[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Puffyk

La asta mă refeream. Și din cauza acestor râșnițe se întâmplă toată tevatura cu giratoriile supraterane...

voicul

Da si nu.
Un mare presedinte ca nu e nevoie de A ca nu e nevoie. Si acum ...
Nu stii cum face Nicusor trenuri de naveta... pac-pac pe acolo.  :lol: pac-pac  :lol: Fantezie klara, da e posibil sa mai creasca traficul pe acolo in viitor.

carutasul

păi un eventual tren spre Giurgiu pe unde ar merge? Internaționalele de altădată, Moscova-Sofia de pildă, nu mergeau pe centură?

GrmmrNzi

Internaționalele ca internaționalele, dar parcă "râșnițele" ălea trec p-acolo dinadins să-i enerveze pe alții.

Nu-i mai bine să anulăm complet transportul feroviar de marfă și să lăsăm "camioanili" să facă treaba în loc? Cu încă 80-100-150 de tiruri grele pe șosele, în loc de un tren pe șine, o să fie mai puține ambuteiaje la trecerile la nivel, nu? Și aerul mult mai curat.

carutasul

Acum ... nu pot să i-o iau în nume de rău, că situația e așa cum e, din păcate. Cumva starea infrastructurii și a companiilor de cale ferată s-a tot înrăutățit, mai ales prin anii 2000, când economia stătea rău de tot și acum când aparent chiar am avea nevoie de ele nu prea mai au pe ce circula :) E adevărat că ar fi fost mult mai simplu de rezolvat să fi fost o distanță între centura feroviară și cea rutieră dar soluții se găseau, iar un pasaj la Domnești, măcar unul simplu, se putea face și acum 20-30 de ani, nu ar fi fost chiar așa un efort deosebit, poate cu autostrăzile era greu atunci dar asta nu era așa mare filozofie... Cu un pasaj simplu la Domnești mai puteam rezista 2-5 ani până era gata A0 :) Dar a fost mai simplu să nu facem nimic.

TS30

Quote𝗔𝗺 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗿-𝗼 𝗲𝘁𝗮𝗽𝗮 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶
⬆️ A început montarea predalelor prefabricate, pe rampa de coborâre spre Bragadiru. Vor fi montate în total circa 2500 de predale. Fiecare cântărește aproximativ o tonă. Predala este un element din beton armat prefabricat, care va susține placa de beton ce va fi turnată compact peste predale și tablierul metalic.
➡️ Au fost armate, cofrate și turnate radierele celor două pile din amplasamentul fostei poziții a Centurii Bucureștiului. La pila aferentă rampei de coborâre spre #A1 au fost armate, cofrate și turnate deja elevațiile, iar acum se armează rigla.
➡️ Continuă să fie aduse în șantier elemente ale tablierului metalic al pasajului și este în desfășurare și montarea acestora.
➡️ Se lucrează și la montarea elementelor #prefabricate aferente zidurilor de sprijin ale rampelor de coborâre spre #Bragadiru și spre #București.
➡️ Continuă relocarea rețelelor de utilitați pe zona #Domnești.

@sursa Facebook Irinel Ionel Scriosteanu

hvm

Acea cale ferata o sa fie utilizata la un moment dat. Nu știu dacă greșesc dar CF-ul spre Giurgiu trece pe acolo (daca ar fi terminat podul prăbușit de pe Argeș parca) ca acum ocolește prin videle.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Nu gresesti...

Pe acea sectiune a centurii feroviare treceau toate trenurile Bucuresti-Giurgiu si retur.

Anul asta sunt cateva filmari pe forum cu pasajul Domnesti in care se vad trenuri in mers (nu am nervi sa caut, dar poate autorii filmarilor ne dau link-urile.)

Oricum, linia este inca funtionala, si aprovizioneaza cel putin 2 obiective permanent (12 luni/an), si o treia doar pe timp de iarna.

PERMANENT:
- statie de betoane (Holcim, cred...) https://goo.gl/maps/D6B7Xq8QjD7xsBie7
- depozit Petrom https://goo.gl/maps/MRTaC91FugeA8gYy7

IARNA (in iernile grele...)
  - Centrala Electro Termica CET Progresul, pentru alimentarea cu pacura cand scade presiunea in sistemul national al Transgaz https://goo.gl/maps/xfeoisbJBG8BoQ2E9
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Deutschländer

Nu stiu numar exact, dar 2 trenuri pe zi sunt minim.
Unul trece in jurul 08:00-08:30 prin Chiajna, iar mai este unul in seara in dupa ora 19:00. Asta in timpul saptamanii.
Mai am vazut si in weekend, dar nu stiu cat de regulat sunt.

Realitate e: nu sunt fan deloc de centura CF, dar din pacate sunt uneori trenuri consistente. De mutat acest volum de marfuri pe strada, tot nu e in binele nostru.

irirat

^cam pana in 4 trenuri pe zi. Atunci scade brusc traficul prin Chiajna ...

cao_vali

Astazi la orele 17:44 se lucra ... ce nu inteleg eu de ce nu se apuca de forat mai departe pe amplasamentul fostei centuri ca este front de lucru pe acolo.

Am reusit sa fac doar 2 poze mai clare:

Dinspre Bucuresti spre Domnesti


Vedere spre Bragadiru dinspre Bucuresti



Powered by API/PUM imgur uploader

lucian

#866
Lucrările de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea se reiau la începutul lunii septembrie, după aproape un an de pauză, a declarat pentru HotNews.ro primarul general al Capitalei, Nicușor Dan. Însă Primăria renunță deocamdată la linia de tramvai prevăzută pe mijloc, din lipsa banilor. Primarul spune că anul acesta, cât permite vremea, se va lucra la porțiunea de la tramvaiul 41 până la Râul Doamnei, iar după ce se înrăutățește vremea se va lucra la demolările necesare pentru lărgirea tronsonului II. Întrebat de ce a durat atât de mult ca lucrările să fie reluate, Nicușor Dan spune că Trustul de Clădiri Metropolitane, compania municipală care face lucrarea, avea datorii foarte marte mari, iar compania municipală care făcea dirigenția de șantier nu a mai putut fi salvată din lipsa banilor.
https://m.hotnews.ro/stire/25007466

Fred

#867
Linia de tramvai se asfalteaza? "Lăsăm loc pentru ea, o să acoperim cu asfalt, iar când avem bani, ne apucăm de ea". Ar putea lasa spatiu verde, cu ce ii ajuta asfaltul pe care apoi oricum trebuie sa il sparga?

Adaugire: chiar daca ar vrea sa faca inca o banda pe sens pe asfaltul ala, nu are ce face cu ea, ca de la Raul Doamnei si pana la DNCB e o mare parcare, drum de o ora la ore de varf.

carutasul

poate l-a luat gura pe dinainte :) Dacă nu se circulă pe acolo nu ar avea nici un sens.

Fred

In cartierul ala pe toti ii ia gura pe dinainte sau pe dinapoi: Nicusor cu asfaltatul liniei de tramvail, cel de la sectorul 6 viseaza sa faca o strapungere printr 2 blocuri nou-noute in care nici macar nu s-au mutat inca locatarii, pe hartie e invazie de porci zburatori, tre' sa vina Predator sa ne apere.