[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

De la Ionut Ivasca Pasajul Domnesti - Stadiul lucrarilor 28.10.2022 -TRACON

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BEV

Pasajul Domnesti - 29 Oct 2022


O imagine 360 de la fata locului puteti vedea aici: https://www.facebook.com/photo/?fbid=160499223284250

survola

Ai prins un blocaj de toată frumusețea în zonă.

TibiV

#1368
De la Ionut Ivasca, Pasajul Domnesti pe inserat, in ultima zi a lunii octombrie 2022...


PS
Nu sunt Ionut Ivasca, si nici macar nu il cunosc...
Dar mi se pare ca surprinde multe detalii care altora le scapa.
Oare omul este CFDP-ist?!
Sesizeaza si vede mult prea bine si atent "punctele critice"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Ce Octombrie frumos de asfaltat au prins toti. 20°

Eu unul nu ma impac cu bazinele de retentie. Asa raman? Descoperite cu un plastic pe ele? O sa pescuiasca cate un "meserias" saptamanal din ele.

survola

Mai au de luat puțin pasajul la pilă și e gata.

dr4qul4

@panzer, La iarna alea acolo fac patinoar, ca si asa sta prost zona aia la posibilitati de petrecere a timpului liber.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adix

#1372
Traiasca!
Imagini de la Pasajul Domnesti.
O zi buna tuturor!

vm75

In acest moment, coada pe DNCB se intinde de la Rudeni pana la Domnesti. Mi se pare incredibil cat de mult se taraganeaza deschiderea. Au marcaje, au semne de circulatie, isi muta deja baracile, pentru ce sa mai asteptam doua saptamani? E noaptea mintii. In schimb la Berceni promit deschiderea partiala in decembrie, in conditiile in care la Domnesti erau prin iunie la acelasi stadiu si au mai avut nevoie de inca 5 luni bune ca sa termine.

Claudiu T.

#1374
Mesaj postat de secretarul de stat I.Scriosteanu:

𝗔𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗱𝗶𝗻 𝟭𝟱 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲
Astăzi a început 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 aferent pasajului și vă reamintesc că au fost montați 256 stâlpi pentru iluminat public. Sistemul de iluminat este dotat cu telegestiune, care permite reglajul intensității luminii în funcție de trafic, pentru a economisi la maximum energia electrică. Toate lămpile sunt LED și consumă maximum 22 kw/h.
De asemenea, au început și testele de încercare a  suprastructurii pasajului, care reprezintă o metodă de verificare practică, în care se urmărește determinarea comportamentului real al structurii prin încercare. Încercarea pasajului se desfășoară în două etape, după cum urmează:
1️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮, prin intermediul unui convoi de vehicule de mare tonaj, a câte 28 tone fiecare. Poziționarea camioanelor s-a făcut în asa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcarile frecvente din normele Eurocode, iar pentru o interpretare cât mai corectă a rezultatelor, s-a folosit atât câte un camion pe banda de circulație, cât și două camioane, aflate la o distanță de 7 metri.
2️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝗮, care se realizează prin intermediul unui vehicul dispus pe centrul podului, care va rula cu o viteză constantă de 30 km/h, trecând peste obstacole preamplasate.
A fost prezent pe șantierul pasajului Domnești și domnul primar al localității Domnești, Adrian Ghiță, căruia îi mulțumesc pentru colaborare și susținere. De asemenea, mulțumesc și antreprenorului Tracon SRL.


L.E.      
Video cu asta de la I.Ivasca.








Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

TibiV

Tot de la Ionut Ivasca: Pasajul Domnesti - Stadiul lucrarilor 01.11.2022 -TRACON

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

astăzi parcă demolările pentru lărgirea Prelungirii până la Valea Oltului păreau mai avansate, erau mai multe utilaje și mai multe dărâmături.

TibiV

De la Ionut Ivasca, filmare de astazi:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Eu nu reușesc sa înțeleg o chestiune... Din istoric, știu ca partea dinspre Bucureşti a fost modificata pentru a permite adăugarea unei linii de tramvai intre rampe... Asta a fost un motiv de întârzieri, faliment, etc.... Bun, s-a refăcut proiectul, ok, dar in pana mea, giratoriul ala de la baza rampei, de ce nu l-au "tăiat" din start pentru a fi pregătit pentru linia de tramvai???

Ionut

API pe Facebook

Fata Morgana la Domnești: și totuși e realitate! După 14 ani de chin și tone de înjurături pe care toată apa de pe Dâmbovița nu o să le poată spăla, pasajul Domnești este aproape gata și va fi probabil inaugurat (până) pe 15 noiembrie. V-am pus câteva cadre din filmarea de ieri a lui Ionut Ivasca: ...

Fie vorba între noi, data asumată oficial de autorități, 15 noiembrie, este pentru leneși. Dacă s-ar forța puțin atât antreprenorul cât și responsabilii CNAIR, s-ar putea da drumul la trafic săptămâna viitoare. Dar cine mai pune la socoteală câteva zile peste ani și ani de impotență și indolență pe RNCB, Rușinea Națională Centura București?

Statul se chinuie încă din 2008 să modernizeze drumeagul de sud al Capitalei. După 4 ani de bâlbe, la începutul lui 2012 s-au semnat 3 contracte de lărgire la 4 benzi cu termen finalizare 24 de luni. Abia dacă s-a deranjat puțin iarba în teren că în toamna lui 2012 domnu' Ponta, ăla cu marile proiecte, dacă-l mai știți, a tăiat la rectificarea bugetară 81% din banii alocați.

Iar în vara lui 2014 CNAIR reziliază contractele, anunțând triumfalist că de data asta va reface documentația și va scoate la licitație lucrările pe bani europeni, că ăia din buget sunt sparți pe alte "investiții".

Dar stați că din marea lărgire ne-alegem doar cu o podișcă. La Domnești. Licitația a fost lansată în martie 2015 și atribuită de CNAIR abia în mai 2017, după nenumărate bâlbe și greșeli ale comisiei de evaluare a ofertelor.

Câștigătorul de tristă amintire: Straco. Conform contractului, marea girație suspendată de la Domnești ar fi trebuit să fie gata în august 2019. Dar în decembrie 2019 (ați citit bine) se mișca doar o mică porțiune a șantierului, peisajul fiind unul dezolant, cu 2-3 muncitori meșterind obosiți la 3 pile.

Motive? CNAIR nu e în stare să termine exproprierile, să despăgubească oamenii, la doi ani și jumătate de la semnarea contractului. Colac peste pupăză, între timp Straco intră în insolvență. Blocaj complet.

Într-un final apoteotic, Straco își dă obștescul sfârșit și, din fericire, se evită la mustață rezilierea prin preluarea șantierului de către Tracon, subcontractor declarat al Straco.

Din vara lui 2020 începe ușor-ușor să arate a șantier, nu a peisaj post-apocaliptic. Ajungem cu chiu cu vai în zilele noastre: noiembrie 2022, doar vreo 14 ani pentru un colac suspendat.