News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

azi treburile și Waze m-au trimis la ceas de seară pe centură.
Cam asta se vede la Domnești, de data asta am mers doar pe centură, dinspre A1 spre casă dulce casă :)

RaduG

FB CNAIR

Quote,,De vorba cu drumarii - Radu Sintea - Pasaj Domnești
Radu Sintea, Șef de șantier la Pasajul Domnești: "Șantierul a avut un ritm alert de când l-am preluat din august 2020"
Radu Sintea a povestit despre munca de echipă care se desfășoară în prezent la Pasajul Domnești, lansând în același timp și un apel către tinerii care doresc să îmbrățiseze meseriile de pe șantier.
În opinia sa, viitorul tânăr care va performa în meseria de inginer are nevoie de valori solide și de multă experiență. "Îi invit pe tineri pe șantier deoarece practica constituie 80% din cunoștințele necesare unui bun profesionist", a precizat acesta.
"În afară de ceea ce se vede aici sunt echipe întregi care se ocupă de aprovizionare, de comenzi, de materiale, de programarea lucrărilor, estimări, grafice etc. Toate conduc la un proiect finit. Vorbim de echipe mixte de ingineri, economiști, contabili, specialiști din diverse ramuri, toți lucrăm pentru a termina acest proiect cât mai rapid și la un stadiu de calitate corespunzător", a subliniat Radu Sintea.
"Acum suntem la ultimul stadiu de execuție la o pilă de pe girație"
"Șantierul a avut un ritm alert de când l-am preluat din august 2020, în special pe partea de fundații și structuri de rezistență care se văd și acum în picioare. Ele sunt finalizate în proporție de 80%. Obiectul e împărțit în trei elemente sau tronsoane. Obiectul trei ce înseamnă coborârea și urcarea paralele cu centura, obiectul doi Prelungirea Ghencea și Domnești și obiectul unu care este girația.
Momentan, în obiectivul trei toate structurile sunt ridicate. Tablierul este montat (aproximativ 450 de tone de oțel de structură sunt deja montate). Pe partea de coborâre, spre Măgurele, avem deja în proporție de 50% sudat complet tablierul.
Pe cealaltă parte, de urcare, este doar montată, pusă pe poziție. În prezent se lucrează pe partea de tablier în zona București, partea de urcare fiind deja montată. Pe partea de coborâre se va face devierea și urmează să apară în șantier undeva la 100-120 de tone ceea ce reprezintă rampa de coborâre.
Montarea va dura undeva la trei, patru zile, iar traficul va reveni pe drumul vechi. Acum suntem la ultimul stadiu de execuție la o pilă de pe girație. Pe această girație mai avem de executat două pile și două culee, dar momentan lucrăm la varianta de deviere a circulației de pe centură deoarece aceste fundațiii sunt în centura actuală în asfalt", explică Radu Sintea.
"Pe partea de Domnești mai avem încă o pilă tot la ultima fază de riglă și două culee"
"Am întâmpinat dificultăți pe partea de deviere a utilităților. Avem media de tensiune care nu este deviată momentan și care obstrucționează execuția culeei. Pe partea de Domnești mai avem încă o pilă tot la ultima fază de riglă și două culee.
În ceea ce privește o lucrare e bine să fie relocate toate utilitățile dinainte. În timpul execuției este mult mai greu", consideră inginerul.
"Meserie de inginer este grea, însă o recomand cu mare drag tinerilor"
"La acest moment este nevoie de ingineri pe toate specializările. Îi invit pe tineri pe șantier deoarece practica constituie 80% din cunoștințele necesare unui bun profesionist.
Viitorul tânăr inginer va fi nevoit să înțeleagă și celelalte domenii, să aibă o viziune de ansamblu. Restul se învață pe parcurs. Dacă face drumuri, trebuie să știe și podurile și tot așa. La început va fi mai greu.
În același timp, va trebui să fie atent la ceilalți și să preia toată informația și să discearnă între necesar și nenecesar.
Ca șef de șantier sunt multe decizii pe care trebuie să le iei rapid și să fii sigur pe ele. Doar timpul și experiența îți oferă o astfel de certitudine", a concluzionat inginerul Radu Sintea."

Video: https://fb.watch/6drzJQeMj5/

TibiV

"Șantierul a avut un ritm alert de când l-am preluat din august 2020..."

Deci este oficiala preluarea de catre StracoN ?... Semnata de catre CNAIR/CNADNR?...
Cred ca mi-a scapat partea asta....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ti-a scapat, este oficial, legal. Ar fi preluat și A3 dar... A dat cu virgula.

Fred

Pe "harta proiectelor de infrastructura" tot Straco apare, poate de-aia exista confuzia.

Ionut

Deci. Straco este în continuare, în acte, financiar si contractual vorbind, antreprenor general. Doar ca in teren este Tracon. Unii cu mapa, altii cu sapa, gen.

Leaf

#801
Se asfalteaza devierea centurii pe noua locatie pe partea dinspre A2, acum. Grinzile ridicate pe un sens jumate spre Domnesti. Se sudeaza grinzile dinspre A1.

pasa_andrei

Nou videoclip de la Domnesti. In sfarsit s au apucat de asfaltat la viitoare deviere de pe centura. Avem primul strat de asfalt pe o portiune de 100-200m. Asteptam devierea cu mare interes .

Pe partea de structuri, avem 2.5 sectoare deja instalate din cele 4 pe partea cu Domnesti si cam atat. In rest, foarte multa apa.



Enjoy!

Fred

Cu ce se vor sprijini rampele, fac zid din biscuiti? Vad ca pe urcarea dinspre Bucuresti e un inceput de panta, dar nu se poate umple fara sa dea peste drumul actual.

pasa_andrei

Zid de biscutii caci alta metoda nu prea are loc.

carutasul

azi am avut treabă la Hornbach :)
Nu mari noutăți, dar pentru mine e prima dată când nu e coadă la intersecție :)

rocklee

Pe acest santier . :o >:(.electrica pe cand are de gand sa isi fac treaba cu relocarile....sau autoritatile..

carutasul

Am mai avut și azi drum la Domnești.
Săpau cu spor la rampa dinspre București, la deviere era ceva mișcare, nu m-am prins ce făceau pe acolo, cineva suda la grinzi... în general atmosfera era de lucru.


Fred

Am trecut si eu pe-acolo azi, sapa la rampa de coborare spre Bucuresti, nu cea dinspre Bucuresti spre pasaj. Cred ca au depozitat pamantul scos pe partea cealalata, stanga e groapa si dreapta e rampa. Erau doar 2 utilaje in actiune, un greder si un buldozer, in capat mai era un escavator fara operator si un camion fara sofer.

Devierile sunt extrem de inguste, in curbele alea stranse daca e un camion sau autobuz nici bicicleta nu trece pe langa el. Iar dinspre Bucuresti cea mai mare aglomeratie e intre str. Brasov si Cartierul Latin, intre Cartierul Latin si pasaj era lejer prin comparatie. Cauza: masinile care fac stanga ca sa intre in Cartierul Latin.

Puffyk

O solutie de moment si de un viitor mediu este implementarea de minisensuri giratorii la fiecare intersectie cu probleme. Una din principalele probleme, insa, este lipsa banilor. Mai mult, nu se poate face nimic pe modelul micii intelegeri, pentru ca nimeni nu are incredere in nebunii astia...Ma refer la S6+ND. Desi S6 mai incearca sa mai se faca auzit pe FB....dar observ ca a redus mult motoarele.... Am vorbit cu inginerul de la Virtutii si mi-a zis asa, cu strambaturi, ca mai au de recuperat vreo 38 de lei....si nimeni nu stie cand se va intampla asta! Va dati seama...38 de lei!!! Pai ce sa mai vorbim, atunci, de rezolvarea pe sistem "gentlemen agreement"? Hai ca va las, ca ma enervez iar....