[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

scorillo

#1560
Postarea domnului Irinel Ionel Scriosteanu pe Facebook:

𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮 - 𝗮𝘃𝗲𝗺 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗽𝗮𝘁𝗿𝘂 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶
În urma expirării termenului de depunere a ofertelor, astăzi au fost depuse 4 oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor pentru proiectul de 𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿𝗴𝗶𝗿𝗲 𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗖𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗟𝗮𝘁𝗶𝗻 𝘀𝗶 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 (tronson de drum preluat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR).
Pentru acest proiect, au depus oferte:
1️⃣ VIAROM CONSTRUCT S.R.L. (Romania)
2️⃣ PORR CONSTRUCT S.R.L. (Romania)
3️⃣ Asocierea TRACON S.R.L. (Romania) – ACVATOT S.R.L. (Romania)
4️⃣ Asocierea MARISTAR COM S.R.L. (Romania) - THADEC ENGINEERING S.R.L. (Romania)- HYDROSTROY AD (Bulgaria)- RAD PANORAMA CONSTRUCT S.R.L. (Romania)
Proiectul prevede:
✅️ lărgirea la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești, precum și conexiunea cu infrastructura existentă (pasajul Domnești) 
✅️ realizarea pistelor pentru biciclete
✅️ amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale drumului, cu lățimea de 3 m și piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m
✅️ modernizarea sistemului de iluminat
✅️ realizarea sistemului de canalizare pluvială
✅️ amenajarea a 2 stații de autobuz
✅️ amenajarea unei zone mediană 2 x 4 m, pentru dezvoltarea ulterioară cu cale dublă de tramvai printr-o investiție viitoare a Primăriei Municipiului București
✅️ amenajarea unor intersecții semaforizate:
🔹 intersecția dintre Prelungirea Ghencea - Acces Cartierul Latin (km 4+710)
🔹 intersecția dintre Prelungirea Ghencea - Accese (km 4+850)
🔹 trecerea de pietoni pe Prelungirea Ghencea (km 5+220)
ℹ️ Valoarea estimată a contractului este de 57.258.705,00 Lei, fără TVA, iar sursa  de finanțare este din fonduri externe nerambursabile. Durata contractului este de 12 luni, din care 2 luni perioada de proiectare și 10 luni perioada de execuție a lucrărilor.
📍 Traseul sectorului de drum se află pe teritoriul administrativ al Municipiului București (Sectorul 6) și al județului Ilfov (Bragadiru și Clinceni) și este cuprins între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești.
ℹ️ Acest proiect se realizează la solicitarea și în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov - prin domnul președinte Hubert Thuma, cu Primăria orașului Bragadiru - prin domnul primar Gabriel Lupulescu, cu Primăria comunei Clinceni - prin domnul primar Adrian Budeanu și cu Primăria comunei Domnești - prin domnul primar Ghiță Adrian.
⚠️ Având în vedere creșterea semnificativă a valorilor de trafic din ultimii ani din zona Prelungirii Ghencea, sper ca PMB să reușească să deblocheze pentru execuție următoarele tronsoane de drum, cât mai repede. Chiar dacă realizarea de către CNAIR a acestui sector de drum va mări capacitatea de transport, nu e suficient. De asemenea, mențin și propunerea făcută anterior către PMB de a studia, în paralel, implementarea unui proiect privind realizarea unei benzi unice de tip BRT pentru autobuze (Bus Rapid Transit) pe Prelungirea Ghencea, pe zona mediană, întrucât integrarea acestor elemente de transport (infrastructură rutieră, transport public) reprezintă cheia descongestionării traficului rutier în zonele marilor orașe.
🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴





Powered by API/PUM imgur uploader

panzer

Asa este: 800-900m = 12 mil € + TVA

Fara pasaj, fara nimic. Doar o largire. Acolo nici Radet nu e, nu stiu de canalizare.
Motorina s-a intors la preturi pre-pandemice, banuiesc ca si bitum-ul, fier -25% (nici nu cred ca le trebuie).
Ce s-a mai devalorizat euro asta, frate!  :o

dr4qul4

4 benzi + 2 trotuare cu lățimea de 3 m și 2 piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m
sistem de iluminat
canalizare pluvială
2 stații de autobuz
zona mediană 2 x 4 m
intersecții semaforizate

Pare mult dar e si in interiorul dncb si se va lucra cu circulatia deschisa.  Daca le mai si ia taxa pt intrat in oras cu masiile grele...e grav
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Hahaha!!!... Am facut deci un giratoriu suspendat... Si la ce ne-a folosit?!?!...

Urmariti va rog cu atentie ce se intampla la 08.45, cand incerci sa bagi la intrare 4 (patru) benzi de circulatie, iar la iesire ai doar 1 banda (o singura banda)...  :(

Filmare de la BabaDog: Extindere Prelungirea Ghencea, Capat T41 - Domnesti. Situatie Lucrari Infrastructura 31 Mai 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xed

O să ziceți ca sunt rău dar... #HaiRomaniaHaiCaSePoate :)

E prostie curată faptul ca pe centură nu restricționează la o singură banda pe sens și lasa pentru aia 4-500 de metri la 2. Sus pe giratoriu nu prea ai ce sa faci mai mult de a redesena putin benzile și a ii face pe oameni sa înțeleagă ca doar de pe prima banda pot ieși la dreapta.

panzer

Deci: s-a micsorat coada la Domnesti pe DNCB dupa deschiderea giratiei suspendate? Intreb pentru un prieten. Ca tot imi spune lumea ca sunt nemultumit cand se face totusi ceva.

Poate se gandesc dracului odata sa faca ceva la DNCB <> A1!

In alta ordine de idei: 31 mai nu e o zi normala de trafic. Toate iesirile din Bucuresti au fost blocate azi. Lumea pleaca in mini-vacanta.

carutasul

deocamdată una din probleme e tocmai că s-au apucat să facă ceva la DNCB-A1 :) Pe lângă sensul către A1 au săpat șanțuri până în bordură, mă aștept să și cedeze, au și ingustat un pic punând panouri de avertizare și cred că la ora filmării era full de la Bragadiru la A1. Eu am venit joi pe la patru pe sensul celălalt, a fost chiar neașteptat de liber, mers întins până la Bragadiru, dar pe sensul ăsta părea tot așa de aglomerat. Însă tot joi dimineața am fost pe sensul respectiv și am mers relativ ok. Mai rău a fost la intrarea în București pe A1 dar am văzut și motivul: autocarele cu manifestanți blocau un sens pe bd Iuliu Maniu :) În fine, traficul ăsta e chiar excepțional, evident că blocajul s-a mutat la următorul nod (mie mi se pare surprinzător că totuși nodul cu A1, așa cum e, funcționează cât de cât, cel puțin pentru mine. Am văzut că pentru cei care vin de pe A1 mai puțin...) Dar îmbunătățirea e vizibilă. Până la urmă ca să rezolvi mai trebuie și intrările-ieșirile: A1, DN5, A2, DN1, aici nu te pot contrazice. Că e adevărat, traficul se blochează la următorul nod, dar dacă următorul nod e ieșirea/intrarea s-ar putea ca mai departe să nu se propage...

mirceaeliade

Da, s-a micsorat MULT coada la Domnesti.  Din exeperienta proprie faceam si peste 30 de minute cand treceam pe acolo de la intersectia anterioara.  Acum nu cred ca am stat vreudata mai mult de 5 minute la ingustare.  Si e ok sa lase 2 benzi ca mai sunt si vehicole lente prin zona, si decat bezmetici care "se baga" pe contrasens, mai bine sa se bage pe asfaltul deja facut.  Nemultumiti mai sunt astia care se tot plang ca nu primesc autostrada in fata blocului.

carutasul

bun, acum trebuie să ne gândim că intersecția e proiectată pentru un viitor în care centura va avea două benzi. Chiar dacă acum nu e folosită la toată capacitatea din cauza restricțiilor de pe centură (și de pe Prelungire) nici nu avea sens să o proiectezi mai mică doar ca să ai ce lărgi mai devreme. Așa că giratoriul a fost făcut așa cum trebuie, centura e rămasă in urmă :) Probabil că acum dacă tot s-au apucat puteau să lărgească toți cei 2 Km până la Domnești și  rezolvau acceptabil pentru o bună bucată de vreme...

TibiV

De la BabaDog: Prelungirea Ghencea 24 Mai 2023, GoPro Filmare din Masina


Groaznic traficul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

cam așa e de obicei rampa de coborâre, ca în filmarea asta, nu ca în cealaltă. Nu e grozav iar pentru cei care stau în Ghencea e un "downgrade" că înainte aveau prioritate și nu stăteau decât când trecea trenul. Dar pentru cei care circulă pe centură progresul e evident... Din păcate nu au corelat, puteau măcar să mai lărgească 500 m în același contract către A1 că și așa l-au refăcut... Acum cu lucrările situația s-a înrăutățit pentru că se propagă coada și încadrarea devine mai dificilă. Cred că ar mai merge câteva "cârpeli" de genul îngustarea centurii înainte de rampă și interzicerea virajului la dreapta de pe banda din mijloc sus pe giratoriu ca să permită măcar mersul înainte și stânga, unde nu sunt probleme, măcar să ai o singură direcție blocată. După ce se termină lucrările la A1 poate se mai fluidizează acolo și o să se îmbunătățească și aici...

lone_wolf32

Au inceput exproprierile pe Valea Larga!?
Am vazut niste cojmelii demolate la Valea Larga x Prelungirea

misiekwas

#1572

Din câte am văzut ce spune Ciucu, tot e blocat cu avize pt defrișare. Poate ps6 a hotărât sa facă ce pot acum.

Dido

Noutăți "administrative" referitoare la proiectul de lărgire pentru Prelungirea Ghencea:
  • în ședința de consiliu general din 28 iulie 2023 s-au aprobat indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții;
  • obiectivul de investiții a fost împărțit în loturi:
Tronson I - terminal tramvai 41 - Str. Brașov (km 0+000 - km 1+035)
Tronson II - Str. Brașov - Str. Raul Doamnei (km 1+035 - km 1+700)
Tronson III - Str. Raul Doamnei - Str. Valea Oltului (km 1+700 - km 2+650)
Tronson IV - Str. Valea Oltului - Str. Mărăcineni (km 2+650 - km 4+200)
Tronson V - lucrări Park&Ride si bazine de retenție
Tronson VI - lucrări de tramvai km 0+000-km 6+12
  • Trustul de Clădiri Metropolitane București S.A. a solicitat Primăriei Municipiului București renunțarea la execuția lucrărilor aferente tronsoanelor III, IV, V si VI. Motivele invocate sunt nevoia de reproiectare și neajustarea prețurilor din contract.

Documentul integral poate fi consultat aici

jalemare

Asocierea TRACON S.R.L. (Romania) – ACVATOT S.R.L. (#Romania) a fost desemnat câștigătoarea contractului pentru construcția conexiunii rutiere dintre #PrelungireaGhencea, terminalul #tramvaiului41 și #CenturaCapitalei (zona #PasajulDomnești).
Pentru finalizarea lucrărilor, Asocierea are la dispoziție 41,91 milioane de lei (fără TVA) și 12 luni (2 luni perioada de proiectare și 10 luni perioada de execuție), după semnarea contractului.
Prin acest proiect, finanțat din #FonduriEuropeneNerambursabile, dorim să asigurăm mai mult confort și siguranță celor care tranzitează zona de sud-vest a Capitalei.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Cristian Pistol-Facebook