[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Verifica karma.
Vei constata ca pozele tale au fost mai mult decat bine-venite....
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

tot nimic în celelalte trei "colțuri" ale intersecției? Pe mine asta mă nedumerește.

boza.bogdanalexandru

#377
Din pacate, NICI-O miscare in celelalte trei colturi ale intersectiei. Pentru ratiuni care tin de rigurozitatea informarii stimatilor colegi ai forumului, subliniez faptul ca pe coltul opus celui care se lucreaza, situat dupa DNCB, pe teritoriul administrativ al Comunei Domnesti, a fost indepartat stratul vegetal cu un greder, in urma de 2-3 saptamani, iar de atunci, nici o miscare.

Pe celelalte doua colturi care se afla pe teritoriul administativ al Sectorului 6, respectiv Orasului Bragadiru, nu exista miscari, de la inceputul organizarii de santier, singurele actiuni intreprinse fiind demolarea unor constructii, pe teritoriul administativ al Orasului Bragadiru, se pare insa ca nu toate imobilele care sunt afectate de acest proiect.

Rog colegii care participa activ la discutii cu CNAIR (ex. dl Ionut Ciurea) sa ne confirme faptul ca CNAIR a emis AC pentru 90% din proiect, pe cale de consecinta constructorul STRACO are front de lucru, problemele sunt cu "putirinta" acestui constructor.

carutasul

pilonul de lângă cel deja decofrat era acum cofrat . Era și un camion pe acolo deci se lucra. Nu știu dacă tehnologic se poate, dar dacă ar reuși să pună și pe cealaltă parte pilonii și să facă un semicerc ( mă rog, cam o treime de fapt ar trebui) pe care să se circule, deja zona s-ar "lumina" complet ceea ce ar fi o mare realizare inclusiv pentru accesul lor la șantier...

boza.bogdanalexandru

#379
Poze din data de 07.11.2019




boza.bogdanalexandru

#380



carutasul

Azi erau vreo patru stâlpi decofrați și cred că toată armătura pentru restul. Pe porțiunea asta s-ar zice că se miscă cumva. Dar în continuare nu înțeleg de ce nu se vede nimic nicăieri altundeva.

razvan96

Pai nu cred ca in celelalte 3 colturi au front de lucru, fara autorizatia de demolare a cladirilor existente nu pot decat sa stea sa se uite.Degeaba le da MT autorizatie de construire daca nu le dau primariile autorizatie de demolare :lol:.

danutzu_1069

^^ Pai nu sunt "libere de sarcina" doua colturi? Alea dinspre Domnesti....

boza.bogdanalexandru

#384






Dupa cum se poate observa din imagini, nimic notabil de la ultimele fotografii (07.11.2019), dupa o perioada de 3 saptamani. Elementele de noutate sunt inca 4 stalpi betonati si decofrati, ceva miscare la montarea armaturilor, dar miscarea este anemica.

Pe toate celelalte 3 colturi ale locatiei NU este nicio miscare, acesta este motivul pentru care nu am facut fotografii pentru respectivele zone.

In acest ritm, finalizarea pentru anul 2022 cred ca este o viziune destul de optimista.

horatiu.cosma

Câteva informații pe care nu o să le spună niciodată CNAIR în ședințele cu Inițiativele Ghencea și Domnești:

- există autorizație de construire pe întreg proiectul și autorizații de demolare, însă nu se poate intra în teren pentru demolare dintr-un motiv foarte simplu: CNAIR nu a plătit nici măcar un leu proprietarilor ca să poată să îi evacueze. Zilele următoare ar fi o primă comisie pentru Bragadiru ca să se dea banii la oameni, dar pentru Domnești, Clinceni S6 nu se știe când vor avea loc comisiile. Spre exemplu la S6 primăria nu recunoaște construcțiile vizate de proiect, deci nu e clar cum se va proceda acolo. CNAIR le-a trimis o scrisorică, se așteaptă răspuns.
- fără posibilitate de a intra în teren, nu se pot face relocările de utilități (Verta-tel e pregătită în orice moment să intre)
- fără posibilitate de a reloca utilitățile, nu se poate intra pe celelalte lucrări, decât super minimal și nu are sens economic. Spre exemplu mobilizarea și demobilizarea forezei Zublin a costat mai mult decât forajele efective făcute pentru cele 4 pile executate. Nu are sens să o tot aducă pentru câte 8 coloane forate. Nu are sens nici să tragă tare Straco la cele 4 pile, fiindcă le termină și după aia sparg semințe câteva luni până primesc front de lucru.
- CNAIR nu vrea să audă de costuri suplimentare pe contract pentru modificările cauzate de tramvaiul lui Firea. Știind că sunt într-o situație proastă contractual (banii la proprietari, costuri suplimentare etc) se gândesc să profite de portița de timp până află lumea de aceste probleme și începe să îi atace public pe ei și nu pe constructor și vor să rezilieze contractul, dând vina pe Straco că nu lucrează. Vor apoi să fure PT-ul Straco (nu l-au plătit încă în totalitate) și să liciteze FIDIC Roșu.

GDPR

Ok, dar si Straco este cu un picior in groapa, asa ca e putin probabil ca ar fi lucrat in forta chiar daca aveau tot frontul de lucru pus la dispozitie.

carutasul

În ROmânia nu există secrete, deci oricum probabil știe și Straco scenariul ăsta :)

bogdanstancu

M-a deprimat foarte mult realismul din postarea lui horatiu de mai sus. Exista deci mai multe perspective din care trebuie organizata presiunea publica!

v46is

Se putea largi centura la 2x2 deja . Si se imbunatatea fundamental traficul  plus le factura asta la CNAIR