[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: voicul on September 05, 2021, 03:34:05 PM
Pasajul DOMNESTI 2021 🇷🇴 Stadiul lucrarilor la 05.09.2021 🇷🇴 Centura Bucuresti


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Cred ca deja se poate completa "cercul"... si au front liver pentru predale si suprabetonare... Nu inteleg de ce nu avanseaza pe speranța asta... Au destul front de lucru...

Fred

Ca sa completeze cercul nu e nevoie sa inchida traficul pe centura? Pot ridica si suda piesele in trafic? Cate zile le-ar lua inchiderea?

danutzu_1069

Cel mai probabil, grinzile care sunt "peste trafic" vor fi dintr-o bucata, intre cele doua pile. Oprirea circulatiei va fi punctuala...

carutasul

#889
era să zic că e oricum oprită circulația:)
Eu mă întreb cum pun schelăria pentru sudură, că pare cam în marginea căii ferate, și e electrificată... Dar în fine, s-or fi gândit ei .  L.E. Ba nu, nu știu de ce credeam că e electrificată :)

danutzu_1069

La fel de probabil este ca sa ansambleze la sol, toata sectiunea care este intre cele doua pile, si sa o puna cu o macara mare, cu doar o oprire a circulatiei.

carutasul

Am trecut azi pe la Domnești, pe la ora 16 (data afișată nu e corectă, dashcam-ul meu a avut un mic accident care l-a lăsat cam mult fără curent, de mâine iese oricum la pensie :) )
Nu e ceva ce nu știm deja, doar pentru stadiul lucrărilor:

minisoferul

Preluare de pe pagina domnului SS Irinel Scriosteanu care a facut o vizita astazi pe santier.

"𝗖𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮𝗺 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗶 𝗮𝗰𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗮𝗺 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗼𝗿𝗮. 𝗔𝘀𝘁𝗮𝘇𝗶 𝘀𝗲 𝘁𝗼𝗮𝗿𝗻𝗮 𝗰𝗲𝗶 𝟴𝟲 𝗺𝗰 𝗱𝗲 𝗯𝗲𝘁𝗼𝗻 𝗹𝗮 𝗰𝘂𝗹𝗲𝗲𝗮 𝗱𝗶𝗻𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗖𝗵𝗶𝗮𝗷𝗻𝗮 – 𝗔𝟭, 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶"

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/1557429971263549

bekxy

Nu mai știu exact cum e proiectul... dar din ce văd rampele de pe partea cu calea ferată nu au pile, ci au culeele direct lângă farfuria zburătoare?
Și parca sunt și mai scurte, deci și mai abrupte? Aveți idee de ce?

danutzu_1069

Pai treaba e simpla, unde sunt pile este nevoie de acces... Pe partea spre CF nu-i nevoie de acces...

bekxy


Fred

Am avut azi niste treaba in zona si am mers pe Prelungirea Ghencea si apoi pe DNCB. Blocajul mare pe Prelungirea Ghencea era pana la intersectia spre stanga de dupa Cartierul Latin, de acolo pana la centura era leger. Din cate imi dau seama zona e in Bragadiru, asa ca o sistematizare pentru fluenta traficului nu poate fi facuta nici de CNAIR si nici de Primaria Bucuresti, iar Primaria Bragadiru are un record inegalabil de coruptie si imbecilitate in constructia acelei zone dintre Bucuresti si DNCB, asa ca nu ma astept sa inchida traficul spre stanga spre stradute, chiar daca se blocheaza traficul din cauza asta.

Pe DNCB coada spre Jilava incepea de la A1 si asta doar pentru ca la intersectia cu A1 majoritatea masinilor faceau dreapta spre A1 cand vedeau ca e blocat in fata.

Pe santierul pasajului nu era nimic nou de fotografiat sau filmat, in afara de culeile despre care se discuta mai sus nu s-a intamplat nimic.

carutasul

fostul primar din Bragadiru e la loc răcoros, poate se schimbă câte ceva :) Oricum nu sunt sigur dacă nu cumva drumul e chiar la limita între localități

reiny2000

si actualul primar e chiar dezvoltatorul cartierului Latin... poate se va schimba ceva odata cu finalizarea supralargirii care sa cuprinda si (sper eu) linie de tramvai.

Fred

Fostul primar o fi la racoare, dar nu demoleaza nimeni ghetourile create de el ca sa faca oras de secolul 21 in loc. Si chiar daca pun tramvai, daca fac treceri din loc in loc cum e be Bd. Timisoara se poate bloca zona in veselie de catre cei care fac stanga, cand ar putea fi directionati sa intoarca sub pasaj. O sa vedem, care apuca sa il vada vreodata terminat, pe la data stelara xxx virgula y.