News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Tramvai pe giratoriu suspendat? Mie îmi suna ca în bancurile cu Bula. Mai degrabă fac un nou pasaj lângă. Deși nu vad unde e densitatea aia atât de mare in Domnești. Nu zic ca nu ar fi nevoie de un plan pentru extinderea tramvaiului, dar ar tb sa implice tot Bucureștiul și mai ales.... Sa se conecteze la o stație de metrou (direct din stație). Și ar trebui sa începem cu Voluntari, Bragadiru, Popești.
Bună parte din prelungirea Ghencea e înca libera de construcții. (extinderea e mai mult spre Bragadiru, decât spre Domnești, iar un tramvai s-ar merita pe strada Ghidigeni, unde a fost linie de tren și unde e nevoie de asfaltare... Și au lăsat și loc pt 6 benzi... În cea mai mare parte)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Cred că ideea cu tramvaiul e "last minute" :) . Apropo de asta am vazut și eu linia de tren de pe Ghidigeni, unde mergea?

nirolf

#152
A fost un articol pe hotnews, tramvaiul va întoarce sub pasaj și se vrea o discuție cu CNAIR pentru a se lăsa loc sub pasaj pentru tramvai. Pare un motiv bun să rezilieze și să o ia de la capăt cu pasajul.


LE: Am găsit:

QuotePrimaria Capitalei va construi o linie de tramvai pe bulevardul Prelungirea Ghencea, cu intoarcere pe sub pasajul de la Domnesti, au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii municipalitatii. Proiectul cuprinde si largirea strazii la doua benzi pe sens.  Primarul Gabriela Firea a declarat vineri, in cadrul unei dezbateri,  ca in cazul in care CNAIR nu va fi de acord cu modificarea proiectului pasajului de la Domnesti, astfel incat tramvaiul sa poata intoarce pe sub pod, primaria ar putea prelua constructia pasajului, printr-o firma a municipalitatii.

voicul

In aceasta situatia:
1. Nu s-ar face pasajul.
2. Nu s-ar face linia de tramvai.

Cine castiga?

Pare "cool" sa se faca o linie de tramvai acolo, dar reusita PMB anul trecut a fost sa scoata din functiune linia lui 5.
Nu am speranta ca sunt capabili sa faca una noua.
Poate, cu noroc, sa se reabiliteze unele vechi.

Sorinus

Dar de ce trebuie tramvaiul sa intoarca la Centura? Daca merge paralel cu Prelungirea Ghencea, si nu pe centrul strazii, poate sa intoarca in camp, inainte de Centura. E loc destul, poti face Nod intermodal cu parcare si halta de tren, acolo ar trece trenurile de la Giurgiu daca ar repara podul.

dr4qul4

ce faceti cu Tramvai pana la centura? Or sa vina pe jos din centrul Domnestiului (4 km) pana acolo? Si pe DJ602 ce sanse avem sa introducem tramvai?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Bine, n-ar trebui să vină ăia din centru ci cei din apropierea Centurii, că a început să se umplă și pe acolo, dar probabil că miza e creșterea valorii terenurilor din jur care mă gândesc că aparțin în majoritate aceleiași persoane. Dar nu știu de ce mi se pare mie că adevărata miză e o altă promisiune frumoasă fără acoperire care să mascheze incapacitatea de a lărgi bulevardul.  Treaba ei, dar să lase pasajul în pace, că și așa se miscă de parcă ar fi mort :)

dr4qul4

Pe partea dreapta, pana in centura , avem cel putin 2 km de camp. Pentru ce ne trebuie tramvai? Poate pentru mers la cimitir.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Bine, când zici că pe dreapta e gol, spui în același timp că pe stânga e zonă locuită :)
Nu sunt neapărat un fan al acestei idei cu tramvaiul, dar nu cred că ar fi deloc inutil în definitiv. Iar dincolo de centură e o zonă destul de locuită. Însă ce e iritant e că nu există nici un plan, mai scoate madam câte o perlă din joben ca să încurce și bruma de proiecte care ar mai putea fi făcute...

dr4qul4

Ca de obicei se incepe cu dosul. CUm naiba sa propui tu linie de tramvai pe acolo, acum dupa ce avem licitatie si ordin de incepere.
Extinderea liniei de tramvai trebuie realizata ca o prioritate. Dar trebuie separata de trafic si trebuie conectate la metrou.
Si trebuie inceput cu Voluntari, Pantelimon, Popesti, Mogosoaia, Baneasa (mall), Bragadiru, Metalurgiei (unde in curand va fi sufocant).
Iar pentru densitatea de pe Prelungirea Ghencea, ajung autobuzele care intorc la Cartierul Latin. Mai baga o linie pana in centru la Domnesti si gata.
Daca vrea sa faca ceva in zona, sa faca 3 benzi pe prelungirea Ghencea si sa inceapa strapungerea Brasov-Rahova.

Hai sa exindem tramvaiul in partea asta de centura, si dupa sa ne gandim cum o ducem la 5 km dupa!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Ma mir ca nu il recunoasteti pe Pandele deja. Este aceeasi argumentatie. N-ati vrut sa imi dati DNCB nu va las sa il faceti. (Pandele isi dorea A3 ca bulevard de Voluntari nu ca autostrada urbana).

Daca o sa inceapa largirea FdG o sa fie primul proiect inceput de Doamna la 1.5 ani de primareala. Altfel o sa contorizam doar gardurile de pe linia lui 21 si licitatia de Otokar.

In plus usor usor au inceput sa defaimeze tramvaiele: gen Brasov-ul le-a scos si ce bine le este. Pt ca farama fundatiile cladirilor. Sa cumparam deci autobuze chinezesti pe baterii. :D
Consirent si cu faptul ca anul trecut au avut buget la URAC pt. 1 singur tramvai. Ati citit bine: unul singur!

In consecinta puteti observa cat de perversa este treaba. Blocheaza totul in numele tramvaiului prin camp in conditiile in care in mod constient nu investesc nimic in reteaua din Bucuresti. Si situatia este asa de pe vremea lui Videanu. Nici Oprescu nu a crezut in transportul in comun.

Nu cautati nimic logic. E doar lupta pentru putere intre ei.

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on March 05, 2018, 06:21:29 PM
Pe partea dreapta, pana in centura , avem cel putin 2 km de camp. Pentru ce ne trebuie tramvai? Poate pentru mers la cimitir.
Nu mai e camp, sunt deja cateva blocuri. Iar pe stanga e Cartierul Latin, care e in Bragadiru dar care ar beneficia de pe urma tramvaiului.

dr4qul4

La Latin intorc acum autobuzele, nu? Sunt pline? Nu fac fata?
Sper ca intelegeti ca o extindere a tramvaiului in zona inseamna refacerea SF-ului pt modernizare (parca avem deja ceva). Si presupune largirea coridorului de expropriere. Probabil si modificarea proiectului pt giratoriul suspendat (ca sa intoarca tramvaiul sub el). Chiar vreti asa ceva?

Eu am propus ca alternativa tramvai pe Ghidigeni, unde inca suntem la stadiul de intentie, unde avem si vom avea aceeasi densitate si unde, in mare parte avem coridor de 40m (ceva apeducte din cauza carora nu s-a construit).
Eu zic sa aveti grija; mi se pare ca iar plecati dupa fenta  :D

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

mi se pare ca iar plecati dupa fenta
Exact. Asta am spus si eu. Doar ca mie imi suna expresia englezeasca "You're being taken for a ride!"

AdrianB1

Autobuzele de la Latin nu sunt pline pentru ca sunt blocate in trafic cu orele si locuitorii de acolo se ghideaza dupa principiul "daca tot stau in trafic, stau in masina mea". Transportul public neregulat nu e de mare ajutor. In schimb un tramvai cu separatie gen linia 41 nu mai sta in trafic, doar ca nu o sa faca nimeni asa ceva pentru ca sunt o duzina de strazi pentru care se face stanga, mai ales la Latin unde se si produc ambuteiaje din cauza asta.