[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rt25

^
ca feedback.

Am simtit ca sunt intr-o bucla care se strica cu o tranzitie brusca si neastaptata privind tot timpul dinspre Domnesti spre Bucuresti.
Toate cele 9 minute au fost apropierea sau departarea imagininii de Bucuresti, si cand e ceva interesant a parut ca sare caseta inapoi in perspectiva de pleacare.

Spre exemplu nu s-a filmat deloc in lungul centurii sa vedem si noi ce s-a mai intamplat si pe acolo.

Ce am vazut e ca au inchis cercul metalic si pe rampa dinspre DNCB si spre DNCB au inceput betonari.

Puffyk

In primul rand, felicitari pentru filmare si multumim pentru efortul depus. Felicitari si pentru creativitate....
Cateva sfaturi, insa, date din suflet...
1. In general trecerile de acest gen sunt pentru filmele de actiune. In documentare se foloseste doar disolve-ul, pe negru sau imagine in imagine. Ori disolve, ori deloc. Disolve-ul ideal are ori sub o secunda, ori 2-3 secunde.
2. Orice cadru filmat nu trebuie sa dureze mai putin de 30 secunde. La documentare nu sunt acceptate sub 1 minut. Asta inseamna ca, de cand porneste imaginea si pana se se termina, numara pana la cel putin 60....
3. Este bine ca unghiurile de filmare sa aiba legatura dar sa se si schimbe. Asa ca ideal ar fi, asa cum a zis si colegul de mai sus, sa filmezi din diferite unghiuri si inaltimi!
Daca vrei sa imprimi dinamism filmului, filmeaza in miscare, nu brusca cadrele....
Inca o data, multumim pentru implicare si te asteptam cu alte documentare la fel de interesante! :D

naivu

^^^F bună ideea de a posta și un rezumat împreună cu filmarea. +1.

alext

+1 @Puffyk pentru sfaturi.
+1 pentru efortul depus la filmare si editare

Fred

Quote from: rt25 on November 04, 2021, 10:47:51 AM
ca feedback.
A mai fost dat, nu pare deloc ca ar fi luat in seama, sunt aceleasi probleme de fiecare data.

TibiV

Quote from: alexd4u2 on November 06, 2021, 06:54:58 PM
Pasajul Domnesti, 6.11.2021


Trenul cu ciment de la minutul 3 are ca destinatie statia de betoane Holcim de aici: https://goo.gl/maps/p69Jsqd1KcwvQqJM7
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Structura metalica a fost finalizata. Se monteaza deja predalele pe anumite sectoare si se lucreaza la rampe.



Enjoy!

Siciltir

La min.1,54 si 2,03 pare ca tablierele nu se "pupă ". E normal sau le a dat cu virgulă???

danutzu_1069

Unde sunt diferențe pe înălțime , este posibil ca sa nu existe aparatele de reazem montate... Daca nu sunt aliniate pe orizontal, posibil sa le mai "ajusteze" prin repozitionare...

Siciltir

^ De aliniere orizontală e vorba. Să sperăm că ai dreptate si nu e o eroare.

Oneinthecrowd

1:54: ori nu sunt pe pozitia finala cum a zis danutzu_1069 ori este o optimizare de cost la tablierul drept si vor scoate racordarea din predale. Ceva similar se vede si in partea dreapta a imaginii unde se lucreaza la armarea rampei.

2:03: rampa are montate predalele si turnata si suprabetonarea, partea circulara nu are predale. De-aia rampa pare mai lata.

Attreyu

Exista un motiv pentru care rampa de urcare dinspre A1 este mult mai lunga decat cea de coborare catre Bragadiru ? E practic paralela cu solul, si nici nu au inceput sa faca biscuitii pentru partea inclinata, cred ca va avea aproape 300 de metri in lungime.

La final vor ramane inclusiv stalpii de sustinere metalici, sau doar cei din beton ? Estetic nu mi se pare o solutie foarte eleganta.

TibiV

1. Probabil pentru a asigura accesul la cateva cladiri/proprietati care nu au drum dinspre Domnesti. In dreptul rampei spre Bragadiru nu exista astfel de cladiri/proprietati.

2. Aia nu sunt stalpi. Sunt esafodaje de sustinere temporara (cam ca la viaductul de la Valea Talmacelului pe A1 PiSi1). La final nu vei vedea decat structuri din beton (pile si culee).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

^ la 1.54 jos e calea ferată, trebuie să pună ceva elemente de siguranță, așa ochiometric din ce a filmat alex_pasa nu pare nimic sa nu fie la locul lui
Cum să rămână eșafodajele alea, aia urmărim pe forum când dispar și la A10 la Teiuș, și la dx12 la Olt și Olteț, când dispar alea înseamnă că partea metalica e gata, până atunci mai e de sudat, montat reazeme, amortizoarele seismice etc cine știe cum e proiectul de montaj


Siciltir