[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AFC

Ca idee, referitor la comentariile de mai sus, Vineri 11.11.2022 am plecat spre Brasov la ora 15 din zona Eroii Revolutiei si Waze mi-a dat direct A1-Rucar-Bv cu ruta in Bucuresti, Alexandriei-Pasaj Domnesti.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

survola


ghrt

Am făcut atâţia km cu telefonul în bord încât mu m-aş baza prea mult pe Waze ;)
Cont (aproape) inactiv.

Jacob46

Am mers Duminica in jur de ora 18:00 pe A1-DNCB-Pasaj Domnesti-Prelungirea Ghencea si am urmatoarele observatii:

- La intrarea pe DNCB prin sensul giratoriu de la Hornbach s-a mers decent, in alte dati, era coada pe banda de urgenta pe A1 pentru a intra in sens.
- Virajul la dreapta de la Hornbach spre Domnesti era liber. Cel la stanga spre Chiajna era putin aglomerat dar acolo oricum mai mereu e asa (am inteles ca in weekend a fost si un accident acolo).
- Pe DNCB am mers destul de greu pana la Domnesti (20-30 km/h), cred ca pentru ca inca sunt balizele de semnalizare sub pasaj si inca nu e deschis 2x2 DNCB acolo. Am remarcat si eu 1-2 TIR-uri care au urcat pe pasaj si au mers spre Bragadiru ca sa fenteze aglomeratia de sub pasaj.
- Din pacate, dupa ce am facut virajul la stanga spre Domensti de pe pasaj m-am oprit pe la jumatatea rampei spre Prelungirea Ghencea, iar de acolo am mers foarte incet pana la Valea Oltului unde "busonul" pare ca dispare. Sunt foarte multi care acolo fac stanga pe Valea Oltului si trebuie sa cedeze prioritate celor care vin din directia Ghencea-Domnesti. Practic blocand fluxul de mers inainte. De la Valea Oltului trafic normal.

Concluzia mea, una pe care poate si altii o anticipau este ca "busonul" s-a mutat de la interesectia DNCB X Domnesti pe Prelungirea Ghencea care este practic sufocata, neputand sa preia traficul din Domnesti si de pe DNCB. Asadar, acum pisica s-a mutat cu totul in ograda PMB pentru dublarea Prelungirii Ghencea. Am remarcat demolarile intre Valea Oltului si Valea Ialomitei, cam totul a fost pus jos acolo.

In ceea ce privesti calitatea lucrarilor pe pasaj:

- Semnalizare/marcaje - OK
- Iluminat - OK
- Asfalt - OK, nu am simtit denivelari in asfalt, ma astept totusi sa existe tasari in zona rampelor facute din "pamant"/balast, ramane de vazut daca si cat de mari vor fi
- Rosturi - pe rampa A1->A2 OK, pe rampa Domnesti se simte o denivelare la unul din rosturi, iar pe rampa de coborare spre Bucuresti din nou OK.

oneLess

Magnifică descriere cu ma astept totusi sa existe și ramane de vazut daca si cat . Mulțumim!
Abia aștept să ajung și eu acolo. Știu pasajul ăsta de mic, l-am crescut de la primele elevații!  :)

Dragosdimitrescu

Problema de aglomeratie este urmatoarea:
- o banda coboara din giratoriu in dncb cu cedeaza
- doua benzi vin de sub giratoriu cu prioritate (urmeaza in cateva zile)
- toate trei se fac una singura pe DNCB.
Exemplul eate pe DN1 la intrare in Comarnic.
Pana nu se largeste centura la 4 benzi pana la A1 vor fi aglomerari

adix

Pasajul Domnesti "dat in trafic". Pana sa se dea traficul la el.

Ionut


panzer

Cum spuneam: "Bine ati venit in Bucuresti"

Trafic de coșmar pe Pasajul Domnești. Aglomerația, pe ambele sensuri

QuotePrima zi de lucru, după inaugurarea de vineri, a venit la pachet cu un ambuteiaj pe pasajul Domnești. Pe sensul către Ilfov dar și către București se circulă bară la bară de dinainte de ora 7:00.

Imaginile cu traficul infernal de pe noul Pasaj Domenști au fost publicate pe grupurile de specialitate de pe Facebook. Pe sensul către ieșirea din București, rampa de acces în giratoriul suspendat s-a transformat în parcare la primele ore ale dimineții. Imaginile sunt dublate de informațiile platformei Waze care arată un blocaj total și pe Prelungirea Ghencea, către strada Brașov, acolo unde se circulă cu aproximativ 2km/h.

carutasul

Și eu am vrut azi să vin la birou pe centură însă cum am intrat la Bragadiru am fost întâmpinat de o coadă care ... stătea. (e drept, înainte era dincolo de Bragadiru). Așa că m-am întors. Nu știu dacă a fost vreun eveniment sau au început lucrările de asfaltare sau pur și simplu era blocajul de la A1. Însă cred că o să se mai regleze după un timp, până își reconfigurează fiecare traseele, și nu cred că va mai fi toată ziua ci doar la orele critice. De fapt cred că în celălat sens nu prea e, poate reușesc să testez.

panzer

Bineinteles ca era normal. Vine mai mult trafic pe Prelungire pe care aceasta nu are cum sa il preia.
Sunt convins ca sunt multi in Bucuresti care nu sunt prea fericiti: traficul de Domnesti si DNCB era tinut la intersectie, acum vine nestingherit. Ma refer la Cartierul Latin de exemplu, dar si cam la oricine sta deja in Prelungirea Ghencea.

Vestea buna (ca si la Mogosoaia) este ca nu se mai blocheaza DNCB si poti sa alegi alta intrare, mai aproape de locul in care vrei sa ajungi.

Sunt foarte curios ce se va intampla Vineri dupa 16:00 spre Domnesti. Daca vreun "aviator" se incumeta sa ajunga la ora aceea.

Exista (sau va exista) si un trafic in plus: am prieteni in Domnesti care satui de promisiunile cu pasajul, si pt ca copii au crescut, s-au mutat la Bucuresti. Acum erau super fericiti, ne mutam inapoi acasa la tara. Iote ca s-ar putea sa se gandeasca de 2 ori.

Ca si la Mogosoaia, discutiile o sa fie la fel:
- se elimina blocajul pe DNCB punctual => se va muta la urmatorul punct. (vezi discutiile cu Bragadiru pe topicul de DNCB)
- intrarea in Bucuresti: mai mult trafic => se va bloca la urmatoarul semafor, sau conflict de trafic.
- iesirea din Bucuresti: depinde de cat de buna este dispersia la destinatie (caz frecvent la Mogosoaia: intrarea e o singura banda)
- se vor accentua conflictele generate de cei care schimba directia, gen vin de pe Bucuresti si fac stanga pe DNCB. (caz frecvent la Chitila)

Solutia e aceeasi peste tot: un drum drept si o giratie. Ca giratia e la nivel 0 sau la nivel 1 nici nu are importanta.

carutasul

mi se pare amuzant că la ora asta pe google maps e cu verde fix zona din jurul pasajului, în rest se merge mai încet :)
Evident că intrarea în București se va bloca dimineața, pobabil ar fi fost interesant (și mai ușor) să se lărgească bulevardul mai întâi acolo ca să ai o zonă de "stocare" mai mare (să nu blocheze giratoriul), dar cred că singura problemă care o să persiste o să fie coborârea pe rampa dinspre A1, unde va fi trafic mare cam mereu și sunt șanse de blocaj al coloanei la A1. Oricum cred că vor fi probleme doar la orele de vârf.

Xander

Vad ca se pune accentul doar pe fluidizarea traficului. Poate ca ar fi oportun sa admitem ca siguranta traversarii intersectiei a crescut semnificativ. Excludem binenteles pe cei care intra pe contrasens ... ca daca asta ar fi criteriul nu am mai face nici autostrazi. ;)

ghrt

Când / după ce se va face drumul radial din continuarea bdlui Timişoara probabil o să scadă traficul care face dreapta de pe Prelungire spre A1.
Cont (aproape) inactiv.

carutasul

Da, evident. Probabil o să mai ajute un pic și cea de-a doua bandă când termină de asfaltat.