[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Hai ca am gasit sursa-surselor....

Quote
Primarul General a semnat contractul privind realizarea lucrarilor de supralargire a bulevardului Prelungirea Ghencea

Primarul General, Gabriela Firea: "Am semnat contractul pentru obiectivul de investitii 'Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea' si astfel demaram un proiect pe care cetatenii il asteapta de aproximativ 20 de ani! Lucrarile vor incepe chiar de luni, 9 septembrie, iar durata executiei contractului este de 24 de luni"

Primarul General, Gabriela Firea, a semnat impreuna cu reprezentantul Trustului de Cladiri Metropolitane Bucuresti, Mihai Corbu, contractul privind realizarea lucrarilor de supralargire a bulevardului Prelungirea Ghencea, contract in valoare de aproximativ 73,5 milioane euro fara TVA, costul total al proiectului fiind de aproximativ 122 milioane euro.

Primarul General, Gabriela Firea: "Am semnat contractul pentru obiectivul de investitii 'Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea' un proiect esential de fluidizare a traficului din zona! Ma bucur ca, impreuna cu specialistii Primariei Capitalei, reusim sa facem ce trebuia facut de peste 20 de ani! Lucrarile, care vor fi realizate de Trustul de Clădiri Metropolitane București, vor incepe chiar de luni, 9 septembrie, iar durata execuției contractului este de 24 de luni!"

Nod intermodal si parcare de 300 de locuri

De asemenea, Primarul General a mai explicat ca noua artera, care va avea aproximativ 6 km, va avea cale dubla de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, pista de biciclete (dublu sens, amplasată pe o singura parte a arterei), trotuare si spatii verzi intre acestea si partea carosabila. Totodata, se va mai realiza si un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum si o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri. Primele lucrări vor fi de demolare.

Proiectul începe pe Bulevardul Ghencea, de la Terminalul Tramvaiului 41, traversează intersecția cu Str. Brașov, se continuă cu Prelungirea Ghencea, se intersectează cu principalele străzi și se termină la intersecția cu Centura Municipiului București, într-un nod intermodal. Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate, iar cele cu străzile Brașov, Valea Oltului și Râul Doamnei vor fi semaforizate.

Este important de mentionat ca proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domnești care se afla sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura București.

Date proiect

Procedurile de realizare a acestui obiectiv de investitii au fost demarate la începutul anului 2018, iar in luna iunie a aceluiasi an a fost incheiat contractul intre Primăria Municipiului București și Compania Municipală Dezvoltare Durabilă, pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate şi a Proiectului tehnic de execuție.

Trei luni mai tarziu, in septembrie 2018, la propunerea Primarului General, Gabriela Firea, consilierii generali au aprobat proiectul de Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti obiectivului de investitii Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea.

(Noii indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiții Prelungirea Ghencea au fost necesari ca urmare a refacerii studiului de fezabilitate în acord cu noile condiții prevăzute atât în Masterplanul pentru transport și trafic al Municipiului București, cât și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București-Ilfov).

In luna ianuarie 2019, a fost aprobat in Consiliul General culoarul de expropriere necesar realizării obiectivului de investiții, au fost aprobate proprietățile necesare pentru a fi expropriate, dar și valoarea acestora. Sumele pentru primele 50 de imobile au fost consemnate în conturi.

In martie 2019, pentru accelerarea lucrarilor, Primăria Capitalei a transmis, cu titlu gratuit, către Ministerul Transporturilor - CNAIR, documentația tehnică, parte a studiului de fezabilitate, pentru realizarea lucrărilor la intersecția cu Șoseaua de Centură, iar o luna mai tarziu a fost emisa autorizatia de construire. In iunie 2019, Primaria Capitalei a primit oferta pentru executia lucrarilor de la Trustul de Clădiri Metropolitane București.

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7566

:puke:
Ultima fraza este geniala... "Fa-mi o oferta sau te dau afara!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TS30


carutasul

adică supralărgirea se va face tot la o bandă pe sens?

perfidus

#333
N-ai citit bine:
"noua artera, care va avea aproximativ 6 km, va avea cale dubla de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, pista de biciclete (dublu sens, amplasată pe o singura parte a arterei), trotuare si spatii verzi intre acestea si partea carosabila."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

la poză m-am uitat, dar n-am văzut că cealaltă bandă e dincolo de tramvai, am crezut că tramvaiul e pe una din laturi ( desenatorul n-a mai pus mașini pe sensul celălalt și de aia :) ). Oricum, problema cu lărgitul nu e în zona neconstruită, ci în cea unde sunt deja construcții . Mă aștept ca pe acolo tramvaiul să fie pe una din benzi, ca să permită virajul la stânga  și pentru că nu cred că încap șase benzi...

alecu26

Cine e constructorul? Ca nu mi-e foarte clar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

Una din companiile infiintate de PMB.Trustul de Cladiri Metropolitane.

carutasul

... care va fi (sper) desființată la anul, deci probabil n-ar apuca să facă nimic....

Ionut

O sa apuce sa demoleze niște clădiri. Asta cert. Si uite asa se face alba neagra cu proiecte vitale pentru București.

TibiV

Terminalul nu are de fapt legatura directa nici cu supralargirea, nici cu pasajul...
Este o lucrare oarecum independenta / adiacenta...
Nu stiu daca este inclus in proiectul semnat acum de blonda de la primarie, asa cum zice komunikatul, sau va fi ceva separat...

Quote from: TibiV on May 08, 2019, 04:12:10 PM
in sectiunea marcata de mine cu rosu:

... aici vrea sa faca primaria terminalul de tramvaie/autobuze (cand vor prelungi si linia de tramvai pe Prelungirea Ghencea...)
Quote from: TibiV on September 27, 2018, 01:23:05 PM
Cei de la Initiativa Prelungirea Ghencea au pozat unele planse.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Si a fost si vreo licitatie pentru acest proiect?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Licitatie la PMB-ul duamnei, ce-i aia? Daca Trustul de Cladiri face strazi, oare ce face Trustul de Strazi?

Ionut

^ Evident, face clădiri.

@alecu26, nu s-a facut licitație. Este încredințare directă.

perfidus

S-a facut doar o oferta de nerefuzat  :lol:

Quote from: TibiV on September 04, 2019, 01:44:30 PM
Hai ca am gasit sursa-surselor....

Ultima fraza este geniala... "Fa-mi o oferta sau te dau afara!..."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

Am ocolit azi pe Prelungirea Ghencea hotărât să o văd pe doamna Firea cum demolează furios în calea bulevardului cel nou. Evident, doamna nu era acolo și nici compania dumneaei... În schimb la fundația Straco erau câțiva gigei care gesticulau și ceva armătură măruntă prin jur, plus un camion blocat în trafic care presupun că venea tot la ei. Poate-poate vedem și noi ceva mai sus de nivelul solului :)