar in timp ce se va lucra la extinderea pasajelor?

Eu cred ca odata inchisa linia cf de la Pasajul Popa Sapca,toate trenurile personale ce vin dinspre Lugoj/Recas vor avea statia finala Timisoara Est.Din cate imi amintesc,in urma cu aproximativ 15 ani,cand s-au efectuat unele lucrari in gara Timisoara Nord,trenurile aveau statia finala Timisoara Est.

taifun7993

Salutare forumistilor

In loc sa se apuce de proiectului de la Solventul care este prioritatea Nr 1

El se apuca si face pasaj popa sapca si jiul care ar dura de doua ori mai mult decat a durat pasajul michelangelo
Costuri pentru cele doua proiecte ar acoperi pasajul solventul care ar avea doua benzi pe sens,  piste de bicicleta si tramvaie ecologice
Muluumesc

Va astept sugestiile

Pelbartus

Pasajul de la Solventul se va face pe bani europeni, costul sau fiind de aprox 25 mil euro, cam imposibil de sustinut de la bugetul local. Daca se misca repede, sunt sanse sa inceapa la final de 2017, inceput de 2018. Pe langa pasaj, trebuie largita Calea Bogdanestilor la 4 benzi si dublata linia de tramvai pe 2,2 km plus un nou pod peste Bega, altfel nu ai rezolvat mare lucru.

E bine ca s-a inceput la Popa Sapca si Jiul, astfel la final de 2017 s-ar putea sa fie gata. Chiar inainte de a incepe vreun santier in zona Solventul.

Nu stiu ce vrei sa spui prin tramvaie ecologice... Orice tramvai este electric, niciunul nu merge cu motor diesel.

mircea

Au apărut ceva informații noi în ultima vreme? Aș fi foarte curios ce presupune pasajul de costă 25 mil. €.

Ciobby

E mai lung decât Michelangelo și mult mai greu. Cum Michelangelo a fost estimat la 15, 25 pentru Solventul mi se pare chiar foarte puțin.

iuli

In sfarsit avizul CFR pentru Pasajul Jiul.



De pe pagina de FB a primarului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

gmtro

#37
Quote from: Pelbartus on June 07, 2016, 10:51:15 AM
Pasajul de la Solventul se va face pe bani europeni, costul sau fiind de aprox 25 mil euro, cam imposibil de sustinut de la bugetul local. Daca se misca repede, sunt sanse sa inceapa la final de 2017, inceput de 2018. Pe langa pasaj, trebuie largita Calea Bogdanestilor la 4 benzi si dublata linia de tramvai pe 2,2 km plus un nou pod peste Bega, altfel nu ai rezolvat mare lucru.

E bine ca s-a inceput la Popa Sapca si Jiul, astfel la final de 2017 s-ar putea sa fie gata. Chiar inainte de a incepe vreun santier in zona Solventul.


- anul trecut(2015) s-a luat un împrumut pentru COLTERM de 22 milioane de euro. La suma asta, am vaga impresie că suma necesară pentru Solventul e mai mult decât sustenabilă, cu referire strictă la bugetul local. Plus valoarea însumată celor două pasaje Jiul şi Popa Şapcă e aproape de suma pe Solventul.
- şi-n varianta cu fonduri europene şi-n varianta cu finanţare de la bugetul local, Bogdăneştilor nu se face simlutan cu pasajul, ci abia la terminarea lui. Dublarea liniei e pe acelaşi calapod - se termină pasajul, apoi...
- Podul de pe Bega e un alt proiect. Nu are legătură cu pasajul în ceea ce priveşte finanţarea şi derularea lui
- finanţare pe fonduri UE pentru astfel de proiecte vom primi cel mai probabil prin 2019... asta cu condiţia caPMT să se mişte repede
- Decizia Jiul sau Solventul a fost una pur politică, fără argumente tehnice
- Sper să aveţi gura aurită şi data de final a lucrărilor să fie 2017  ;)

gmtro

Quote from: mircea on June 07, 2016, 11:46:16 AM
Au apărut ceva informații noi în ultima vreme? Aș fi foarte curios ce presupune pasajul de costă 25 mil. €.
Găsiţi ceva informaţii în anexele HCL 581/21.11.2013. Proiectul integral nu a fost făcut public

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

taifun7993

#40
Salutare forumistiilor

Foarte faina ideea cu montarea de camere video live

colinb73

#41
Idea e f buna, dar camera era puna inainte pe Corpul R al Politehnicii. Doar s-a nimerit sa fie pe santier.

Cuneo


Cuneo

Sa dat drumul la circulație pe trei benzi, pe Popa Șapcă.




Cuneo