[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

captiva

#825
𝐀 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚  𝐠𝐫𝐢𝐧𝐳𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐥 𝐚𝐥 𝐠𝐢𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐬𝐮𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐨𝐦𝐞𝐧𝐬𝐭𝐢
Astăzi a început montarea grinzilor principale aferente inelului central al giratoriului suspendat de la #Domnești, pe porțiunea dintre Domnești și centură, spre #Bragadiru.
În cursul zilei de mâine va fi deviat traficul pe noua poziție a centurii, unde au fost, deja, efectuate marcajele provizorii.
A revenit în șantier foreza care va realiza ultimele 18 foraje necesare construirii celor două pile și două culee aferente celor două rampe de urcare dinspre Bragadiru și coborâre spre #Chiajna.
Continuă montarea elementelor #prefabricate aferente zidurilor de sprijin ale rampei de coborâre spre Bragadiru.
A inceput montarea elementelor prefabricate aferente zidurilor de sprijin ale rampei de coborâre spre #București.
Echipele de sudori continuă, în ritm susținut, sudarea tablierului metalic montat, deja.
Continuă relocarea rețelelor de #utilitați pe zona Domnești.

Poze aici https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/photos/pcb.1520024428337437/1520022058337674/

minisoferul

Asteptam vesti de la colegii sa ne spuna daca se circula pe diviere.

Leaf

Da, se circula pe deviere:




In plus fata de filmarea de ieri s-a mai ridicat un rand de grinzi, de data asta pe partea interioara a cercului:




Powered by API/PUM imgur uploader

Puffyk

Se simte vreo schimbare de când s-a deviat traficul?

danutzu_1069

Teoretic nu ar trebui sa fie vreo schimbare nici in bine nici in rau pent ca tot la o banda pe sens se circula...

pasa_andrei

La Berceni de cand au deviat traficul a devenit mai rau. Ma astept si aici sa fie la fel. Deobicei dureaza pana lumea se obisnuieste + ca si aici ca la berceni au facut niste deviere de toata jena. Uitati-va la devierea dinspre A1 cat de stransa este.

vancouver

Cu semafoare la fiecare intersectie din asta s-ar face minuni. In primul rand ar exista o cadenta a trecerilor si nervozitatea soferilor ar scadea, pentru ca ar sta 2-3 minute, apoi s-ar misca timp de 40-50 secunde cu 40-50 la ora.

Si daca pe ultimii 50m inainte de fiecare semafor s-ar forma 3 benzi (1 dreapta, 1 stanga, 1 inainte) la fiecare verde ar pleca direct de 3 ori mai multe masini, iar capacitatea s-ar apropia de 1400-1500 vehicule pe ora pe toate directiile. Probabil ar disparea complet ambuteiajele sau ar aparea numai la unele ore de varf.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Principiul il vedeti aici:



Intersectia a 2 drumuri 1+1, dar in intersectie sunt 3 sau 4 benzi. Ca atare e aglomerat, se sta la semafor, dar de regula se trece la primul verde. Si e plin de camioane, e accesul de la autostrada spre o zona industriala.

Aici: https://www.google.ro/maps/place/ASTR%C3%85MERA/@49.1191727,8.5902351,362m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4797a15b617bffff:0x16430eecb20331b!8m2!3d49.1184148!4d8.5904181!5m1!1e4

Pentru situatia de santier se poate face o adaptare, cu benzile de stationare la semafor mai scurte. Loc ar fi clar, si la Domnesti, si la Berceni, etc.., cel putin pe directia centurii DNCB.

Eu daca as fi in conducerea CNAIR sau MT asta ar fi pentru mine o mega prioritate, sa fluidizez intersectiile de genul asta, de drumuri 1+1 cu 1+1.

Ca idee, ce vedeti in poza are o capacitate cam dubla fata de un sens giratoriu normal, cu 1 banda.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Puffyk

Nu sta nimeni sa isi bata capul....merge si asa!!!

Puffyk

S-a mai spus aici de 1000 de ori...de multe ori coada de pe A1 este pana la Ciorogarla (sau chiar mai mult) si datorita Pasajului Domnesti. Coada ajunge de la Pasaj la Podul Autostrazii A1, masinile nu se pot inscrie pentru iesire rapid, raman stationate de multe ori pe banda de urgenta a A1 si uite blocajul! Chiar si o frana pusa pe autostrada se propaga ca un obstacol generand ambuteiaje.... Desi compar mere cu gutui, am vazut acest fenomen mai pregnant in Vest, pe autostrazile mai mari. Doua autostrazi care se contopeau generau blocaje de zeci de km doar pentru ca participantii la trafic puneau frana, preventiv, in momentul contopirii... Fix acelasi lucru se intampla si la noi...dar la o scara mai mica!

vancouver

Nimeni nu pune  frana preventiv in momentul contopirii. Motivul ambuteiajelor este aglomeratia.

Orice drum are o capacitate maxima. Daca la un moment dat pe un drum doresc sa se afle concomitent mai multe vehicule decat capacitatea drumului, atunci o parte din vehicule trebuie sa astepte. Asta inseamna ambuteiaj.

Si pe unde sa vina vehicule in plus? Pai printr-un singur loc se poate, printr-o.... intrare pe autostrada. Iar daca intrarea asta de fapt este o alta autostrada, care si ea aduce un numar mare de vehicule, atunci treaba e clara.

E exact acelasi principiu ca si la 2+1, cand de la 2 se retrage la unu. Nimeni nu franeaza acolo "preventiv", ci masinile trebuie sa se intercaleze. Cand pe o banda se circula bara la bara si alte vehicule incearca sa se bage intre cele care deja circula bara la bara, e clar ca cele din cârd trebuie sa franeze. Toate, evident. Ca sa se creeze spatiul pentru noua masina.

Cand ai 2 autostrazi cu cate 2 benzi care se unesc atunci sunt 2 optiuni: ori dupa unificare se pastreaza 4 benzi si atunci nu apar ambuteiaje, ori se fac 3 sau 2 si atunci aglomeratia duce la ambuteiaje.


Deci in concluzie, observatie corecta, orice franare intr-o coloana se perpetueaza ca un val pana la capatul coloanei. Doar ca nu exista soferi prosti sau prea prevazatori sau rau intentionati, care franeaza, ci pur si simplu nu se poate altfel.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Fred

Problema speciala in intersectia aia e trecerea peste calea ferata, denivelata atat de mult incat toate masinile incetinesc foarte tare; cele care intra in intersectie dinspre Domnesti nu elibereaza suficient de repede intersectia, cele care intra o fac pe 2 benzi (practic, e foarte larg dar nu e marcat). De asemenea o mare problema este ca traficul e peste 80% perpendicular, sub 20% din masini schimba directia de mers si atunci benzile suplimentare de dreapta sau stanga nu au eficienta.

pasa_andrei

Video de ieri -25.07.2021 cu Pasajul Domnesti. Avem prima parte a cercului montata + devierea principala realizata. Ritm de lucru bun, daca se pastreaza tot asa , avem sanse pentru Septembrie 2022.



Enjoy!

vancouver

#838
Am numarat asa de distractie cate masini trec prin intersectia improvizata. De la 1:30 pana la 2:04 au trecut fix 16 masini mici (nu vrem sa stim cand trec camioane).

16 masini ____ 34 sec.
x ___________3600 sec = 1 ora
----------------
x=16*3600/34 = 1694 -> rotund 1700 de autoturisme.

Fratilor nu vreau sa folosesc injuraturi si sa ziceti ca ma cred superior, dar ce imi vine la gura si ce parere am despre cei care (nu) gandesc astfel de treburi... de la cetateanul care conduce zilnic pe acolo autobuzul pana la presedintele tarii, trecand prin ministri si secretari de stat care tot se duc in vizite. E cam asa: $""§$%§$""$"$$""$""$$"""$$"FD§FD(/)§$§!"IDIOTS$&$'**'*FS:VVC*$"$$%""/(&)O*'_'ÜÄÖ. Cam asta e parerea mea. Si daca vi se pare ca acolo apare un cuvant in engleza, sa stiti ca e pura intamplare de butoane apasate pe tastatura!

Capacitati:
- sens giratoriu banal: 3000-4000 vehicule pe ora.
- intersectie simpla semaforizata, o singura banda pe sens pe toate directiile: 2500-3500 veh / ora. (verde separat pe fiecare fir = 4 timpi egali)
- intersectie semaforizata cu banda suplimentara dedicata de facut stanga pe toate directiile, cu stocaj de 4-5 masini (min. 25 m lungime): 4000-5500 veh. / ora (4 timpi, 2 de inainte cu perioada mai mare si 2 de stanga cu perioada scurta)
- intersectie semaforizata ca anterior inteligenta cu camere de supraveghere pe stalpi, care observa daca pe un fir nu mai vine nici un vehicul: 5000-5500 veh. / ora
- intersectie semaforizata cu 3 benzi pe fiecare directie de mers (stanga, inainte, inainte + dreapta) (4 timpi egali): 14.000-15.000 veh. / ora
- intersectia dupa ce va fi gata, cu giratoriu suspendat: 15.000 - 17.000

In toate situatiile in functie de numarul de vehicule care face stanga. Camion = 2 vehicule.


Deci ce sa mai comentez. Cea mai simpla semaforizare, trantit un semafor provizoriu legat cu cabluri bagate provizoriu pe acolo pe sub asfalt, ar dubla capacitatea....

PS. Sincer, nu ma asteptam sa mai gasesc in Europa intersectie de tip care-apuca gen India, in afara de piata arcului de triumf din Paris, care e insa uriasa...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Fred