[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

acum sunt sigur că o parte din traficul din oraș s-a mutat pe centură. De când s-a deschis centura practic coada de la giratoriul de pe DN6, la Cristalului a dispărut. Mai e la anumite ore, dar nesemnificativă, chiar și vineri seara când înainte era coada până la penitenciar... Autobuzul cu care vine copilul de la școală ajunge cu vreo 15-20 de minute mai devreme ca înainte. Ca timp în ultima vreme ajung pe Iuliu Maniu cam la fel și pe Centură și prin oraș, cam 30 de minute.

Sorinus

Deci impactul e major, asta inteleg. In conditiile in care DNCB inca nu e ce trebuie.

carutasul

da, cel puțin eu asta văd. Mă așteptam ca traficul să devină și mai lejer pe centură dar de fapt centura a absorbit traficul din zona adiacentă. Și pe centură se merge dar la orele de vârf se mai formează dopuri. O îmbunătățire, dacă ar fi să se facă, ar putea fi lărgirea a încă 500m-1km în zona de coborâre de pe inel, acolo ai din scurt îngustarea de la două benzi la una plus încadrarea celor care coboară, se cam face înghesuială. În rest mai sunt doar "poticneli" legate de  ieșiri/intrări la depozitele din zonă.
Aștept cu interes celelalte giratorii, unde cred că presiunea e mai mică și avem și zona lărgită la două benzi...

oneLess

Aveți puțină răbdare că intră în teren rizzani de eccher pe 14,7 km acolo la voi pe DNCB sub trafic și blochează tot, prieteni de grădiniță cu tirenna. Aici la Craiova pe centura de sud în câmp 9,9 km, au făcut 4% în 6 luni din 18 contract!

carutasul

haos ... e , că se intră și se iese haotic, dar coadă nu e. Cel mult câteva mașini, eu nu am întâlnit mai mult de atât. Un nou giratoriu mi s-ar părea aiurea dar nimic nu mă miră...

Claudiu T.

Am trecut pe pasaj azi venind de pe Valea Oltului/Prelungirea Ghencea. Oribil trafic la ora 13. Pana sa se termine largirea la 2benzi pe sensi sa puna separatoare de sens din beton si sa se intoarca doar la giratoriul de la pasaj.
Chiar nu inteleg de ce nu se face asta,nu se adauga mult timp mergand pana la giratoriu sa intorci.Dimpotriva blocajul asta se va reduce substantial si va creste si siguranta tuturor. Unii fac dreapta,altii stanga si e balamuc si timpi morti.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

panzer

In principiu este destul de greu sa pui separatori pe Prelungirea Ghencea cat timp este doar cu o banda pe sens. La un accident/incendiu nu prea mai ai cum sa ajungi. Sa tragi o linie continua dubla in Bucuresti e doar risipa de vopsea. N-o sa o respecte nimeni.

Daca s-ar face intr-adevar ar fi mai putine blocaje generate de facutul la Stanga. Nici nu ar afecta giratoriul suspendat. Exista un giratoriul la nivel inainte plus banda de intoarcere de sub giratoriul mare.

Dar aceasta solutie rezolva iesirea (cand va intoarceti de la munca) pt ca degajarea spre DNCB + Domnesti functioneaza. In schimb degajarea spre Strada Brasov e un semafor => se va bloca de la Str Brasov pana la Domnesti pe intrare apoi se va propaga pe iesire. Fara separatoare inca poti face stanga, cu indulgenta celor din fata.

Inainte de separarea traficului pe Virtutii era chin si jale. Dupa modernizarea lui 41 a devenit uman. Aglomerat dar uman. Mai recent si pe Inelul principal la fel. Pe Stefan cel Mare e aglomerat si noaptea, dar nu la fel de stresant ca inainte.

MishuRO


carutasul

ieri am avut un drum la Otopeni (și înapoi) pe care l-am făcut pe centură. Am stat vreo șase minute sub pasajul de la Domnești, cred că singura direcție cu probleme e, dimineața, cea de la Bragadiru către A1. Și cel puțin impresia mea e că dacă s-ar fi păstrat circulația pe o singură bandă pe centură traficul ar fi mai fluent. Acum cei care coboară de pe giratoriu încearcă să formeze un "fermoar" cu cei de pe centură - majoritatea TIR-uri însă nu prea se poate pentru că la câțiva metri mai în față traficul e gâtuit de revenirea de la două benzi la una singură. Sincer cred că ar fi mai bine dacă fie s-ar circula doar pe o bandă fie s-ar face îngustarea înainte de coborârea de pe rampă, în așa fel încât "fermoarul" să aibă cale liberă în față ca să se formeze în mod natural. O altă observație interesantă e că mi se pare că sensul spre Otopeni e mai rapid decât cel invers: la A1 banda din dreapta e relativ neobstrucționată, la Otopeni e turbogirația... Invers, la Otopeni coadă, la A1 aglomerat, la giratorii iar aglomerat...În schimb pe la ora 16 la Domnești am mers "fluierând", sensul de coborâre spre Bragadiru e mult mai puțin folosit, probabil mulți merg înainte spre Domnești...

TibiV

O filmare combinata (aeriana + de la sol) postata ieri de BabaDog cu Prelungirea Ghencea, de la stadionul Ghencea la pasajul Domnesti si inapoi...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Este interesant cum coada dispare exact la intrarea în zona de blocuri, acolo unde Prelungirea face la dreapta către giratoriul suspendat. O bandă de stocare de 100 m pentru cei ce fac la stânga ar face minuni acolo. Și cred că se poate face mâine, că e spațiu destul, respectând proiectul de lărgire - se poate face o mică parte din el ca să nu se piardă lucrările când vin cu lărgirea.

ionutb

adiacent subiectului :

După lărgirea la 4 benzi a Centurii București și după montarea balizelor care nu mai permit efectuarea manevrei la stânga după strada Fortului, am identificat o soluție, o 𝐫𝐮𝐭𝐚 𝐧𝐨𝐮𝐚 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐯𝐚, pot spune, care să degreveze volumul de mașini care ies de pe strada Fortului în DNCB.
Modernizarea a două drumuri de interes local, pentru care am obținut deja acordul în ceea ce privește asfaltarea lor:
📍 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐍𝐚𝐫𝐜𝐢𝐬𝐞𝐥𝐨𝐫
📍 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐚𝐥𝐯𝐢𝐞𝐢
Asfaltarea celor 2 străzi va contribui la dezvoltarea localității noastre din cel puțin 2 puncte de vedere:
🟢 preluarea traficului de pe strada Fortului, asigurând accesul întregii comune către DNCB, Autostrada A1, cartierul Militari, etc
🟢 dezvoltarea zonei industriale, care este esențială pentru dezvoltarea economică a localității, pentru că dacă avem firme, fabrici, hale pe raza localităţii, avem și bani la bugetul local, dar și locuri de muncă noi.


sursa : fb primar Domnesti

Sorinus

Narciselor apare asfaltata pe google maps, si inca OK.

AlexD

Narciselor e asfaltata pe tronsonul sudic (de la Fortului spre Crengutei). Aici e vorba de tronsonul nordic, inspre Hornbach / strada Margaretelor

scorillo

#1529
De pe Facebook @Irinel Ionel Scriosteanu

𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮 - 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲 𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿
Astăzi a fost transmisă spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentația de atribuire privind execuția lucrărilor pentru proiectul de 𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿𝗴𝗶𝗿𝗲 𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝗿𝗮𝘀𝗼𝘃, 𝘃𝗶𝗶𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗮𝗺𝘃𝗮𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟭 𝘀𝗶 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 (tronson de drum preluat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR).
Proiectul prevede:
✅️ lărgirea la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești, precum și conexiunea cu infrastructura existentă (pasajul Domnești) 
✅️ realizarea pistelor pentru biciclete
✅️ amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale drumului, cu lățimea de 3 m și piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m
✅️ modernizarea sistemului de iluminat
✅️ realizarea sistemului de canalizare pluvială
✅️ amenajarea a 2 stații de autobuz
✅️ amenajarea unei zone mediană 2 x 4 m, pentru dezvoltarea ulterioară cu cale dublă de tramvai printr-o investiție viitoare a Primăriei Municipiului București
✅️ amenajarea unor intersecții semaforizate:
🔹 intersecția dintre Prelungirea Ghencea - Acces Cartierul Latin (km 4+710)
🔹 intersecția dintre Prelungirea Ghencea - Accese (km 4+850)
🔹 trecerea de pietoni pe Prelungirea Ghencea (km 5+220)
📍 Traseul sectorului de drum se află pe teritoriul administrativ al Municipiului București (Sectorul 6) și al județului Ilfov (Bragadiru și Clinceni) și este cuprins între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești.
Având în vedere creșterea semnificativă a valorilor de trafic din ultimii ani din zona Prelungirii Ghencea, realizarea acestei conexiuni între Pasajul Domnești și Prelungirea Ghencea va facilita dezvoltarea și mărirea capacității de transport, reducerea timpului de călătorie, precum și creșterea gradului de asigurare a serviciului public de transport, prin aducerea liniei de tramvai și implementarea proiectului Tren Metropolitan București-Ilfov.
Cum spuneam și data trecută, pentru că știu că doar lărgirea bulevardului și, în general, investițiile în infrastructura rutieră fără integrarea acestora cu sistemele de transport public, nu vor rezolva definitiv problema traficului, 𝗽𝗿𝗼𝗽𝘂𝗻 𝗣𝗿𝗶𝗺𝗮𝗿𝗶𝗲𝗶 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗲𝘇𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝘂𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝗲𝗶 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶 𝘂𝗻𝗶𝗰𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗯𝘂𝘇𝗲 𝗽𝗲 𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮, 𝗱𝗲 𝘁𝗶𝗽 𝗕𝗥𝗧 (𝗕𝘂𝘀 𝗥𝗮𝗽𝗶𝗱 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗶𝘁), 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿.
Această bandă unică pentru autobuze poate fi implementată pe zona mediană unde este prevăzută linia de tramvai și poate fi funcțională până la momentul în care se va realiza infrastructura necesară circulației tramvaiului. Așa cum am mai spus, integrarea acestor elemente de transport (infrastructură rutieră, mijloace de transport în comun rapid și predictibil) reprezintă cheia descongestionării traficului rutier în zona marilor orașe.
ℹ️ Acest proiect se realizează la solicitarea și în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov - prin domnul președinte Hubert Thuma, cu Primăria orașului Bragadiru - prin domnul primar Gabriel Lupulescu, cu Primăria comunei Clinceni - prin domnul primar Adrian Budeanu și cu Primăria comunei Domnești - prin domnul primar Ghiță Adrian.
ℹ️ Sursa de finanțare este din fonduri externe nerambursabile.