[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

De la Râul Doamnei la Centură e o mare parcare până termină Tracon pasajul. După aia eu nu văd ce mare trafic ar putea fi, sincer...  Practic centura va prelua o mare parte din traficul care acum se disipă pe străduțele dintre DN6 și prelungirea Ghencea ( și eu merg pe acolo) și dacă ieșirea spre Domnești e fluentă nu prea cred că va mai fi aglomerație. Dar chestia cu asfaltul cred că e doar din nepriceperea lui Nicușor la tehnologia drumurilor, în final vor fi panseluțe :)

Fred

Nu mai stiu cum a ramas cu intrarea in Cartierul Latin, aia blocheaza uneori drumul spre DNCB chiar daca de acolo spre centura era liber. La un moment dat era o discutie ca se va inchide accesul spre stanga venind dinspre Bucuresti, urmand ca cei care vor sa intre acolo sa mearga spre centura si sa intoarca in U pe sub pasaj, acum parca au facut giratoriu si nu stiu ce capacitate va avea acel giratoriu daca un numar semnificativ de autovehicule care il parcurg 3/4 ca sa intre in Cartierul Latin si nu ma prin chiar deloc cum va trece in viitor tramvaiul prin giratoriu.

Claudiu T.

#872
De acord cu tine. Prelungirea Ghencea este aglomerata in cea mai mare masura cu masinile care merg pana in zona cartierului Latin si pana la acea bifurcatie in Y (strada Alunului). Dupa aceea este o bucata buna de drum (cam pana la cimitir) libera pana in DNCB.Depinde si de ora dar mare parte din trafic se risipeste pana la acea bifurcatie prelungirea Ghencea x strada Alunului.
Poate un sens giratoriu la bifurcatie ar ajuta.

Legat de pasaj. Nu se poate monta un webcam activ 24/24h macar ptr o bucata din santier?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

irirat

O actualizare din 28.08.2021, de la shoppy.


Attreyu

Pasajul e complet inutil fara largirea Ghencea, colegii de mai sus mentioneaza tronsonul liber intre Latin si CMB, dar asta e seara la intors acasa.

Dimineata intre 6 si 11 e nenorocire catre Bucuresti dinspre Domnesti, si asta nu se va schimba, se va muta doar dopul mai incolo catre Latin, cum s-a intamplat cu rondul de la Piata Presei care a mutat traficul catre Arcul de Triumf.

Da, pentru cei care circula pe CNB, va fi ok, dar pentru ceilalti, ioc imbunatarire.

DarkFranck

#875
Nu se poate spune în niciun caz că pasajul este inutil fără lărgirea Prelungirii Ghencea. Pasajul e făcut pentru a rezolva conflictul de trafic dintre centură și direcția București-Domnești, și chiar îl rezolvă, va ajuta mult la fluidizarea traficului în zona aia a centurii. Adică dacă ai drum de la nordul Bucureștiului sau de la Pitești spre Giurgiu o să mergi mult mai bine.

Modul în care arată Prelungirea Ghencea e o chestie internă a Bucureștiului - dar în București există o mare întârziere în privința infrastructurii urbane la toate capitolele. Bucureștiul are încă străzi de pământ, despre ce vorbim. Centrul Bucureștiului e o mare parcare în aer liber.

Utimele mari investiții în infrastructura urbană din București s-au făcut în anii '80, bune sau rele, asta e altă discuție. În ultimii 30 de ani un singur mare proiect s-a finalizat - Pasajul Basarab (că de jumătatea de pod de la Ciurel, care duce nicăieri, nici nu are rost să vorbim).
Fluctuat Nec Mergitur

Attreyu

Pentru cei care fac naveta intre Ilfov si Bucuresti, mai precis intre Ciorogarla-Darvari-Domnesti-Drumul Taberei, pasajul este complet inutil.

Si ei reprezinta jumatate din viitorii utilizatori ai acestui pasaj.

Cum am mai spus, pentru cei de pe centura, va fi util, pentru ca nu vor mai astepta in coloana in zona respectiva.

pest1969

Macar iesirea din Bucuresti va fi mult mai rapida decat e acum...
Altfel, solutia nu e sa-i incurajezi pe cei din Domnesti sa vina cu masina personala in Bucuresti. Largesti Prelungirea Ghencea si o sa ai probleme in alta parte. E o problema fara solutie.
Solutia e transportul public folosit cat mai mult.

Claudiu T.

De acord si eu cu asta,largirea de strazi,constructia de pasaje si altele pentru Bucuresti nu este o solutie. Solutia pe termen mediu si lung este incurajarea folosirii mijloacelor de transport in comun si cele eco gen bicicleta si electrice mici.

De acord si cu treaba ca pasajul asta de la Domnesti nu ajuta prelungirea Ghencea si locuitorii din zonele de cartier latin si localitatea Domnesti dar nu pentru asta se construieste pasajul ci pentru degrevarea centurii sau mai bine zis fluidizarea/deblocarea zonei asteia.

Per total sunt multumit personal de cum se misca Tracon in santierul asta. Sunt sanse sa termine la timp lucrarea.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

TibiV

Pun si aici, unde este locul ei, filmarea lui pasa_andrei din 23 august 2021, pe care el a pus-o doar pe topicul DNCB.
Ar fi pacat sa lipseasca din "colectia" filmarilor dedicate pasajului Domnesti...

Quote from: pasa_andrei on August 23, 2021, 02:04:45 PM
Clip nou de la Domnesti. Probabil prima lucrare de pe centura dupa Mogosoaia care o sa fie gata in 2022.

Ritm ok de lucru. Avanseaza pe toate fronturile cu exceptia celor de la Electrica care nici pana acum nu au relocat retelele de joasa tensiune.



Enjoy!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

DarkFranck

Superbă filmare! Dacă mențin ritmul, într-un an e gata.
Fluctuat Nec Mergitur

voicul

1 an e cam mult. In primavara - inceput de vara, la ritmul actual, il termina.

lucian

Prin aprilie-mai ar trebui să fie gata si acesta după cel de la Mogoșoaia,mai tine si de vreme.

Fred

Quote from: Attreyu on September 03, 2021, 12:27:54 PM
Pentru cei care fac naveta intre Ilfov si Bucuresti, mai precis intre Ciorogarla-Darvari-Domnesti-Drumul Taberei, pasajul este complet inutil.
Daca blochezi virajul stanga spre Cartierul Latin si ii obligi sa intoarca sub pasaj, se rezolva problema pe directia Bucuresti-Domnesti si atunci pasajul e aur curat. Pe directia Domnesti-Bucuresti problema e ca nu ai unde sa versi tot traficul de la Raul Doamnei incolo, presupunand ca se finalizeaza largirea intre Raul Doamnei si Brasov. Si cu largire pe Prelungirea Ghencea tot nu ai unde sa versi tot traficul suficient de repede ca sa nu se produca ambuteiaje, chiar si cu strapungere spre Bd Timisoara nu se schimba aproape nimic la ore de varf pentru ca si acolo e permanent coada pentru viraj stanga spre pasaj, iar in fata toate drumurile se unesc la Razoare. Dar asta nu are treaba cu pasajul de peste centura, care o sa isi faca cu succes treaba.

carutasul

eu mă îndoiesc profund că traficul către Domnești, care se înfundă pe undeva pe acolo, poate să se compare cu cel de pe DN6, unde un pasaj simplu e (aproape ) suficient. Da, o să fie aglomerație la intrarea în București, dar după pasaj, n-o să ajungă să îl blocheze. Acum pare trafic mare din cauză că e blocajul... În fine, vom vedea. Și traficul o să se mai redirecteze, odată ce centura va fi utilizabilă o mare parte din traficul de navetă va circula pe centură până în cel mai convenabil loc unde să intre în oraș și invers; acum traficul ăsta se împarte prin diverse străduțe care produc și ele mici blocaje când virezi la stânga pe și dinspre ele.