[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

razvan96

Acum avem si Decizie de Expropriere pentru coridorul suplimentar la Domnesti.Probabil in curand va iesi si AC.

minisoferul

Am vazut o poza la colegii electrici, si la Domnesti parea ca au adus segmente de cofrare de pilon cilindric.

razvan96

Am vazut ca a dat si CNAIR un comunicat.Hai sa vedem ce poate Straco.

S-a emis AC pentru "Pasaj suprateran pe DJ 602 - Centura București - Domnești".

Goldmund

"Surpriză: Ministerul Transporturilor a emis Autorizaţia de Construcţie pentru Pasajul Domneşti! Lucrarea ar putea fi gata când deja va deveni aproape inutilă(....)
Ieri, 28 august 2019, Ministerul Transporturilor e emis cea de-a doua Autorizaţie de Construcţie necesară executării lucrărilor de construcţie a Pasajului suprateran pe DJ 602 – Centura Bucureşti – Domneşti. Astfel, Antreprenorul, Asocierea STRACO GRUP SRL – COMNORD SA – SPECIALIST CONSULTING SRL, are din acest moment front de lucru şi poate demara lucrările de construcţie ale acestui pasaj important pentru foarte mulţi bucureşteni. .....
Pe de altă parte, în 2022, la doar câteva luni distanţă va fi gata, cel puţin theoretic, lotul al treilea al autostrăzii A0, autostrada de Centură Bucureşti Sud între A1 şi DN6 şi tot atunci şi lotul dintre DN6 şi DN5. Practic, utilitatea pasajului, va fi resimţită, în cel mai bun caz, doar pentru o perioadă extrem de scurtă de timp. După ce tot traficul greu de pe centură va fi preluat de A0, automat traficul pe actualul drum intitulat ,,centură ocolitoare" va scădea puternic."....
https://www.zf.ro/business-construct/surpriza-ministerul-transporturilor-a-emis-autorizatia-de-constructie-pentru-pasajul-domnesti-lucrarea-ar-putea-fi-gata-cand-deja-va-deveni-aproape-inutila-18332896

Ce sa mai comentam asa ceva?!(in ZF!)
DNCB va ramane poate cea mai importanta sosea a Romaniei, indiferent cate ocoliri va mai primi capitala. Poate cel mai important este acum ca tot ce se construieste pentru a imbunatatii fluidizarea DNCB, este ca proiectantul sa termine odata-pentru-totdeauna cu noi "giratorii" care in totalitate nu isi au rostul pe o sosea atat de circulata si care se vrea cu un trafic "fluidizat", fara "dopuri"...

Ionut

Pentru cei care trec des/zilnic pe la Domnești: Va rog sa spuneti cand vedeti mișcare. Sunt curios daca va misca Straco... situatia nu pare deloc grozavă.

TS30

#320
Va atasez cateva poze de astazi 01 Septembrie 2019 de la Pasaj Domnesti.

Vedere spre A1




Santierul este abandonat complet, nu exista niciun utilaj sau armatura pentru continuarea lucrarilor




Vedere spre Bucuresti Oras Martir



Las si un raspuns primit de la CNAIR

Quote
Stimate domnule,

Avand in vedere solicitare dvs., inregistrata cu numarul ../...../20.08.2019, va comunicam urmatoarele:


''Proiectare si Executie Pasaj suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti"
In data de 20.12.2018 a fost emisa autorizatia de construire doar pentru lucrarile de infrastructura la pasaj de descarcare sens giratoriu suspendat pe Centura Bucuresti spre localitatea Bragadiru (in valoare de 793.376,03 lei fara TVA, reprezentand doar 0,8% din valoarea de contract acceptata).

Lucrarile executate in baza autorizatiei de construire obtinuta cuprind coloane forate betonate (cu diametrul de 1200 mm). Dupa finalizarea acestor coloane, conform normativelor in vigoare, trebuie sa treaca 28 de zile pana la atingerea clasei betoanelor, abia apoi putandu-se trece la urmatoarea etapa a lucrarilor (executia radierelor).

Pentru restul lucrarilor la pasajul suprateran, din cauza conditionalitatii impuse prin certificatul de urbanism emis de Primaria Municipiului Bucuresti, prin care s-a solicitat asigurarea unui spatiu pentru o viitoare linie de tramvai, au fost necesare exproprieri suplimentare (realizate prin emiterea unei hotarari de guvern in data de 20.05.2019). Urmare a emiterii hotararii de guvern si dupa indeplinirea tuturor prevederilor legale in vigoare, va fi obtinuta autorizatia de construire pentru restul lucrarilor de executat (termenul estimat fiind 01.09.2019).

Termenul de finalizare al obiectivului "PROIECTARE SI EXECUTIE PASAJ SUPRATERAN PE DJ 602, CENTURA BUCURESTI – DOMNESTI" este de 24 de luni de la demararea lucrarilor de constructie pentru care a fost obtinuta autorizatie de construire.


Cu stima,
CNAIR S.A.

Faza cu 28 zile conform normativelor ma la lasa rece...prostii, minciuni, povesti de adormit copii  :bash:


@ionut - poti sa faci un topic separat pentru acest proiect fantoma?


alecu26

Trist. Si e al taspelea proiect pt care contractorul s-a batut o gramada in instanta...pentru ca acum sa-si bata joc de el. Si pentru ce sa batut? ca sa ii fie permisa o garantie data de.o firma de asigurari...si nu o banca. Si ironia sortii e cand CNAIR va incerca sa execute aceste garantii. Fooooarte greu cu firmele de sigurari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Adrian81x

Prin octombrie 2016 duamna Gabi promitea marea cu sarea, tv-ul era plin de schite ale viitorului pasaj si de promisiuni frumoase. Au trecut aproape 3 ani si au daramat 4-5 case. Atat s-a vrut momentan. Probabil se va putea, dar mai pe final de mandat, poate o votam inca o data :).

TS30

Quote
Doar doi muncitori găsiţi pe şantierul de la Pasajul Domneşti, la un contract de 20 de milioane de euro

Doi muncitori şi un proiect de 20 de milioane de euro. Pe şantierul de la Pasajul Domneşti, din vestul Capitalei, bate vântul! Lucrările nu avansează nici după emiterea tuturor autorizaţiilor şi avizelor. Astăzi, doar doi oameni plimbau o roabă cu pământ dintr-o parte în alta. Puşi în faţa imaginilor, oficialii de la Drumuri nu ştiu să explice când vor ridica pasajul promis de mai bine de 10 ani.

Trei utilaje, câteva grămezi de moloz, o groapă adâncă şi o cioară care zgârmă în pământ. Aşa arată şantierul Pasajului Domneşti.

Cei doi angajaţi nu par să aibă prea mult spor. La echipamentul ca de plajă - pantaloni scurţi, tricouri şi ochelari de soare - au accesorizat două lopeţi. Una e aproape nouă, încă are eticheta pe ea.

Pământul încărcat într-o roabă este aruncat la doar trei metri distanţă şi tasat cu picioarele. Încălţaţi în şlapi sau în pantofi sport, după caz, muncitorii îşi termină rapid treaba, pun lopeţile în roabă şi pleacă.

Unul dintre ei se întoarce brusc şi se apucă de săpat. Parcă e într-o gradină, nu pe un şantier.

După câteva minute "de acţiune" în faţa camerei de filmare, cei doi se retrag discret. Apare însă paznicul şantierului, aflat în prima zi de lucru.

În urmă cu o săptămână, reporterii Observator erau în acelaşi loc. Atunci, au găsit cinci muncitori. Iar constructorul avea o explicaţie pentru lipsa de mobilizare. Autorizaţia de construire era emisă doar pentru 1% din suprafaţa pasajului. 

Astăzi există şi autorizaţii şi avize, dar pe şantier bate vântul. Şi nimeni nu ştie să spună când vor începe lucrările.

Constructorul susţine însă că, potrivit contractului, nu poate oferi explicaţii publice.

Pasajul Domneşti este promis de mai bine de zece ani. Va fi construit sub forma unui sens giratoriu suspendat la intersecţia dintre Strada Prelungirea Ghencea, din vestul oraşului, şi Centura Bucureşti.

În orele de vârf, şoferii stau blocaţi şi trei ore în zonă.

Pasajul cu o lungime de 374 de metri va costa 20 de milioane de euro, cât doi kilometri de autostradă în zonă de câmpie.

Teoretic, ar trebui să fie gata în doi ani.
:madwife:
https://observator.tv/social/muncitori-gasiti-santier-pasaj-domnesti-311045.html

voicul

Daca zice primarita e clar: e deja aproape GATA, din vorbe!
Evident ca se incepe cu demolarea, ca e demonstrat in 30 de ani "ca cu constructia" ... nu prea ne-a iesit!


Lucrările pentru Prelungirea Ghencea - Domnești încep în prima zi de școală. Firea: ,,Primele lucrări vor fi de demolare".

Primarul general al Capitalei Gabriela Firea a anunţat că lucrările pentru Prelungirea Ghencea - Domnești vor începe  pe 9 septembrie, prima zi de școală.

,,Primele lucrări vor fi de demolare", a spus Gabriela Firea, într-o postare publicată pe Facebook.

Lucrările pentru obiectivul de investiții ,,Penetrație Prelungirea Ghencea - Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea" vor costa peste 73 de milioane de euro, fără TVA. Costul total al proiectului este de circa 122 de milioane de euro.

,,Am semnat astăzi contractul pentru obiectivul de investiții 'Penetrație Prelungirea Ghencea - Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea' un proiect esențial de fluidizare a traficului din zonă! Mă bucur că, împreună cu specialiștii Primăriei Capitalei, reușim să facem ce trebuia făcut de peste 20 de ani!", a spus Firea.

Noua arteră va avea aproximativ 6 km, va avea cale dublă de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spatii verzi între acestea și partea carosabilă, precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri.

Primăria spune că durata execuției contractului va fi de 2 ani.

,,Proiectul începe pe Bulevardul Ghencea, de la Terminalul Tramvaiului 41, traversează intersecția cu Str. Brașov, se continuă cu Prelungirea Ghencea, se intersectează cu principalele străzi și se termină la intersecția cu Centura Municipiului București, într-un nod intermodal. Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate, iar cele cu străzile Brașov, Valea Oltului și Râul Doamnei vor fi semaforizate", a declarat primarul general.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/lucrarile-pentru-prelungirea-ghencea-domnesti-incep-in-prima-zi-de-scoala-firea-primele-lucrari-vor-fi-de-demolare-1182704

Ionut

O să stau cu ochii pe proiectul asta, e in zona mea de interes/acoperire. Sa inteleg ca antreprenor e firma aia de străzi a PMB?

razvan96


TibiV

Nu era mai logic sa lucreze Compania Municipala Strazi, Drumuri si Poduri ?!...
Ca doar este vorba de o sosea...

Sau pentru ca incep cu demolari se va ocupa Trustul de Demolari Cladiri Metropolitane?...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Ba da, dar probabil evita sa dea contracte cu durata mare acelei firme tinand cont ca e ilegal infiintata.Probabil nu va lucra TCMB efectiv ca nu au ei utilaje pentru astfel de lucrari.Vom avea o firma a PMB care va subcontracta unei alte firme a PMB.