[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Atentie!

Acesta este proiectul initial. A fost modificat la cererea primarului Gabriela Firea - spre Bucuresti sunt 2 rampe distincte. Mai sunt si alte modificari...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

#1216
Dar partea cu scările și trecerile de pietoni ,,pe sus" a rămas la fel.



Powered by API/PUM imgur uploader

panzer

Nu-i impiedica nimeni sa faca o trecere de pietoni la nivelul centurii si sa puna un 40 acolo.
Oricum DNCB va mai sta blocata multi ani. Sa se apuce si ceilalti de largiri, intre A1 si DN5. Daca vor incepe, ca nu e clar.

Sunt mai interesat de solutia de iluminare. Stalpii sunt pozitionati sa lumineze pasajul. Dar in jur? Si pe dedesubt?

AndreiB

Solutia cu trecerile la nivel suspendate e amatoare, imho.

Cred ca e o problema si pentru biciclisti - giratoriul suspendat va fi un death trap.

panzer

Eu eram sarcastic sa stii. Acum cativa ani le-am numarat pe topicul dedicat. Macar acum sunt luminate.

Andrei I

Toata centura ar fi trebui sa aiba stalpi de iluminat. Oare de ce nu au prins si asa ceva?

TibiV

#1221
DEL
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

liviu09

Si ca tot am facut comparatia cu sensul din Paulesti: o greseala de proiectare (dpmdv) a dus la lipsa vizibilitatii la intrare in sensul propriu-zis.
Lucru "corectat" mai tarziu cu un set de oglinzi convexe de trafic.




Sunt curios daca si aici va fi la fel. Adaugand si traficul pietonal, imi pun cateva semne de intrebare.  :hm:
Powered by API/PUM imgur uploader

Fred

Ce trafic pietonal e prevazut pentru zona aia? De-a lungul centurii nu se poate merge, din Domnesti in Bucuresti mersul pe jos o fi sanatos, dar sunt vreo 5 km din centrul Domnestiului pana la centura si inca 1 km pana la Cartierul Latin, unde e autobuzul.

Pentru biciclisti am mai scris acum cateva luni ca va fi o tragedie. Bicicleta chiar avea un sens intre Domnesti si Bucuresti, pe centura nu cred ca am vazut vreodata un biciclist in zona aia.

carutasul

păi dacă aduc tramvaiul la pasaj, cum e în proiect, se mai schimbă calimera. În plus nu cred că zona aia o să rămână neconstruită multă vreme.

panzer

De aici intr-adevar discutia ar fi interesanta cu adevarat.

Daca o sa ajunga tramvaiul la pasaj ideal ar fi sa se exproprieze si o parcare simpla. Asteptarea este de la S6, ca Bragadiru am vazut ce face.
Practic s-ar crea o statie intermodala: ca la Pantelimon si Straulesti.

Reveninnd strict la traficul pietonal in zona, ar putea fi rezolvat printr-o pasarela in zona viitoarei statii de tren metropolitan. Nu cred ca se mai baga cineva sa o rezolve strict in zona pasajului, fie pe deasupra, cu atat mai putin la -1.

In restul DNCB exista trafic pietonal care se dezvolta pe traseele autobuzelor. Orice statie dubla va avea trecerea ei de pietoni.
Chiar daca acum nu exista traseele, odata ce traficul va fi mai lejer va deveni rentabil.

Claudiu T.

La ce procent s-a ajuns oare acum la 1 septembrie cu progresul pasajului? pe harta proinfrastructura a ramas la 81.33% la 1 august
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Fred

@panzer , in zona aia mai poate sectorul 6 sa construiasca ceva? Parca semnul de iesire din localitate e la 1 km mai spre vest, coltul cu cimitirul tine de Bucuresti sau de Domnesti?

carutasul

Da, cam așa e, dar în principiu nu ar fi nici o problemă să facă o parcare la prima stație din București. Bragadiru nu are nici un interes să prăpădească bunătate de teren în folosul Bucureștiului :) dar în definitiv nu trebuie să iei tramvaiul de la capăt de linie. Dacă tot se va circula fluent, poți ajunge și acolo. ( s-ar putea să mă intereseze și pe mine, dacă mă gândesc, doar că nu știu când va veni ziua când se va finaliza tramvaiul ( presupun că ar trebui să prelungească 41 sau ceva tot pe traseul ăsta).

panzer

#1229
Nu stiu 100% sigur. Dar cand se vorbea de exproprieri (2017 deci) se mentionau Domnesti, Clinceni, S6 si Bragadiru si exact asta a fost ordinea in care au facute demolarile.

LE: se pare ca este un nod intermodal exact intre cimitir si linia de CF. 300 locuri initial posibilitate de extindere la 500.